Ok.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:19 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik heb m al vier keer gelezen Henk, maar heb m nog niet
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ok.
Ik ga zo naar de sportschool.
Daar ga ik proberen.extra veel (assisted, want ik ben een mietje) pullups doen.
En ik ga ook aan zo'n pullup stang gangen en kijken hoelang ik dat vol hou.
Dat was het eigenlijk wel. Naast mn gewone schema dan.
Senkjoequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:16 schreef Vlierbloesem het volgende:
Ik vind het een prachtig lijstje Nallie!
1 zo'n zakje ja, meer krijg ik sochtends niet weg hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:53 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Is dit niet heel weinig, oink? Neem je 1 zo'n zakje wake-up? En wat zit er allemaal in je salade?
Weinig? Gewoon voldoende, was ook laat uit bed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:28 schreef Vlierbloesem het volgende:
Mooi lijstje sigme!
Voel je je niet goed Phantomesse? Of waarom heb je zo weinig gegeten?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef _aurum_ het volgende:
Gaan we nu bijhouden wanneer en hoelang we aan bedsport doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Sport = sport = beweging.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef _aurum_ het volgende:
Speciale vermeldingen over keuken- of buitensport mogen ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef _aurum_ het volgende:
prrrrrrquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Speciale vermeldingen over keuken- of buitensport mogen ook
Dat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:38 schreef Nallie het volgende:
Mooi Mar, echt prachtig
En verder zie ik mooie en lekkere lijstjes.
Ben niet echt geïnteresseerd in andermans bedsport eigenlijkvooral niet hoelang of hoe kort het heeft geduurd... maar goed. Het is een vrij land
Mooiquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:57 schreef MarMar het volgende:
best een beetje trots op mezelf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Taart voor mijn dochter die morgen 13 wordt, gevuld met zelfgemaakte banketbakkersroom en mascarpone-aardbei creme.
Ik ben echt gefascineerd door die snickerstaartquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:59 schreef _aurum_ het volgende:
Mooie taart Mar!
Beetje raar lijstje, maar ik heb last van mijn mond
O: 2 gebakken eitjes met ui en paprika, soort mini groenten omelet
T: 2 kokos snoepjes
L: pakje kalkoenfilet met lik mayo
T: handje noten, halve banaan
T: stuk snickerstaart
S: fitness
D: havermoutpap met banaan/ rozijnen en cocoswhey
T: kwark en ananas
Eens, maar niemand heeft dat gepost, toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:38 schreef Nallie het volgende:
Mooi Mar, echt prachtig
Ben niet echt geïnteresseerd in andermans bedsport eigenlijkvooral niet hoelang of hoe kort het heeft geduurd... maar goed. Het is een vrij land
.Wrongquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eens, maar niemand heeft dat gepost, toch?
In mijn hoofd zie ik je altijd met je ledematen gooien als je zegt dat je yoga gedaan hebtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:59 schreef An24 het volgende:
Yoga kan soms best confronterend zijn. Vroeger met turnen gooide ik mijn lijf zo in de brug. Nu komt hij bij yoga terug en blijkt het op de polsen toch nog net iets te zwaar te zijn
Haha, indeedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
In mijn hoofd zie ik je altijd met je ledematen gooien als je zegt dat je yoga gedaan hebt
Doen je polsen dan nu pijn of plop je het gewoon terug ofzo?
De snickerstaart is niet slank verantwoordquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:07 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik ben echt gefascineerd door die snickerstaart![]()
Lekker lijstje verder. Raar is prima
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
De snickerstaart is niet slank verantwoordmaar het zijn gewoon snelle suikers, ik eet het ook alleen voor het trainen.
Stel je voor choco brownie, laag dulche de leche, laag pindakaas met stukjes en laag pure chocola. Zoveel suiker dat je naar de sportschool wil rennen
Schouders uit de kom, auw!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, indeed
Polsen doen nu pijn ja. Gelukkig niet uit de kom. Je moet het ook eerst opbouwen en dat gaat best goed. Schouders zijn al drie weken niet uit de kom geweestOok mijn heupen worden al sterker. Ik moet alleen niet te snel willen
Vroeger wel auw, nu niet meer. Nu geeft het achteraf een beetje een brandend gevoel, omdat de banden verslapt zijn. Maar ik kan zo nachten achter elkaar wakker worden omdat ik verkeerd op mijn zij slaap. Plop!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Schouders uit de kom, auw!!
En die snickerstaart klinkt echt zalig!
Meestal helpen bananen mij bij een korte inspanning.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:12 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat Phantomesse haar vriendje net kent, anders is 90 minuten bedhupsen wat lang, zo op een doordeweekse dinsdagochtend
Verder heb ik een vraagje. Normaal sport ik na een paar dagen niet meer als ik low carb, dat gaat niet, wegens slap voelen. Nu wil ik voor het eerst experimenteren met wat KH's eten voor ik ga hardlopen. Ik loop zo'n half uurtje. Wat kan ik dan het beste eten en hoe lang van te voren? Het liefst zo gezond mogelijk,( hoewel die snickertaart op zich niet heel erg klinkt)
Ik heb daadwerkelijk geen enkel idee.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:01 schreef the85mc het volgende:
Hoeveel kcal eet je nou per dag, oink? Het lijkt me allemaal zo weinig.. En wat is je verbruik?
Ga dat eens bijhouden. Kan op de eetmeter site of met een app zoals myfitnesspal. Ik heb sterk het idee dat je keihard aan het crashen bent. Geeft je ook inzicht in vet/koolhydraat/eiwit verhouding.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:04 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Ik heb daadwerkelijk geen enkel idee.
Ik ben ook aan het crashen, dat is in de vorige topics ook aangegeven.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:12 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ga dat eens bijhouden. Kan op de eetmeter site of met een app zoals myfitnesspal. Ik heb sterk het idee dat je keihard aan het crashen bent. Geeft je ook inzicht in vet/koolhydraat/eiwit verhouding.
Een soort eetdagboek heeft mij enorm geholpen, vooral in het begin.
Als je het wel weet, doe er dan wat aanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:16 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het crashen, dat is in de vorige topics ook aangegeven.
Zoals ik al zei eerder stop ik zodra ik mijn laatste 5,5 kilo kwijt ben. (week of 2) en dan ga ik op veranderingentoerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:18 schreef the85mc het volgende:
[..]
Als je het wel weet, doe er dan wat aan
Nu ben je aan het afwachten tot je het crashen niet meer volhoudt..
Samenvattend is het hetgeen dat bij mij werkt en ik al 25 kg kwijt ben. En nu ben ik bijna op t gewicht dat ik wil halen. Dus kan ik daarna iets zoeken waardoor ik op het gewicht blijf.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:28 schreef the85mc het volgende:
Waarom zoveel in zo weinig tijd? Ik ben rustig afgevallen en ik vind het al moeilijk om balans te vinden. En mijn laatste 5 kg duurde ongeveer een maand of 3, 4..
Dat is een beetje het idee van atkins. Dat je na het crashen je rustverbranding langzaam weer opbouwt, maar toch bedankt voor je mening. Al was het me al duidelijk dat dit niet de meest algemeen geaccepteerde ideale manier was. Slaap lekkerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:47 schreef the85mc het volgende:
Ik heb hierboven in een edit al geschreven hoe ik erover denk.. Naar mijn idee ben je je rustverbranding aan het vernaggelen.
Maar goed, het is al veels te laat dus ik ga slapen..
Noop, dat is niet het idee van Atkins.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:51 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Dat is een beetje het idee van atkins. Dat je na het crashen je rustverbranding langzaam weer opbouwt, maar toch bedankt voor je mening. Al was het me al duidelijk dat dit niet de meest algemeen geaccepteerde ideale manier was. Slaap lekker!
Ik vind het leuk dat je zo stellig zegt dat je een half uur voor de training geen snelle suikers moeten eten, maar ik neem nu even aan dat je spreekt voor wat voor jou werkt?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:53 schreef the85mc het volgende:
Een half uur voor training moet je geen snelle suikers eten. Liefst dus wat eerder van te voren. Ik eet zelf dan wat fruit, appel of banaan ofzo. Als ik een uur of 2 sport eet ik onderweg een krokante graanreep van lu om hongerklop te voorkomen. Daar zitten veel koolhydraten in maar niet erg veel suikers.
Yeah baby.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:35 schreef Nallie het volgende:
Nog 1 dagje werken en morgen lekker 4 dagen naar Parijs![]()
hoe low is lowquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef MarMar het volgende:
Het idee van Atkins is toch low-carb?!?...
Anyhoo.. vandaag een lijstje met veel taart en zulks, naast de pronktaart heb ik nog mijn eigenste chocomoussetaart gemaakt en daalijk gaat er nog een appeltaart in de oven. Ik wil van alledrie een klein stukje
Tjah geen idee, heb me nooit in een bepaald diëet verdiept, maar zie het wel es voorbij komen "Atkins low-carb" .quote:
Klopt, dat is zo voor mij inderdaad. Er zijn wat wisselende verhalen. Dit is wel een interessante site:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je zo stellig zegt dat je een half uur voor de training geen snelle suikers moeten eten, maar ik neem nu even aan dat je spreekt voor wat voor jou werkt?
Co zit low carb en wat voor jou werkt, werkt voor haar of iemand anders misschien niet
Co: Je wil eigenlijk zo snel mogelijk uit en ook weer in ketose. Dus was ik deed was wat dextrose= fruitsuiker nemen. Voordat je gaat lopen 10 gram oplossen in een beetje water -> opdrinken -> rennen.
Als je je crappy voelt tijdens het lopen, dan kan je volgende keer 20 gram nemen etc. totdat je merkt dat je gewoon kan lopen
Na het lopen gewoon weer over op operatie low carb
Of doe je nog aan andere sporten dan hardlopen? (bedsport telt niet mee)
Ik vind hem mooi! Je tweede beleg bij de lunch mag trouwens best calorierijk zijn om aan 550 kcal te komen (denk ik).quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:54 schreef Perruche het volgende:
Planning;
O: 2 gebakken eieren met bacon (geen vet toegevoegd) (200)
T: 3 tomaten, half bolletje mozzarella, basilicum (300)
L: 2 grote sneden brood (kip en ..?), beker karnemelk (550)
T: 150 ml yoghurt met granola en aardbeien (300)
B: 2x20 minuten fietsen
D: broccolisoep (nog een beetje lekkerder maken op de e.o.a. manier) (300)
T: banaan (100)
1800 kcals totaal, ben wel tevreden over de varieteit. Vanmorgen nog snel die eerste T in elkaar staan draaienComments?
Ja, ik heb nu pindakaas ingevuld, veel vetter wordt het nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:05 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi! Je tweede beleg bij de lunch mag trouwens best calorierijk zijn om aan 550 kcal te komen (denk ik).
Ik moest ook een traantje wegpinken toen ik de samenvatting zag. Ook bij dat verhaal van die Chinees (?) die in 2004 goud won bij het hordelopen, in 2008 meteen al moest stoppen ivm een blessure en nu over de eerste horde struikelde. !@#$% Hoeveel pech kun je hebben zeg!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, tranen in mijn ogen en kippenvel... Prachtig!!
Wij zijn trouwens ongelooflijk natgeregend tijdens het wandelen... 3 minuten STORTregen... toen moesten we nog een uur
Honger!
Succes Henk!
Eensquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:38 schreef Nallie het volgende:
Mooi Mar, echt prachtig
Hardlopers zijn geen low carbers, dus het is leuk wat er staat, maar in deze situatie kunnen we er niet zoveel mee.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:58 schreef the85mc het volgende:
[..]
Klopt, dat is zo voor mij inderdaad. Er zijn wat wisselende verhalen. Dit is wel een interessante site:
http://www.runnersweb.nl/(...)sen/Koolhydraten.htm
Die zeggen 2 tot 4 uur voor sporten koolhydraten eten zodat glycogeen kan worden aangemaakt.
Als ik zelf kort voor training zoet eet, heb ik het gevoel geen kracht te hebben. Je insuline schijnt dan door te schieten en dat je dan een soort hypo krijgt. Maar dat is alleen aangetoond bij nuchtere mensen.. Maar ik merk zelf dat verschil dus wel.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu pindakaas ingevuld, veel vetter wordt het niet
Volgens Lau is de Sumo in Den Haag beter dan Shabu. Ik heb goeie ervaringen met Shabu in Den Haag.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:13 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]. Inderdaad. Mooi lijstje!
Ik wil ook weer een keer sushi eten. We willlen naar Shabu Shabu of Sumo. Weet iemand of één van beide beter is?
Gewoon even een paar burpees doen als warming up.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:13 schreef Viking84 het volgende:
Voor degenen die thuis oefeningen doen: hoe maken jullie je spieren warm? (bij gebrek aan cardio-apparaat). Of beginnen jullie gewoon koud met gewichtjes te zeulen?
Mijn vriend zegt ook dat Sumo beter schijnt te zijn, maar hoor hier altijd vanalles of Shabuquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens Lau is de Sumo in Den Haag beter dan Shabu. Ik heb goeie ervaringen met Shabu in Den Haag.
Dus ik weet niet zo goed waar ik vrijdag naartoe wil. Ik wil iig sushi.
Je kunt sws ff op de kaart van beide ketens kijken wat ze hebben.
Zit wat in. Ik heb nul ervaring met lowcarben en kan alleen wat zeggen over wat ik voel als ik te kort eet voor sport. Maar sporten zonder glucose wil echt niet.. En 10 gram is best wel weinig. Dat is maar 40, 50 kcal toch? Als vrouw verbrand je ook zo 500, 600 kcal per uur met sport, dus dan zou je op 10 gram maar een minuut of 10 kunnen sporten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Hardlopers zijn geen low carbers, dus het is leuk wat er staat, maar in deze situatie kunnen we er niet zoveel mee.
Bij low carb draait je verbranding al op vetten/eiwitten en er is maar weinig voor nodig om je weer om te laten schakelen op carbs. Veel carbs in 1 keer en dan krijg je idd een piek en worst case een hypo. Vandaar de 10 gram om mee te beginnen
Hangt er vanaf hoe je 'm uitvoert.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:18 schreef Novem het volgende:
Burpees zijn geen warmup, daar moet je juist voor opwarmen, voordat je in een kramp schiet ofzo
http://www.5min.com/Video(...)s-Exercise-121354519quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:27 schreef Viking84 het volgende:
Geen idee wat een burpee is, ik moet meteen aan boertjes denken, maar dat zal het wel niet zijn.
Ik wil gewoon thuis wat oefeningen doen op niet-sportschooldagen. Heb nog wat gewichtjes liggen van 1,5 en 2 kg, dat zal in het begin wel even genoeg zijn.
je doet weer teveel aannamesquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:17 schreef the85mc het volgende:
[..]
Zit wat in. Ik heb nul ervaring met lowcarben en kan alleen wat zeggen over wat ik voel als ik te kort eet voor sport. Maar sporten zonder glucose wil echt niet.. En 10 gram is best wel weinig. Dat is maar 40, 50 kcal toch? Als vrouw verbrand je ook zo 500, 600 kcal per uur met sport, dus dan zou je op 10 gram maar een minuut of 10 kunnen sporten.
Waarom pak je niet gewoon Jillian? Daar zit de warm up bij en je kan met gewichtjes spelenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:27 schreef Viking84 het volgende:
Geen idee wat een burpee is, ik moet meteen aan boertjes denken, maar dat zal het wel niet zijn.
Ik wil gewoon thuis wat oefeningen doen op niet-sportschooldagen. Heb nog wat gewichtjes liggen van 1,5 en 2 kg, dat zal in het begin wel even genoeg zijn.
Ik zal eens kijken of dat wat isquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:40 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Waarom pak je niet gewoon Jillian? Daar zit de warm up bij en je kan met gewichtjes spelen
Ik snap 'm niet helemaal.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:45 schreef _aurum_ het volgende:
Wanneer ga je weer hardlopen? Zomer 2015?
Kijk maar naar Jillian
Als je nog wat tips wilt, geef maar een gil. Ik heb ondertussen een aardige collectie oefeningen verzameld waar je half bij dood gaat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik wil ook wel een HPKW-etje doen thuis!Met allemaal van die kick-ass Rambo oefeningen
Misschien in de vakantie even een leuk schemaatje fixen met oefeningen!
Leuk! Ben benieuwd wat je ervan vindt.quote:Mijn boeken zijn erHairy Bikers zijn tof
Boek begint o.a. met uitleg 'wat zijn calorieën'
Is dus wel redelijk opgezet voor mensen met weinig ervaring met diëten, maar soit, wel geinig en er zitten best puike recepten in zo te zien
![]()
Boek van mevroi Albarda ga ik thuis doornemen! Ik denk dat ik haar instelling mbt eten wel tof vind, al krijg ik altijd de kriebels van eet-/kookboeken met een pumpje op de voorkant
Ja! Een pumpje op de letter E van 'Eet'.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:42 schreef Novem het volgende:
Wat bedoel je met een pumpje Maria? Een schoentje?Op een voedingsboek?
Oew, ik zie wat je bedoelt!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja! Een pumpje op de letter E van 'Eet'.
Alsof mannen niet gezond willen/moeten eten, denk ik dan!
Als je een docje ofzo hebt wil ik die best graag zienquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Als je nog wat tips wilt, geef maar een gil. Ik heb ondertussen een aardige collectie oefeningen verzameld waar je half bij dood gaat.
[..]
Leuk! Ben benieuwd wat je ervan vindt.Hairy Bikers zijn idd tof. Staat er in het boek ook van hoeveel calorieen per dag ze uit gaan?
Lust je ook vis? Lekker stuk gestoomde zalm, uit de stoompan of met folie ingewikkeld uit de oven, flink wat groente erbijquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:46 schreef oinkoink12 het volgende:
Goeiemorgen iedereen,
Mooie dag vandaag. Voel me superfit en de Jillian van gister heb ik al minder last van dan de eerste twee dagen.
Ik laat mijn lijstje maar even achterwege anders zijn we weer een topic verder
Zijn er nog leuke low-carb avondeet tips met een hoop vlees erin?
Klopt, ik doe veel aannames.. Als ik zelf sport verbruik ik zo'n 900-1000 kcal per uur, dus dan lijkt 600 kcal per uur me niet zo'n rare schatting voor een vrouw die een stukje kleiner is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:39 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je doet weer teveel aannames
waarop baseer je die 500 tot 600 kcals? Ieder lijf is anders
Je hebt niet zoveel nodig aan carbs en het gaat niet om de kcals, maar om de omschakeling van verbranding van vetten naar carbs en weer terug.
Vis is een goeie tip, dat heb ik deze periode nog helemaal niet gedaan. OMnomnom zalmquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Lust je ook vis? Lekker stuk gestoomde zalm, uit de stoompan of met folie ingewikkeld uit de oven, flink wat groente erbij
Of deegloze quiche, met stukjes brie en olijfjes en groente en dan kan je er altijd nog een stukje vlees of vis naast doen als je daar behoefte aan hebt.
Dat van geen lijstjes posten is misschien een goed idee ja (hoewel je natuurlijk moet doen wat je wil), maar ik bedacht me net dat als je ze post om input te krijgen, maar het niet eens bent met de basis waarop je dan commentaar krijgt, dat het dan een beetje nutteloos isquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:46 schreef oinkoink12 het volgende:
Goeiemorgen iedereen,
Mooie dag vandaag. Voel me superfit en de Jillian van gister heb ik al minder last van dan de eerste twee dagen.
Ik laat mijn lijstje maar even achterwege anders zijn we weer een topic verder
Zijn er nog leuke low-carb avondeet tips met een hoop vlees erin?
Heb ik niet, maar ga ik wel even maken voor je.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Als je een docje ofzo hebt wil ik die best graag zienDan kan ik zien of ik het aandurf
![]()
Dat is wel heel weinig hoor.quote:In het boek staat dat zij uitgaan van 1300-1500 kcal per dag. Idd weinig en daar zijn de receptjes ook wel naarMaar goed, volgens mij gingen ze dan ook voor een redelijk drastische aanpak ivm hun gezondheid.
Glycogeenreserves, anyone? Ds vroegere jagers pleurden ook niet na tien minuten om als ze achter een hert aanrenden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:17 schreef the85mc het volgende:
[..]
Zit wat in. Ik heb nul ervaring met lowcarben en kan alleen wat zeggen over wat ik voel als ik te kort eet voor sport. Maar sporten zonder glucose wil echt niet.. En 10 gram is best wel weinig. Dat is maar 40, 50 kcal toch? Als vrouw verbrand je ook zo 500, 600 kcal per uur met sport, dus dan zou je op 10 gram maar een minuut of 10 kunnen sporten.
Oh paar keer rond de 1300 ook. Maar zit gemiddeld volgens de eetmeter rond de 1590 dus dat is eigenlijk wel prima voor mij denk ik.quote:
Oh je hoeft geen moeite te doen hoor!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heb ik niet, maar ga ik wel even maken voor je.
[..]
Dat is wel heel weinig hoor.
Maar het is wel heel fijn om een lading leuke en lekkere recepten te hebben.
Haha zou mooi zijn geweest. Dit ging over lowcarben, dus dan is je glycogeenvoorraad toch op? Of worden die altijd aangevuld uit vet?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Glycogeenreserves, anyone? Ds vroegere jagers pleurden ook niet na tien minuten om als ze achter een hert aanrenden.
Zet je wel echt alles erin, bijv. ook olie om te bakken enzo, boter voor op brood? Dat maakt bij mij altijd best wel verschil...!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh paar keer rond de 1300 ook. Maar zit gemiddeld volgens de eetmeter rond de 1590 dus dat is eigenlijk wel prima voor mij denk ik.
Ik ga dat doen omdat je dan "minder moe" bent. Als je je hele lichaam doet, iedere keer, ben ik te moe om daarvoor nog hard te lopen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:15 schreef Goodbye het volgende:
Parijs, wat tof Nallie!
Kunnen de KT-kenners mij wat meer vertellen over het voordeel van bepaalde spiergroepen trainen per training i.p.v. gewoon alle spiergroepen te pakken? Zag het hier een aantal keer voorbij komen namelijk! Ik moet misschien ook wat gerichter gaan trainen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer, eigenlijk.
Ok, dit lijkt me wel een goede, ook al omdat je het dan kan afwegen idd. Ik wil ook wel weer naar de sportschool om intervallesjes te doen en dan kan ik misschien hetzelfde toepassen, of zelfs wat in mijn waterflesje doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je zo stellig zegt dat je een half uur voor de training geen snelle suikers moeten eten, maar ik neem nu even aan dat je spreekt voor wat voor jou werkt?
Co zit low carb en wat voor jou werkt, werkt voor haar of iemand anders misschien niet
Co: Je wil eigenlijk zo snel mogelijk uit en ook weer in ketose. Dus was ik deed was wat dextrose= fruitsuiker nemen. Voordat je gaat lopen 10 gram oplossen in een beetje water -> opdrinken -> rennen.
Als je je crappy voelt tijdens het lopen, dan kan je volgende keer 20 gram nemen etc. totdat je merkt dat je gewoon kan lopen
Na het lopen gewoon weer over op operatie low carb
Of doe je nog aan andere sporten dan hardlopen? (bedsport telt niet mee)
Ik loop nu altijd hard en doe daarna KT en dat gaat eigenlijk wel oké. Maar misschien zou het beter gaan als ik het wel spreid, maar even kijken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik ga dat doen omdat je dan "minder moe" bent. Als je je hele lichaam doet, iedere keer, ben ik te moe om daarvoor nog hard te lopen.
Veel KH's op je lijstje, iets van groenvoer voor je D?
Ik train idd niet elke dag, maar dit klinkt ook wel logisch, ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:24 schreef loveli het volgende:
Als je een spier elke dag traint, heeft de spier geen tijd om te herstellen en te groeien. Op die manier kun je optimaal gebruik maken van je tijd en je spieren krijgen toch rust om te groeien. De minder fanatieken kunnen ook eens in de week alles in een keer doen.
Oui!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:10 schreef Perruche het volgende:
[..]
Zet je wel echt alles erin, bijv. ook olie om te bakken enzo, boter voor op brood? Dat maakt bij mij altijd best wel verschil...!
Ik ben het wel eens met het commentaar vanuit de "manieren en methodes" waarop anderen aanraden af te vallen. Alleen past dat momenteel nog niet bij mijn manier. Dus het is voor mij makkelijker tips te vragen zodra ik over 2/3 weken klaar ben met die-hard lijnen en dan daadwerkelijke aanpassingen nodig heb om op gewicht te blijven.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:04 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Dat van geen lijstjes posten is misschien een goed idee ja (hoewel je natuurlijk moet doen wat je wil), maar ik bedacht me net dat als je ze post om input te krijgen, maar het niet eens bent met de basis waarop je dan commentaar krijgt, dat het dan een beetje nutteloos is.
Ja, bij mij zeggen ze andersom indien je meer spieren wilt. Iets met omdat je dan het effect van KT teniet doet. Hij zei tegen mij; eerst lopen, dan banaantje, dan KT, dan shake.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:31 schreef Nallie het volgende:
Die gasten in de sportschool adviseren mij trouwens 10 min warming up, dan KT en daarna cardio voor optimale vetverbranding. Maar daar zijn de meningen ook over verdeeld geloof ik!
Hoe lang doe je het al dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:33 schreef Sarabi het volgende:
Zoals de meeste ervaringen met Jillian, begin ik eerst aan te komenJe moet vooral naar de centimeters kijken maar toch, jammer....
Grappig, ik ben ook zwaarder geworden sinds ik met Jillian bezig ben. Maar op verschillende plaatsen (schouders en rug vooral), zie ik nu toch resultaat! Mijn benen zijn wat steviger geworden (lees: iets dikker maar ook strakker). Alleen op mijn buik zie ik nog onvoldoende resultaat naar mijn idee. Ik weet en zie dat er meer buikspieren aanwezig zijn, maar helaas drukken ze mijn vetlaagje wat naar voren ofzo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:33 schreef Sarabi het volgende:
Zoals de meeste ervaringen met Jillian, begin ik eerst aan te komenJe moet vooral naar de centimeters kijken maar toch, jammer....
Ik wel ja. Maar ik maak snel spier aan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:40 schreef Novem het volgende:
Kom je zoveel spier bij dan van Jillian? Nooit gemerkt toen ik het nog deed, alleen dat mijn uithoudingsvermogen omhoog ging.
Gaat het wel goed met het eten enzo?
Eerst kt met je glycogeenvoorraden, dan cardio zodat je meteen vet aanspreekt. Snelste manier om spieren te kweken en vet kwijt te raken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:31 schreef Nallie het volgende:
Die gasten in de sportschool adviseren mij trouwens 10 min warming up, dan KT en daarna cardio voor optimale vetverbranding. Maar daar zijn de meningen ook over verdeeld geloof ik!
Zou wel kunnen, ik moest het namelijk andersom doen voor vetverbranding, maar kan me voorstellen dat als je geen vet kwijt wil en alleen maar wil groeien dat duursport na je KT misschien niet handig is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, bij mij zeggen ze andersom indien je meer spieren wilt. Iets met omdat je dan het effect van KT teniet doet. Hij zei tegen mij; eerst lopen, dan banaantje, dan KT, dan shake.
Ja is inderdaad wat je doel is... Maar ik bouw echt wel spieren op hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, bij mij zeggen ze andersom indien je meer spieren wilt. Iets met omdat je dan het effect van KT teniet doet. Hij zei tegen mij; eerst lopen, dan banaantje, dan KT, dan shake.
[..]
Hoe lang doe je het al dan?
Volgens mij maakt het ook allemaal niet zo veel uit eigenlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:41 schreef Novem het volgende:
[..]
Zou wel kunnen, ik moest het namelijk andersom doen voor vetverbranding, maar kan me voorstellen dat als je geen vet kwijt wil en alleen maar wil groeien dat duursport na je KT misschien niet handig is.
Edit: wat Nallie zegt, ik bouwde wel echt veel spieren op met cardio na KT?! Hmm
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het ook allemaal niet zo veel uit eigenlijkals je maar beweegt.
Aurum bedoelt ws iets in de trant van dat hardloopspecifieke oefeningen niet zo relevant zijn als je niet hardloopt? Ik weet niet wanneer ik weer ga hardlopen (op z'n vroegst begin november weer), maar ik was wel van plan om ruim vóórdat ik weer ga hardlopen al te beginnen met specifieke oefeningen (squats e.d.)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:46 schreef Novem het volgende:
Beetje lullige opmerking? Of zie ik dat helemaal verkeerd?
Eens met Jillian overigens, zit van alles wat in en veel oefeningen in korte tijd.
Idd, dat bedoelde ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aurum bedoelt ws iets in de trant van dat hardloopspecifieke oefeningen niet zo relevant zijn als je niet hardloopt? Ik weet niet wanneer ik weer ga hardlopen (op z'n vroegst begin november weer), maar ik was wel van plan om ruim vóórdat ik weer ga hardlopen al te beginnen met specifieke oefeningen (squats e.d.)
Waarom opwarmen voor de cardio? Als je 10 km gaat lopen misschienquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:54 schreef Viking84 het volgende:
Even een kwartiertje fietsen of crosstrainen voor je met cardio begint lijkt me dan wel weer slim.
En ik ga eens op zoek naar lekkere saladerecepten, want ik wil ook eens een salade meenemen naar het werk ipv brood.
Stop. Waar cardio staat, KTquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
Waarom opwarmen voor de cardio? Als je 10 km gaat lopen misschien
En salade caprese > tested and approved.
Recept dan por favorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
Waarom opwarmen voor de cardio? Als je 10 km gaat lopen misschien
En salade caprese > tested and approved.
tomaten, buffelmozzarella, basilicum. Dressing van olijfolie en balsamico azijn.quote:
Geen sla?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
tomaten, buffelmozzarella, basilicum. Dressing van olijfolie en balsamico azijn.
Dan zal ik de opmerking 2015 en de smiley wel valser hebben gevonden dan dat ze bedoeld zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aurum bedoelt ws iets in de trant van dat hardloopspecifieke oefeningen niet zo relevant zijn als je niet hardloopt? Ik weet niet wanneer ik weer ga hardlopen (op z'n vroegst begin november weer), maar ik was wel van plan om ruim vóórdat ik weer ga hardlopen al te beginnen met specifieke oefeningen (squats e.d.)
Ik ben bang dat dat ook met mijn buik zal gebeuren en ik weet niet of ik daar blij mee ben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Grappig, ik ben ook zwaarder geworden sinds ik met Jillian bezig ben. Maar op verschillende plaatsen (schouders en rug vooral), zie ik nu toch resultaat! Mijn benen zijn wat steviger geworden (lees: iets dikker maar ook strakker). Alleen op mijn buik zie ik nog onvoldoende resultaat naar mijn idee. Ik weet en zie dat er meer buikspieren aanwezig zijn, maar helaas drukken ze mijn vetlaagje wat naar voren ofzo.
Moah, het kon wat aardiger gezegd worden, maar ik ben vandaag in een goeie bui, dus ik besluit het niet onaardig op te vattenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:04 schreef Novem het volgende:
[..]
Dan zal ik de opmerking 2015 en de smiley wel valser hebben gevonden dan dat ze bedoeld zijn.
Evenals het antwoord nadat ik vroeg of het lullig gemeend was.
Salade Caprese is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., kapje brood, omelet van 2 eieren, veel groente, kaas. Met een simpele salade
L: 2 boterhammen ham, beschuit kaas, beker melk
T's: appel, sinaasappel, druiven, nectarine, blokje choco
D: broccoli, aardappelkroketten, kabeljauwfilet, komkommersalade, dop/wortelen
T: kwark en vla
[ Bericht 2% gewijzigd door uniekhoorn op 08-08-2012 11:21:29 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ik weet niet of je echt zo snel spiergroei merkt hoor... is het niet gewoon vocht ofzo?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat ook met mijn buik zal gebeuren en ik weet niet of ik daar blij mee ben.
@Perruche een kleine week nu elke dag.
Ik zeg toch ook niet dat het spier is? Maar dat iedereen merkt dat eerst de weegschaal omhoog gaat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik weet niet of je echt zo snel spiergroei merkt hoor... is het niet gewoon vocht ofzo?
Ah, ok. Excuses moi.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het spier is? Maar dat iedereen merkt dat eerst de weegschaal omhoog gaat.
En ik bedoelde het niet zo bitchy als het lijktquote:
Ik ga het er zeker ook niet om laten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:12 schreef Novem het volgende:
Spieren houden wel vocht vast na krachttraining, dus misschien is dat het?
Zou het er in ieder geval niet om laten
Oh zo vatte ik het niet opquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En ik bedoelde het niet zo bitchy als het lijkt
Maar ik heb wel het idee dat ik het al aan mijn armen zie (spieren that is), maar kan ook tussen mijn oren zitten hoor.
Boksquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh zo vatte ik het niet op![]()
Kusjekroel
ik kan me niet zo goed uitdrukken via internet
En ik heb dat ook, na krachttrainen, zo lekker die biceps rollen in de spiegelOf als ik ga hardlopen, dat ik me dan direct 10 kg lichter voel
Je eigen meneer niet eens?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik laat iedereen tegenwoordig mijn biceps zien, maar niemand is onder de indruk.
Tot nu toe was alleen de fietsverhuurmeneer op Den Haag CS onder de indruk van mn beenspieren.
da's Schots idd....thank godquote:
Thanks! Zag dat het maar een half uurtje met de trein isquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:23 schreef Novem het volgende:
Ik zou naar Killiney gaan, klein stukje met de trein (meer een soort sneltram) vanuit het centrum, langs wat kliffen en de zee, kiezelstranden en Killiney Hill, heuvel met park, mooie villa's, mooi uitzicht vanaf de top.
De stad zelf is wel leuk, maar niets superbijzonders vond ik.
Ga bij Bono op de koffie, heb je nog wat te vertellen als je terugkomtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:32 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
da's Schots idd....thank god
[..]
Thanks! Zag dat het maar een half uurtje met de trein isen Bono en The Edge wonen er ook
![]()
@Mini: die dingen had ik al op de lijst staan, thanks though!
Klinkt wel leuk ja!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:49 schreef Phaidra het volgende:
Ik vind Dublin juist een erg leuke stad! Niet de pub area met de temple bar enzo, maar meer zuidelijk rondom St. Stephens green! Leuke winkeltjes enzo (kneuterige antiquariaten, mooie boekwinkels, en kookwinkels!). De national museums zijn aanraders (heb zelf het archeologisch museum en national history bezocht) en gratis, St. Stephens cathedral is ook een bezoek waard, niet gratis.
Vergeet geen taartjes te eten, want taarten bakken kunnen de Ieren heel goed
Nee, die hoor ik vaker opmerkingen maken over mn kont.quote:
Haha ik voel mij altijd dik na krachttraining, krijg ik van die poofy armen van.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh zo vatte ik het niet op![]()
Kusjekroel
ik kan me niet zo goed uitdrukken via internet
En ik heb dat ook, na krachttrainen, zo lekker die biceps rollen in de spiegelOf als ik ga hardlopen, dat ik me dan direct 10 kg lichter voel
Ah, ok! Dat moet lukken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[FOK!-kookboek] Ovengerechten of zo iets, met wat ik in huis heb
springen .... jammer tot nu toe
Opstarten is altijd lastigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:05 schreef Jagärtrut het volgende:
oeh, dat is inderdaad vervelend An.
Ik kom nog niet echt aan het werken teo op m'n eerste dag terug.
ja. ik doe het maar langzaam vandaag. ach ja. Hoef pas op 10 september voor 120 studenten te staan.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:59 schreef Claudia_x het volgende:
Wat is dat Jillian waar jullie het over hebben? Een krachttrainingsprogramma? Moet je daar iets voor downloaden/kopen?
Ik heb 'm wel ergens voor je als 't je wat lijkt. je hebt er enkel wat lichte gewichtjes voor nodig.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:54 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Idd, dat bedoelde iksquats zitten ook in Jillian
![]()
/spam
*schop*quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:27 schreef Sarabi het volgende:
Kan op het moment alleen nog niet de motivatie voor Jillian vinden vandaag.
Ach ik heb nog een paar uur
Thanksquote:
Ohh daar zou ik ook van balen! Waar gaan jullie naar toe?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:28 schreef uniekhoorn het volgende:
balen, zelfde reis 300 euro goedkoper...
Zo irritant
Jeutje. Heftig. Ik vind Jill vaak wel genoeg. Maar om dat dan ook nog te combineren met hockey én spinning..... Petje af hoor, als je dat trekt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, over uurtje hockey! En om 18.00 begint m'n spinningles, dus kan dan na het hockey voor de les Jillian doen, is zo'n fijne warming up!
Eerst moest ik daar niet aan denken maar dat is inderdaad heel goed te doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
Jillian, half uurtje rust en water drinken, rustig naar sportschool fietsen en 45 minuten spinnnen is prima te doen voor mij![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jeutje. Heftig. Ik vind Jill vaak wel genoeg. Maar om dat dan ook nog te combineren met hockey én spinning..... Petje af hoor, als je dat trekt.
Edit: oh, hockey kijken. Nouja, blijft pittig.
Gewoon op de grond gaan liggen, kun je 'm precies aanwijzen waar hij nog stukjes mistquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eerst moest ik daar niet aan denken maar dat is inderdaad heel goed te doen.
Nou ik ga iets later beginnen want mijn vriend begint nu net met het hele huis te stofzuigen
Precies. Niet te veel moeten vandaag.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja. ik doe het maar langzaam vandaag. ach ja. Hoef pas op 10 september voor 120 studenten te staan.
Oeiquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:07 schreef An24 het volgende:
Bah. Ik ben er tijdens onderzoek achtergekomen dat iemand grote fouten heeft gemaakt. Die kan nu zijn baan verliezen. Ben er helemaal zenuwachtig van
Jij kent mij niet hopelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef An24 het volgende:
Nee, meer uit het netwerk van mijn huidige project. Ik liep er ook tegenaan. Beetje te nauwkeurig geweest
Goed ideequote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon op de grond gaan liggen, kun je 'm precies aanwijzen waar hij nog stukjes mist
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:47 schreef loveli het volgende:
*kledingwinkel overvallen heeft*
3 jurkjes, 2 broeken, 2 shirts, 1 bolerootje en een suede jack. Komende maand eet ik kattevoer
Pict(p)urrrrrrrrrrrrrrrrrrrsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:47 schreef loveli het volgende:
3 jurkjes, 2 broeken, 2 shirts, 1 bolerootje en een suede jack. Komende maand eet ik kattevoer
Misschien later. Moet even een hond uitlaten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pict(p)urrrrrrrrrrrrrrrrrrrs
Je moet volgens mij wel heel erg je best doen om daar vetrolletjes in te zien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ligt het aan mij of is de stof van de pakjes van de hockeydames ontzettend onflatteus? De dames zijn stuk voor stuk ontzettend afgetraind en toch lijk je allemaal rolletjes te zien in de shirtjes.
Ik heb 6 broeken gekocht voor de prijs van een halve dure merk jeansquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:47 schreef loveli het volgende:
Ik heb zo geen zin in level 2quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
Dámn, Jillian was killing, net als de halve finaleheb 't tegelijk gedaan
![]()
Jillian op de tv, hockey op de laptop
Nu maar 's naar de sportschool
Ik vond level 2 veel leuker dan 1quote:
Oke ik wacht even af, kan me nu niet voorstellen dat ik er 2 achter elkaar zou doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:10 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik vond level 2 veel leuker dan 1
En dan deed ik ze weleens achter elkaar ook, das wel lekker, hoef je die extra cardio ook niet te doen!
Mijn broccoli teller voor vandaag 800 gram, spitskool 300 gr, 200 gr champignons , 1 hele komkommer, 2 tomaten, 5 wortelen, 2 appels, kwart meloen, tros druiven, kwart ijsberslakrop, 3 augurken en 2 uien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:07 schreef Goodbye het volgende:
Zo broccolisoep met gerookte zalm als avondeten!Dan staat mijn broccoliteller voor deze week al op 2
.
En ik wilde héél graag chocola kopen in de supermarkt, maar nu heb ik maar raketjes en citroendropijsjes gekocht. Ook lekker, maar richten iets minder schade aan!
Wowquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mijn broccoli teller voor vandaag 800 gram, spitskool 300 gr, 200 gr champignons , 1 hele komkommer, 2 tomaten, 5 wortelen, 2 appels, kwart meloen, tros druiven, kwart ijsberslakrop, 3 augurken en 2 uien.
Ja, ben per dag een godsvermogen kwijt aan groente en fruit... Die vent van mij eet dat ook dus x 2
Hoeveel series/films heb je al gezien?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:41 schreef V1z0R het volgende:
1,6 kg broccoli is mij te gortig trouwens
Uniekje
Dit dus. En ik kan me niet voorstellen dat de enorme hoeveelheden groente die sommigen naarbinnenwerken wel gezond is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oke ik wacht even af, kan me nu niet voorstellen dat ik er 2 achter elkaar zou doen.
Is niet meer dan een lesje in de sportschool!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:49 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Dit dus. En ik kan me niet voorstellen dat de enorme hoeveelheden groente die sommigen naarbinnenwerken wel gezond is.
8 uur badmintonnen prima, maar dat gaat me te FUR. Tegen bodemloze putten hebben ze anti-lintworm pillenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:51 schreef Nallie het volgende:
[..]
Is niet meer dan een lesje in de sportschool!
En groente is prima, mits gewassen enzo. Met fruit is t meer opletten.
Maar Uniek is een bodemloze put, alleen dr tanden en portomonnee hebben er last van
Zolang je een beetje afwisselt is het volgens mij niet ongezond hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:49 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Dit dus. En ik kan me niet voorstellen dat de enorme hoeveelheden groente die sommigen naarbinnenwerken wel gezond is.
Ik zeg ook dat het niet goed is maar liever 2 kg groente dan uit honger een zak chips opeten zeg maarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:49 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Star wars gehad, paar eps van Thundercats zowel oude als nieuwe, vandaag HP en ben bij prisoner of Azkebanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:46 schreef Nallie het volgende:
[..]
Hoeveel series/films heb je al gezien?
Bij welke hoeveelheid groente wordt het ongezond?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:49 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Klinkt goed!! Harry Potterquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Star wars gehad, paar eps van Thundercats zowel oude als nieuwe, vandaag HP en ben bij prisoner of Azkeban
Oh, en ik ben in een boek begonnen
Voor het eerst in m'n eigen bad gegaan, dus de graaf van Monte Christo gekocht voor 50 cent
quote:
Helemaal eens met Nallie! 2 is écht leuk!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:10 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik vond level 2 veel leuker dan 1
En dan deed ik ze weleens achter elkaar ook, das wel lekker, hoef je die extra cardio ook niet te doen!
Is wel even wennen, normaal lees ik om de kernpunten op te nemen...quote:
Ik ga het zondag zien.....maar nog meer zweten is lichamelijk niet mogelijk volgens mij.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
Helemaal eens met Nallie! 2 is écht leuk!Ook echt een héééél stuk zwaarder, manmanman, ik moet dweilen na zo'n level 2 lesje hier in de woonkamer
Net terug van spinnen, ook al zo'n killer![]()
Zweten je knieën al?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ga het zondag zien.....maar nog meer zweten is lichamelijk niet mogelijk volgens mij.
Lekker lijstje! Die tofu-speltburgers zijn lekker he?! De enige pre-made vegaburgers die ik weleens haalquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:42 schreef Vlierbloesem het volgende:
Eindstand:
O: Yoghurt met muesli, twee geroosterde keltisch volkoren boterhammen, één met geitenkaas/honing, één met hüttenkäse, mueslicracker met biefstukworst(en komkommer)
L: Drie waldkorn boterhammen met runderpastrami Griekse yoghurt met jam, geroosterde keltisch volkoren boterham met runderpastrami (en komkommer)
T: Salade van gemengde sla, dressing, halve appel, semi-zongedroogde tomaten en zachte geitenkaas
T: Rivella
D: Couscous met tofu-spelt burger, semi-zongedroogde tomaten, sperziebonen, feta en een medjoul-dadel
T: Yoghurt met kersen en jam
T: Halve bak passievruchtenkwark
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Harry Potter![]()
Ook leuke boeken, V1z!
Dankje! Inderdaad lekker! Had hem vandaag voor het eerst. Was even aan het snuffelen bij de natuurwinkel en deze klonken lekkerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:01 schreef Nallie het volgende:
[..]
Lekker lijstje! Die tofu-speltburgers zijn lekker he?! De enige pre-made vegaburgers die ik weleens haal
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:47 schreef loveli het volgende:
Ik vind hem mooi! Lekker lijstje.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:13 schreef Goodbye het volgende:
Eindstand van vandaag
O: bakje kwark met muesli
T: boterham pindakaas, appel
L: 2 boterhammen snijworst
T: boterham pindakaas, trosje druiven
D: 2 kommen broccolisoep met gerookte zalm, roggecracker met gerookte zalm
T: bakje vanillevla met aardbeien, citroendropijsje
In land van herkomst van mn pa hebben ze een broodje die vernoemd is naar iemand met dezelfde achternaam als ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]eerst deze maar uit zien te krijgen.
Trouwens een geniaal lunch-tentje ontdekt, steak-sandwich op het menu die hemels is!![]()
Had een paar dunne plakjes verwacht maar gewoon een hele biefstuk tussen 2 plakken volkoren met rucola, tomaat, pijnboompitjes en dressing...
Alsof ik 'm zelf bedacht had
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
In land van herkomst van mn pa hebben ze een broodje die vernoemd is naar iemand met dezelfde achternaam als ikOok broodje biefstuk, met gesmolten kaas
Ik denk als je dag in dag uit 1kg+ groente naar binnen schuift dit niet goed is. Overdaad schaadquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij welke hoeveelheid groente wordt het ongezond?
Waar zit je ?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:26 schreef Probability het volgende:
Zit hier op een beetje een ongure plek op de bus te wachten. In Amsterdam voel ik mij altijd veel veiliger
Alleen nog maar vissticks!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:37 schreef Probability het volgende:
Hoe zat dat nou met die verontreinigde panga filet? En welke vis kan ik nog wel gewoon eten?
Haha! Wel veel Russen hier, maar er zit weinig appetijtelijks bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |