Hun site is te vinden op http://www.30secondstomars.com
Dit kan heel groot gaan worden vermoed ik
en nog een quote van mijn wapenbroeder:
quote:
Door Schuldige_Omstander - zondag 28 juli 2002 19:0330 Seconds to Mars - 93 Million Miles
Let op mijn woorden, dit wordt nog voor de nieuwe aanslagen op de Verenigde Staten de grootste Rockband op deze aardkloot, maak daarvan de aardkloot + Zeeland van.
[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 25-08-2002 23:02]
Een supergoede mix tussen Rush, Pink Floyd, Brian Eno en hier en daar zelfs wat metal of Tool/APC-invloeden. Super!
kom van die bank af (en stop wanken) en ren naar de platenboer als je een hart voor goede muziek hebt!
quote:Ach, je ondertitel zegt het al... Over smaakt valt te twisten.
Op woensdag 23 oktober 2002 12:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
het wil maar nog niet echt doordringen he? Hallo we hebben het hier over kwaliteitsmuziek?!kom van die bank af (en stop wanken) en ren naar de platenboer als je een hart voor goede muziek hebt!
[Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 23-10-2002 14:01]
quote:ik denk dat Capricorn mensen op het verkeerde been zet. Wel logisch als single maar niet representatief voor het hele album
Op woensdag 23 oktober 2002 13:39 schreef Grobbel het volgende:[..]
Ach, je ondertitel zegt het al... Over smaakt valt te twisten.
Ik ken alleen het nummer Capricorn en ik kan nou niet bepaald zeggen dat ik onder de indruk ben. Ik heb het allemaal al eerder gehoord, en beter ook; en die openingsriff van dat nummer kwam me wel erg bekend voor... Maar goed, het ligt ook niet echt in mijn muzikale straatje, dus misschien dat het gewoon aan mij ligt. En wie weet is het album wel goed.
quote:Ah ja... Dank je, ik begon me al af te vragen waar in godsnaam die Pink Floyd en Brian Eno invloeden verstopt zaten.
Op woensdag 23 oktober 2002 14:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
ik denk dat Capricorn mensen op het verkeerde been zet. Wel logisch als single maar niet representatief voor het hele album
hele lekkere cd, ik draai deze geregeld
Ik hoop maar dat ze gauw naar Nederland of omgeving komen, want ik MOET ze zien
quote:cave in komt wel volgende maand naar nederland, o.a. in waterfront rotterdam. Ben ik zeker bij!
Op donderdag 22 mei 2003 15:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ze hadden natuurlijk gewoon op Pinkpop moeten staan. En als Lowlands hun programma nog een beetje leuk wil krijgen zullen ook eens naar bands als 30 seconds to mars en Cave in moet kijken.
quote:Ik ben er in de Melkweg bij
Op donderdag 22 mei 2003 20:24 schreef _Etter_ het volgende:[..]
cave in komt wel volgende maand naar nederland, o.a. in waterfront rotterdam. Ben ik zeker bij!
ik heb trouwens gelezen dat ze op dit moment aan opnames voor een nieuwe cd werken !
hopelijk komen ze daarmee wel een keer naar nederland ...
denk dat dat een beetje ligt aan de promotie van het album, ik heb er nooit ergens van gelezen, of gehoord, en dat je echt van dit soort muziek (het wordt Smooth-rock genoemd las ik ergens) moet houden.quote:Op zondag 21 mei 2006 11:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, ik vind het ook nog steeds een erg fijne band, maar het enorme succes dat in de eerste posts van dit topic werd verwacht, is toch een beetje tegengevallen.
mee eensquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:20 schreef Collaborator het volgende:
Ik ben er sinds kort ook totaal hooked aan 'Battle of one' en natuurlijk 'capricorn' vind ik heerlijk. Eigenlijk vind ik alles geniaal van zeHet klinkt erg als Lostprophets (en dan niet 'Liberation Transmission'
maar 'Start Something'.
Jared durft (en kan) ook flink schreeuwen zonder dat het vreselijk klinkt.
graag gedaanquote:Op zondag 17 december 2006 22:10 schreef LaSalle het volgende:
Wat heel erg gaaf!![]()
Ga daar op zeker heen en thanks voor de tip!![]()
ik ooooookquote:
Achja, zo gaat het met alles.. Concertkaartjes, Wii's.. Als je te dom bent om iets nuttigs te produceren met je handen dan ga je zoiets doen. De een kijkt ertegen op en noemt het ondernemerschap, de ander ziet dat het bloedzuigende hufters zijn.. Ik hoor in de tweede categorie.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:39 schreef -babydoll- het volgende:
Dat die hufters doodvallen die gelijk 60 kaartjes ofzo gekocht hebben en nu verpatsen voor 40 euro ipv 13 euro!!!![]()
die zijn as we speak al in de verkoopquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:04 schreef heartagirl het volgende:
het concert is verplaatst naar Oudegracht...ik weet alleen niet wanneer de extra kaartjes in de verkoop gaan.
Ja dat denk ik ook nu, alleen heb ik niet gewachtquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:08 schreef Lebasi het volgende:
Hoi hoi hoi, ik ga oooook..had bijna kaarten voor 40 euro gekocht, maar het is maar goed dat ik toch nog even gewacht heb!
Mja, zij die ze al kochten nog erger vrees ik... Kut zwart handelaren.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:05 schreef CvB het volgende:
Jaaaaa! Heb kaartjes gehaald! Ze hadden nog een flinke stapel liggen bij de Plato.
Haha die lui die de kaartjes voor 40 euro op het internet verkochten zullen nu wel op hun neus kijken.
Kan iemand mij uitleggen waarom deze daarin staat? Brengen ze hem opnieuw uit, of is hij hier officieel nog nooit uitgebracht? Of komt er een speciale versie deze kant op?quote:12 FEBRUARI
Hinder - Extreme Behaviour
The Fall - Reformation Post TLC
Savalas - Savalas
Testament - Days Of Darkness
30 Seconds To Mars - A Beautiful Lie
Ja ik vroeg me meteen af of dat nou Jared zijn eigen lijf is, in die shot waar hij aangekleed word. Want meen me niet te herinneren dat hij in bijvoorbeeld fightclub al buikspieren had die naar binnen vallenquote:Op zondag 7 januari 2007 15:57 schreef CybPraetorian het volgende:
ik zat net ff te kijken in de releaselijst van 3voor12, en wat verbaasd me: daar staat dat 12 Februari 30 Seconds to mars, A beautiful lie uitbrengt (??).
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/30728912
[..]
Kan iemand mij uitleggen waarom deze daarin staat? Brengen ze hem opnieuw uit, of is hij hier officieel nog nooit uitgebracht? Of komt er een speciale versie deze kant op?
update: ik zie iets staan op de website van een Deluxe edition, dat zal hem dan wel zijn
Daarnaast is hier op Youtube de nieuwe video te vinden, From Yesterday. Het is de lange versie met vooraf een making of, je bent incl de making of, weer een 15 minuten verder. Briljante video, dat wel![]()
http://www.youtube.com/watch?v=nOaMkNv-20I
vergelijkingsmateriaal : http://www.youtube.com/watch?v=Uny5Thjzv4Equote:Op zondag 7 januari 2007 20:09 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me meteen af of dat nou Jared zijn eigen lijf is, in die shot waar hij aangekleed word. Want meen me niet te herinneren dat hij in bijvoorbeeld fightclub al buikspieren had die naar binnen vallen![]()
![]()
zal wel aan mij liggen. Vraag me alleen af of hij het echt is![]()
ze staan zelfs in de hitkrant deze weekquote:Op zondag 14 januari 2007 19:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is weer uitverkocht trouwens.
nou eerst was het in tivoli de helling en dat was echt wel snel (=binnen 2 dagen) uitverkocht. Daardoor is het ook verplaatst en toen duurde het ff voor iedereen wist dat er weer verkoop wasquote:Op maandag 15 januari 2007 21:33 schreef TechNico het volgende:
Ik las pas op 7 januari dat ze kwamen en heb gewoon nog 3 kaarten via ticketservice kunne bestellen...
Zo snel was het helemaal nie uitverkocht...
Nouja tot de 3de dan maar!!!!!
zou k ook niet erg vindenquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:10 schreef Burger_Queen het volgende:
Misschien zijn ze over te halen tot een privé concert.
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:14 schreef swentibold het volgende:
[..]
ze staan zelfs in de hitkrant deze week![]()
ja precies. Dat stond ook al in datzelfde artikelquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:01 schreef Dandelion het volgende:
ach boeie 't concert is toch al uitverkocht...
quote:I won't suffer, be broken, get tired, or wasted
Surrender to nothing, or give up what I
Started and stopped it, from end to beginning
A new day is coming, and I am finally free
liever niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:37 schreef CybPraetorian het volgende:
Komt hun doorbraak dan nu toch??
Ik heb een hekel aan jou soort mensen.quote:
Wie zijn mijn soort mensen allemaal?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:33 schreef stefmans het volgende:
Ik heb een hekel aan jou soort mensen.
Mensen die een band niet meer tof vinden als ze bekend worden.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:35 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wie zijn mijn soort mensen allemaal?![]()
Jongen, het was juist sarcastisch bedoeld. We zijn het eens hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mensen die een band niet meer tof vinden als ze bekend worden.
Gekke_Sandraquote:Op zondag 28 januari 2007 02:05 schreef gekke_sandra het volgende:
Toch net niet leuk genoeg om naar het concert te gaan.
elk nadeel heb zn voordeelquote:Op zondag 28 januari 2007 10:09 schreef birdydontfly het volgende:
ik ben zwaar verliefd op 30 seconds to mars, en ben er zeker bij binnekort in tivoli (we wisten niet hoe gauw we kaartjes moesten halen) maar vind het echt wel jammer dat ze nou steeds op mtv komen. ik ben ego en hou ze liever voor mezelf, haha.
en vandaag ook weer op 3fmquote:Op zondag 28 januari 2007 13:33 schreef CybPraetorian het volgende:
Zaterdagnacht, 0.10, was The Kill weer op MTV...
Beetje laat, maar goed, ze zijn weer gedraaid
Wat is gepast kledij.. puntje puntje puntjequote:Op donderdag 25 januari 2007 19:40 schreef Kopdans het volgende:
Ik krijg via de nieuwsbrief een mail met een uitnodiging voor 3 feb
het is een JPG in een mail : http://virginrecords.com/(...)STM_Tivoli_3_Feb.jpg
Let vooral op de gepast kledij....
Er is ook een nederlandse website: www.30stm.nl waar dan ook weer een link staat naar een site die begin januari is begonnen: http://www.30secondstomars.nl/
Allejasses!!!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:29 schreef LaSalle het volgende:
Alvast een lekkermakertje: (en meteen bewijs dat die Jared echt een enorm goede stem heeft)
http://www.youtube.com/watch?v=a6gzT27vaLs
dat zou ik niet te hard roepen , als je daar eenmaal bentquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:18 schreef -babydoll- het volgende:
De zanger is gewoon leuk, klaar.![]()
Muzikaal gezien is het niet echt bijzonder. Klinkt leuk dat wel. Maar stiekem ga ik gewoon heen om Jared
![]()
Ja ik kan alles meezingen eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:57 schreef swentibold het volgende:
[..]
dat zou ik niet te hard roepen , als je daar eenmaal bent![]()
Kan je ook bijv. echt helemaal niks meezingen dan?
Ik ooooook!quote:
Jared Leto! Fight Club (hele kleine rol) Requiem for a dream (topper!) Alexander, om maar een paar filmpjes te noemen waar ik hem zelf uit kenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:56 schreef GSi het volgende:
Klinkt goed. Speelt de zanger overigens ook wel eens mee in films? Ik meen hem ergens van te kennen. Eragon? Ofzo?
t gaat toch ook om de muziekquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:57 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Men zag hun nieuwe nummer vanmiddag op TV. Vroegah (zo'n 3-4 jaar geleden) waren ze leuk, nu zijn ze ook al besmet met het oogpotlood en zwarte nagellak emo virus
Is op zich wel een slimme zet, want ze spreken meteen een hele fanatieke oogpotlood doelgroep aan, kijk maar in dit topic alleenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:57 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Men zag hun nieuwe nummer vanmiddag op TV. Vroegah (zo'n 3-4 jaar geleden) waren ze leuk, nu zijn ze ook al besmet met het oogpotlood en zwarte nagellak emo virus
quote uit de review:quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:32 schreef nipeng het volgende:
Toffe_Ellende heeft een review de FP op geslingerd: CD: 30 Seconds to Mars - A Beautiful Lie
Uh, ja echt welquote:Het is slim van EMI om het album nu onder de aandacht te brengen. Al hebben fans van het eerste uur de cd waarschijnlijk al meer dan een jaar in hun bezit. Voor hen zijn de drie extra songs (incl. de Björk-cover 'The Hunter') misschien een reden om toch tot aanschaf over te gaan.
Update: What the...?? 3 extra liedjes??? welke dan? ik ken Hunter en Battle of one, maar welke nog meer??quote:Voor hen zijn de drie extra songs (incl. de Björk-cover 'The Hunter') misschien een reden om toch tot aanschaf over te gaan
Dan ken ik in dit geval The Kill (Rebirth) niet...quote:"Attack" – 3:09
"A Beautiful Lie" – 4:05
"The Kill" – 3:51
"Was It A Dream?" – 4:15
"The Fantasy" – 4:29
"Savior" (30 Seconds to Mars) – 3:24
"From Yesterday" (30 Seconds to Mars) – 4:08
"The Story" – 3:55
"R-Evolve" – 3:59
"A Modern Myth" – 14:14
Song ends at 2:57 and a hidden song begins at 12:26 - "Praying for a Riot" - 1:48
Bonus tracks:
"Battle Of One" (30 Seconds to Mars) – 2:47
"Hunter" (Björk Cover) – 3:54
"The Kill" (Rebirth) (available on the Deluxe Edition) - 3:39
Ken ze nu ongeveer anderhalf jaar, erg vette band.. nieuwe plaat vind ik zelf weer iets minder maar dat is vaak zo als bands bekender beginnen te worden (producers enzo)quote:Op maandag 12 augustus 2002 20:08 schreef hbuurt het volgende:
Nee een akoestische versie van Was it a Dream?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:26 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
quote uit de review:
[..]
Uh, ja echt welsinds 11 oktober al
![]()
[..]
Update: What the...?? 3 extra liedjes??? welke dan? ik ken Hunter en Battle of one, maar welke nog meer??
Wikipedia brengt waarschijnlijk het antwoord:
Tracklisting van de Deluxe edition:
[..]
Dan ken ik in dit geval The Kill (Rebirth) niet...
Kan ik me goed voorstellen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mensen die een band niet meer tof vinden als ze bekend worden.
Dat is natuurlijk compleet afhankelijk van welke producer je in de arm neemt.. maar vaak krijgen bands van een platenmaatschappij een producer toegewezen 'die er wel ff wat van zal maken' en die gaan dan inderdaad zitten schaven tot het allemaal zo glad (en oppervlakkig en simpel) als ijs is. Een voorbeeld is Don Gilmore (Linkin Park, Good Charlotte, Avril lavigne) Nou zijn LP en Avril zo slecht nog niet, maar Don Gilmore verpest het gewoonquote:Op zondag 4 februari 2007 11:42 schreef Kinz het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen.
Als een and bekend wordt, komen er redelijk vaak producers die de muziek gaan bijschroeven en bijspijkeren. Gaat ten koste van de liedjes. Een producer van een band gaat 't niet om welk gevoel een liedje lospeutert. Of dat de zanger al z'n emoties in liedjes pompt. Die wil muziek maken die verkoopt.
nou prima, slaap uit dus tijd om te vertellen...quote:
tja...quote:Op zondag 4 februari 2007 13:15 schreef -babydoll- het volgende:
Lekker boeiend allemaal
IK heb Jared gezoend![]()
![]()
Volgende keer paradisoquote:
Dat ik zeg Oosterpoort, is dat weinig grotere concerten in het Noorden plaats vinden.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:24 schreef Collaborator het volgende:
[..]
Volgende keer paradisoof de HMH
![]()
Ik snap echt niet wat mensen zeuren over de show! Het was geweldig, interactie met het publiek is het allerbelangrijkste van een live show. Bij Tool bijvoorbeeld was die er gewoon totaal niet (en dan ook echt niks op 2 boodschappen na) Dan kan ik netzogoed de CD thuis hard opzetten. dat is pas een kutconcert, echt baggertriest.
quote:Op maandag 5 februari 2007 10:27 schreef -Sum- het volgende:
ik heb uit ergenis de halve avond met mensen uit Twente staan praten die het ook kut vonden.
donker blousje, vriendin met rood muse shirt?quote:Op maandag 5 februari 2007 12:10 schreef Dandelion het volgende:
[..]
![]()
Blijkbaar hebben we een ongeplande FOK!-meet gehad dan![]()
Jepsquote:Op maandag 5 februari 2007 13:15 schreef -Sum- het volgende:
[..]
donker blousje, vriendin met rood muse shirt?
wat een toevalquote:
Nee ik herken mezelf niet maar die fotograaf stond toen t begon nog naast mij, idiootquote:Op maandag 5 februari 2007 14:34 schreef CybPraetorian het volgende:
[afbeelding]
Vond deze foto via Drijfzand.com en fileunder.nl
Betreft alleen deze foto zonder woorden...
Staan hier nog fokkers (foksters?) op die zichzelf herkennen?
quote:Maandag 28 mei komt Maria Mena als eerste op het podium. Daarna volgen Macy Gray, The Magic Numbers, The Kooks, 30 Seconds To Mars, Dave Matthews Band, Stone Sour, Korn, Evanescence, The Fratellis, Wolfmother, Scissor Sisters, Arctic Monkeys, Linkin Park en Pinkpop wordt afgesloten door de Smashing Pumpkins
Leuk filmpjequote:Op woensdag 28 februari 2007 18:14 schreef jmac het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=lqNZGXFAFAE
eerste album luisteren!quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
Is het echt zo'n emorock die The Kill doet vermoeden, of moet ik nog wat andere liedjes luisteren?
Luister aub ook de eerste cd, dat is wel ff anders.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
Is het echt zo'n emorock die The Kill doet vermoeden, of moet ik nog wat andere liedjes luisteren?
Hoe heet die?quote:
Eerst de rest luisteren!. Ik skip The Kill meestal. Emo is het toch echt niet, maar ik snap wel wat je bedoeld iddquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
nah jah kanquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
Het is toch niet helemaal mijn type muziek, als ik zo het eerste album beluister.
ja 2e album is alleen leuk als je het eerste grijs hebt gedraait.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:24 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Luister aub ook de eerste cd, dat is wel ff anders.
Daarna is het 2e album ook zeer prettig moet ik zeggen...
ja ik heb het ook gelezen, erg jammer...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:13 schreef Burger_Queen het volgende:
Ik lees zojuist dat Matt Wachter de band heeft verlaten.
Op de officiële site staat het nieuwsbericht.
nee niet zoals bij de deftones, die gast is gewoon altijd te bezopen om te zingen. 30STM is live qua muziek prima te pruimen. T probleem is dat de zanger zo'n eikel is....quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:51 schreef Junkie het volgende:
conclusie: cd goed, Live minder... ?????
Iets zoals met de Deftones?![]()
![]()
![]()
pinkpop geloof ik.quote:Op maandag 9 april 2007 11:02 schreef silentwaves_ het volgende:
Ik hoorde voor het eerst een nummer van de band op de radio , dat was volgens mij The Kill. !
toen was ik gelijk verkochten op het album A Beautiful Lie staan ook wel een aantal goede nummers zoals :
The Kill
Attack
From Yesterday
Weet iemand of ze misschien ook naar Nederland komen voor een concert?
Ik zag het netquote:Op maandag 9 april 2007 15:23 schreef swentibold het volgende:
[..]
yep , de 3e dag, maandag. Maar dat stond hierboven ook al![]()
ja t valt een beetje tegen, voor nederlandquote:Op maandag 9 april 2007 16:38 schreef silentwaves_ het volgende:
[..]
Ik zag het net, Maar ze staan dus dit jaar alleen op pinkpop .. ( kan ik dit jaar namelijk niet naar toe )
is verder nog geen show bekend nee, maar denk dat ze nog wel terug komenquote:Op maandag 9 april 2007 16:38 schreef silentwaves_ het volgende:
[..]
Ik zag het net, Maar ze staan dus dit jaar alleen op pinkpop .. ( kan ik dit jaar namelijk niet naar toe )
En gestemd...quote:Op donderdag 19 april 2007 14:30 schreef swentibold het volgende:
stemmen op from yesterday ! http://www2.metmichiel.nl/page/singlestrijd
quote:De nieuwe single van 30 Seconds To Mars 'The Kill' ligt vanaf maandag in de winkel. De band rondom acteur Jared Leto, heeft de inspiratie voor de clip uit de filmwereld gehaald. De clip is namelijk gebaseerd op The Shining.
ABL is al uit 2005 dus vind je t gek dat die clip al ' oud' isquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:50 schreef IndyROKR het volgende:
Yeah, iemand zei dat ie al dik een half jaar oud is. Maar goed, ik zag hem 1 keer en meteen in dvd-kwaliteit binnengehaald. Maar echt een mooi video! :-)
[..]
we mogen weerquote:Op donderdag 19 april 2007 14:30 schreef swentibold het volgende:
stemmen op from yesterday ! http://www2.metmichiel.nl/page/singlestrijd
Idd die music video ziet er zeker mooi uit!quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:50 schreef IndyROKR het volgende:
Yeah, iemand zei dat ie al dik een half jaar oud is. Maar goed, ik zag hem 1 keer en meteen in dvd-kwaliteit binnengehaald. Maar echt een mooi video! :-)
[..]
dat exact dezelfde idee had ik ook jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:58 schreef ZwarteMagika het volgende:
Toen ik The Kill voor het eerst zag dacht ik dat het een of ander Lost Prophets-achtig bandje was die Jared Leto had gestrikt om in hun clip te spelenWist niet eens dat ie kon zingen, laat staan dat ie in een band zat.. zometeen het eerste album eens luisteren
Same herequote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
A Beautiful Lie is een leuke cdHunter vind ik niet zo mooi, maar ik heb dan ook een hekel aan Björk
![]()
![]()
Nu die andere nog ff luisteren.![]()
Da's wel ver weg zeg.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Maar zoals iemand eerder in het topic zei, laat ze maar naar Groningen komen. Dat lijkt me een prima locatie voor ze om een goed concert te geven. Niet al te groot en zeker niet klein, prima dus. TOOL heeft ook opgetreden in de Oosterpoort, dus moet kunnen dacht ik![]()
Voor jou, maar voor mij nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's wel ver weg zeg.Dan liever 013
![]()
Nouja we zien het wel ooit.quote:
dat wel waarschijnlijk....quote:
Dat hoop ik ook.quote:
Zag de clip afgelopen weekend bij toeval voor 't eerst.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:55 schreef don-diablo het volgende:
From Yesterday dus superclip op TMF zie ik nu![]()
Yups.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:25 schreef Pearly het volgende:
30 seconds ook?
Volgens mij was dat Jared zijn poging om grappig te doen. Fail.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:25 schreef Betse het volgende:
Ja en Kopenhagen ligt in NL... euh...
Iddquote:Op maandag 28 mei 2007 22:25 schreef Betse het volgende:
Ik neem aan dat je "A Beautiful Lie" uit 2005 bedoeld?quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:22 schreef WeebI het volgende:
Het nieuwe album is echt goed, afgezien van A Modern Myth, wat een kuteinde
ja, het 'nieuwste' album danquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:10 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je "A Beautiful Lie" uit 2005 bedoeld?
OMGquote:Op maandag 4 juni 2007 17:24 schreef -Sum- het volgende:
heb ze op Rock am Ring weer live gezien, en Jared ging weer stunten bij the kill
http://www.youtube.com/watch?v=Z2jWT8s4TfU
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is ie net zo handig weer beneden gekomen als dat ie naar boven ging?
Ja dus.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:10 schreef WeebI het volgende:
hier trouwens met iets betere geluidskwaliteit: http://www.youtube.com/watch?v=WDZHyOk5AjQ
quote:
da's nog niets, Gwen Stefani van No Doubt klom ooit echt tot het dak van het podium op Beach Rockquote:Op maandag 4 juni 2007 17:24 schreef -Sum- het volgende:
heb ze op Rock am Ring weer live gezien, en Jared ging weer stunten bij the kill
http://www.youtube.com/watch?v=Z2jWT8s4TfU
quote:
owja.. vertel esquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:05 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja. Jammer dat ze zo arrogant is.
Die rij was daar zooooo lang, en ze bleven maar even zeg, want ze kwamen te vroegquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Iedereen wou bij pinkpop een stukje Leto hebben.
Ik heb het optreden op tv gezien; from yesterday was echt goed, maar the kill was echt minder. Hij moet die witte schoenen echt weggooien.
Op zich vind ik ze wel goed, maar niet alle nummers.
ze waren er een half uur net als alle andere artiesten , en doordat ze eerder waren was er ook meer tijd om iedereen weg te laten gaan, de belachelijke lange rij , zodat het weer ' goed' liep bij de volgende artiest.. Het had toch geen zin langer te wachten want de mensen die later aanschoven hadden al geen kans meer.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:43 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Die rij was daar zooooo lang, en ze bleven maar even zeg, want ze kwamen te vroeg![]()
Ik verbaas me er elke keer over hoe goed zijn stem klinkt livequote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:29 schreef debby1973 het volgende:
Ik vind ze hier echt heel erg goed:
http://www.youtube.com/watch?v=jNVJSgYA1pM
Hier het stukje:quote:Op maandag 28 mei 2007 22:25 schreef Betse het volgende:
Cool.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:31 schreef swentibold het volgende:
*» Er is al 53 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!*
9 februari staan ze in de HMH, lijkt me wel nuttig
10 novemberquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:31 schreef ZwarteMagika het volgende:
Gaaf! Enig idee wanneer de vvk begint?
quote:30 Seconds to Mars komt naar Amsterdam
Uitgegeven: 6 november 2007 14:04
Laatst gewijzigd: 6 november 2007 14:57
AMSTERDAM - De emorockband 30 Seconds to Mars treedt 9 februari op in de Heineken Music Hall in Amsterdam. Dat maakte concertorganisator Mojo dinsdag bekend. De kaartverkoop voor het concert start zaterdag.
Wat in 1998 begon als klein familieproject van Jared en Shannon Leto, is inmiddels uitgegroeid tot een succesvolle band. De band heeft inmiddels twee albums uitgebracht, waarvan 'A beautiful lie' in 2006 werd bekroond met de platina status.
Leto, bekend van films als 'Fight Club' en Requiem for a dream', is een van de weinige acteurs die het gelukt is om naast zijn acteercarrière succesvol muzikant te zijn.
Eerder dit jaar trad de band op in Tivoli in Utrecht en op Pinkpop. Donderdag sleepte de band tijdens de MTV Europe Music Awards de prijs voor beste rockact in de wacht.
(c) Novum/ANP
hoezo 60 euro voor een kaartje?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:28 schreef Mss het volgende:
Hmm, ik vind ¤60 wel erg veel voor een kaartje...
quote:Datum: 09-02-2008
Aanvang 20.00 uur
Deuren open 18.30 uur
Voorprogramma:
Geen voorprogramma.
Entree ¤ 27,50
(excl. servicekosten)
Hmm, een andere site gaf ¤60 aan, maar hier ben ik wel blij meequote:Op dinsdag 6 november 2007 17:37 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
hoezo 60 euro voor een kaartje?
HMH eigen site geeft 27.50 als prijs:
http://www.heineken-music-hall.nl/index.php?p=2-3-3&m=2&i=463
[..]
Laat me raden, ticketforsale.nl of iets dergelijksquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Hmm, een andere site gaf ¤60 aan, maar hier ben ik wel blij mee
Jup, die jaquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:34 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Laat me raden, ticketforsale.nl of iets dergelijksDat soort sites moet je mijden als de pest
daar kan je ook al sinds het bekend is kaarten reserveren , en ze spammen zich een slag in de rondte om het iedereen te laten weten. Hoop dat iedereen gewoon w8 tot zaterdagquote:
Wat verwacht je anders bij deze band. 't is een en al emo wat daar in 't publiek staat en TMF is erg populair onder dat gepeupel.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:03 schreef swentibold het volgende:
[..]
daar kan je ook al sinds het bekend is kaarten reserveren , en ze spammen zich een slag in de rondte om het iedereen te laten weten. Hoop dat iedereen gewoon w8 tot zaterdagzoveel beter voor je portemonnee..(en je geduld, want ticketsale stuurt de kaarten pas in de laatste weken op geloof ik)
btw wel weer jammer van dat emo in t persbericht en dat ' TMF presents' .. dat kan niet goed zijn![]()
k begrijp dat jij niet gaat ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:22 schreef jmac het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders bij deze band. 't is een en al emo wat daar in 't publiek staat en TMF is erg populair onder dat gepeupel.
Bewijs:
[ ]
Kijk ze eens emo zijn/doen![]()
nou die doelgroep is er nog steeds dusquote:Op woensdag 7 november 2007 00:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
humor dat er aan het begin van het topic een compleet andere doelgroep sprak over deze band...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |