Ja, het is de eerste keer. Ook zeiden die lui van het callcenter dat de eerste keer er saldo op moest staan? Nja, nevermind. Maar het is dus wel een mogelijkheid? Verschrikkelijk vervelend, want dan moet ik 3 dagen wachten en vervolgens nog eens 5 dagen omdat het pakketje uit China moet komen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:20 schreef Snoepje5 het volgende:
Misschien als het je eerste betaling/ storting is.
Ik kan zonder saldo betalingen verrichten via PayPal. Het bedrag wordt dan een aantal dagen later van mijn rekening afgeschreven.
Maar hoe houd dat fraude tegen dan? Door de eerste keer me 3 dagen te laten wachten?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:30 schreef Snoepje5 het volgende:
Zal best wel kunnen om fraude tegen te gaan..
Volgende keer maar zorgen dat je gewoon al een PayPal account hebt, standaard
Als jij een creditcard oid van iemand gebruikt kan die misschien contact met paypal opnemen en fraude aangeven? Of een bankrekening van iemand anders.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:40 schreef Dawied1990 het volgende:
[..]
Maar hoe houd dat fraude tegen dan? Door de eerste keer me 3 dagen te laten wachten?
Aha, dat is wel logisch ja. Alleen jammer dat het ten koste moet gaan van het eerlijke mens.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:46 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Als jij een creditcard oid van iemand gebruikt kan die misschien contact met paypal opnemen en fraude aangeven? Of een bankrekening van iemand anders.
Jammer dat mijn verzekeringspremie omhoog gaat met een paar tientjes terwijl ik nooit overstromingen heb in mijn huis. Jammer Dat ik zo veel moet betalen voor mijn auto verzekering terwijl ik nooit een ongeluk maak..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:50 schreef Dawied1990 het volgende:
[..]
Aha, dat is wel logisch ja. Alleen jammer dat het ten koste moet gaan van het eerlijke mens.
Wat zou het dan kunnen zijn?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:05 schreef mstx het volgende:
Ik heb laatst nog een account geopend, meteen geld overgemaakt met money2 en op dezelfde dag nog een bestelling gedaan. Dat was geen enkel probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |