eerste album luisteren!quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
Is het echt zo'n emorock die The Kill doet vermoeden, of moet ik nog wat andere liedjes luisteren?
Luister aub ook de eerste cd, dat is wel ff anders.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
Is het echt zo'n emorock die The Kill doet vermoeden, of moet ik nog wat andere liedjes luisteren?
Hoe heet die?quote:
Eerst de rest luisteren!. Ik skip The Kill meestal. Emo is het toch echt niet, maar ik snap wel wat je bedoeld iddquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
nah jah kanquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
Het is toch niet helemaal mijn type muziek, als ik zo het eerste album beluister.
ja 2e album is alleen leuk als je het eerste grijs hebt gedraait.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:24 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Luister aub ook de eerste cd, dat is wel ff anders.
Daarna is het 2e album ook zeer prettig moet ik zeggen...
ja ik heb het ook gelezen, erg jammer...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:13 schreef Burger_Queen het volgende:
Ik lees zojuist dat Matt Wachter de band heeft verlaten.
Op de officiële site staat het nieuwsbericht.
nee niet zoals bij de deftones, die gast is gewoon altijd te bezopen om te zingen. 30STM is live qua muziek prima te pruimen. T probleem is dat de zanger zo'n eikel is....quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:51 schreef Junkie het volgende:
conclusie: cd goed, Live minder... ?????
Iets zoals met de Deftones?![]()
![]()
![]()
pinkpop geloof ik.quote:Op maandag 9 april 2007 11:02 schreef silentwaves_ het volgende:
Ik hoorde voor het eerst een nummer van de band op de radio , dat was volgens mij The Kill. !
toen was ik gelijk verkochten op het album A Beautiful Lie staan ook wel een aantal goede nummers zoals :
The Kill
Attack
From Yesterday
Weet iemand of ze misschien ook naar Nederland komen voor een concert?
Ik zag het netquote:Op maandag 9 april 2007 15:23 schreef swentibold het volgende:
[..]
yep , de 3e dag, maandag. Maar dat stond hierboven ook al![]()
ja t valt een beetje tegen, voor nederlandquote:Op maandag 9 april 2007 16:38 schreef silentwaves_ het volgende:
[..]
Ik zag het net, Maar ze staan dus dit jaar alleen op pinkpop .. ( kan ik dit jaar namelijk niet naar toe )
is verder nog geen show bekend nee, maar denk dat ze nog wel terug komenquote:Op maandag 9 april 2007 16:38 schreef silentwaves_ het volgende:
[..]
Ik zag het net, Maar ze staan dus dit jaar alleen op pinkpop .. ( kan ik dit jaar namelijk niet naar toe )
En gestemd...quote:Op donderdag 19 april 2007 14:30 schreef swentibold het volgende:
stemmen op from yesterday ! http://www2.metmichiel.nl/page/singlestrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |