Zeker wetenquote:Op vrijdag 15 november 2013 02:31 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dé show op zich was het niet waard, maar zeker wel als je kijkt naar het totaalplaatje. Het was zeker wel een concert te noemen, maar ehm... muzikaal gezien vond ik ze op Pinkpop toch beter.
Sommige aspecten vond ik echt mooi, zoals de selfie-fan op het podium, en later een zooi fans op het podium. Ook wanneer hij soms tussendoor even sprak, kreeg ik het idee een persoonlijk concert te krijgen (ipv een soort mp3-playlist). De acrobaten vond ik wel leuk om te zien, maar het sloeg nergens op. Ach, Here we are now, entertain us mentaliteit...
En dan werden er ook nog hele grote ballonnen losgelaten. Ook een leuk aspect, maar ik vond het nogal de plank misslaan onder het nummer Search & Destroy.
Maar dan de band/muziek:
Het leek alsof het meeste draaide om Jared. De andere 2 leken wel figuranten. Dat ze zo ver van elkaar vandaan stonden, begrijp ik dan ook niet. Ik miste wel een rock gehalte, doordat Jared minder zijn gitaar speelde. Het akoestisch stukje was leuk, maar ze hadden bij het laatste nummer wel mogen overgaan in de normale versie.
De eerste 2 nummers vond ik echt bagger, vocaal gezien dan. Hoewel de bas/drum zeer aanwezig was en dus het live-concert gevoel lekker was, kreeg ik echt het idee naar een middelmatige TSTM-coverband te luisteren. Pas na een paar nummers, kwam hij vocaal eindelijk los. Ik heb net de video gezien van End of Days, en in het echt klonk het toch echt vele malen beter. En weer veel later zag ik pas duidelijk dat het echt Jared was.
Visueel gezien was de opening wel mooi om te zien en begon ik me pas later aan dat grote scherm te ergeren, gezien ze de videoclips daarop lieten zien van enkele nummers. Ik kreeg toen echt het idee dat ik deze band een paar jaar eerder live had moeten zien. Een grote Cheetah was nog ok, maar een live-compilatievideo is een beetje vreemd.
De afsluiter vond ik weer een beetje jammer, maar toch ging ik naar huis met een gevoel dat ik echt onder de indruk was (en nog steeds). Dat Jared het publiek soms liet meezingen was misschien soms muzikaal gezien een beetje jammer, maar qua live gevoel is zoiets wel 'leuker' om mee te maken. En dan was een ander optreden van TSTM misschien beter (zoals Pinkpop)? Nou en! Pinkpop had ik gemist (alleen op tv gezien) en ik weet niet van te voren wanneer TSTM een beter live-optreden gaat hebben.
Ik wilde deze band al een tijd lang live zien/horen, en ik heb er zeker geen spijt van dat ik gegaan ben. Of ik er ooit een 2x naartoe ga? Ach, dat hangt er van af. Ik moet wel toegeven dat ik bands in de Ziggo Dome en HMH niet echt tot hun recht vind komen. Commercieel gezien is Paradiso misschien niet aantrekkelijk, maar muzikaal gezien wel de beste keuze (in Adam eo dan).
Tot slot heb ik een frontman gezien die met plezier muziek maakte voor de fans waarvan hij zo houdt, zonder gebonden te zijn aan allerlei regeltjes. Nou, daardoor alleen al heb ik weer meer zin om zijn muziek te horen.
[..]
Was dit objectief genoeg?
Maar ehm, als ze weer komen kan ik je deze band zeker aanraden.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:39 schreef Nielsch het volgende:
Dit is toch muziek voor flikkers of 16-jarige meisjes?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:39 schreef Nielsch het volgende:
Dit is toch muziek voor flikkers of 16-jarige meisjes?
Je hebt het hier alleen maar over een donor van een kinderverkrachter en je bent nu al geïnteresseerd in muziek voor 16-jarige meisjes.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:05 schreef Nielsch het volgende:
Waarom is het niet goed voor je lichaam dan? Leg eens uit. Krijg je er kanker van ofzo?
Ja, het was lang wachten, maar uiteindelijk heeft iedereen die wilde (zoals ikquote:Op vrijdag 15 november 2013 02:38 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Maar weet iemand nou of TSTM daadwerkelijk naar buiten is gegaan om voor iedereen een handtekening te zetten?
waar?quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb mezelf gespot.
ik sta er niet opquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
waar?
Stond overigens links bij de bar helemaal. Kwam pas vlak voor You Me At Six binnen (welke overigens ook erg goed warentoen ik ze op Pinkpop ooit zag vond ik er niet veel aan).
Als ik die foto zie (erg vet overigens), vraag ik me toch af of ze niet beter gewoon weer de HMH hadden kunnen pakken. De ringen met zitplekken die zo goed als leeg zijn is toch een vreemd gezicht, ook voor de band lijkt me.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb mezelf gespot.
Ik had een zitplek en ons werd gevraagd naar een ander vak te gaan omdat de band iedereen 'dichtbij zich wilde hebben'.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:29 schreef Xurk het volgende:
[..]
Als ik die foto zie (erg vet overigens), vraag ik me toch af of ze niet beter gewoon weer de HMH hadden kunnen pakken. De ringen met zitplekken die zo goed als leeg zijn is toch een vreemd gezicht, ook voor de band lijkt me.
Ik snap ook niet waarom die plekken leeg waren, want bij het kopen/uitkiezen van de kaartjes/plekken kon ik die stoelen niet kiezen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:29 schreef Xurk het volgende:
[..]
Als ik die foto zie (erg vet overigens), vraag ik me toch af of ze niet beter gewoon weer de HMH hadden kunnen pakken. De ringen met zitplekken die zo goed als leeg zijn is toch een vreemd gezicht, ook voor de band lijkt me.
Dat vind ik echt heel cool (van jou, de andere wachtenden én TSTM).quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ja, het was lang wachten, maar uiteindelijk heeft iedereen die wilde (zoals ik) handtekeningen gehad en kort gesprekje met de band gehad, was leuk
Thanks.quote:
Haha ja ik ook.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb mezelf gespot.
Misschien een band met een slechte 1e indruk? Ik vond er namelijk ook niet veel aan 12 nov. Ze waren ook niet slecht hoor, maar ik kwam voor een andere bandquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
waar?
Stond overigens links bij de bar helemaal. Kwam pas vlak voor You Me At Six binnen (welke overigens ook erg goed warentoen ik ze op Pinkpop ooit zag vond ik er niet veel aan).
Ja je zou het niet van ze verwachten (want als je de media mag geloven zijn het eersteklas Hollywood eikels), maar tot nu toe na elke show nemen ze de tijd voor iedereen voor een handtekening, vragen te beantwoorden etc. Foto's helaas bij de laatste shows niet, simpel omdat er te weinig tijd is voor iedereen. Ze snappen gewoon dat een band niet kan bestaan zonder publiek. Ik heb in elk geval nog nooit iets vervelends met hen meegemaakt en heb ze nu al flink wat keren gezienquote:Op zondag 17 november 2013 01:30 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dat vind ik echt heel cool (van jou, de andere wachtenden én TSTM).
Ik heb ze geïnterviewd, maar het zijn echt ontzettend lieve gastenquote:Op zondag 17 november 2013 12:57 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Ja je zou het niet van ze verwachten (want als je de media mag geloven zijn het eersteklas Hollywood eikels), maar tot nu toe na elke show nemen ze de tijd voor iedereen voor een handtekening, vragen te beantwoorden etc. Foto's helaas bij de laatste shows niet, simpel omdat er te weinig tijd is voor iedereen. Ze snappen gewoon dat een band niet kan bestaan zonder publiek. Ik heb in elk geval nog nooit iets vervelends met hen meegemaakt en heb ze nu al flink wat keren gezien
daarom geloof ik de media ook nooit meer. Muziek politiek milieu, het maakt allemaal niet uit, er wordt over alles gelogen.quote:Op zondag 17 november 2013 12:57 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Ja je zou het niet van ze verwachten (want als je de media mag geloven zijn het eersteklas Hollywood eikels), maar tot nu toe na elke show nemen ze de tijd voor iedereen voor een handtekening, vragen te beantwoorden etc. Foto's helaas bij de laatste shows niet, simpel omdat er te weinig tijd is voor iedereen. Ze snappen gewoon dat een band niet kan bestaan zonder publiek. Ik heb in elk geval nog nooit iets vervelends met hen meegemaakt en heb ze nu al flink wat keren gezien
Waar hadden jullie het zoal over?quote:Op zondag 17 november 2013 13:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb ze geïnterviewd, maar het zijn echt ontzettend lieve gastennamen de tijd, leuke opmerkingen enzo.
Lowlands interview: 30 Seconds to Mars
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |