Begrijp me niet verkeerd, maar hoe onthoud je haar naam? Het is een beeldschone vrouw, maar daar zijn er zoveel van.quote:
Ik was haar naam vandaag ook vergeten, maar die heb ik daarstraks nog opgezocht omdat ik niet op haar naam kon komen bij de Scott Pilgrim vs the World vraag.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:12 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, maar hoe onthoud je haar naam? Het is een beeldschone vrouw, maar daar zijn er zoveel van.
Stel, je ziet een film met haar en dan kijk je achteraf op IMDb de cast, of hoe dat gaat, en dan check je alle namen en die blijven gewoon voor altijd plakken?
Dat snap ik dus echt niet...
Zelfs nu weet ik haar naam niet, terwijl ik net het antwoord heb gelezen...
Ik heb nooit veel met Miyazaki gehad. Ik respecteer hem als kunstenaar, maar na Kurenai no Buta (Porco Rosso) heb ik besloten dat het niks meer zou worden tussen Miyazaki en mij.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:59 schreef The_Substitute het volgende:
Wat kiezen opvallend veel mensen bij het Animatie-tournament Southpark boven Mononoke-hime.
en dat zeg ik als SP-fan
Prima film, maar ga vooral eerst dat boek lezen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:37 schreef lamers het volgende:
Is The Road eigenlijk iets. Heb hem denk ik al een jaar geleden afgehaald maar me er nooit toe kunnen zetten om hem te gaan kijken.
quote:As a result, the following movie entries disappeared:
It's a Wonderful Life (1946) at #1 in Family,#3 in Romance
Oh dat jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:30 schreef Desunoto het volgende:
Heeft Sands hier z'n ongenoegen al over geuit?
[..]
Mijn nummer 1 eigenlijk qua nederlandse filmsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:17 schreef Robby87 het volgende:
Oja, voor de geïnteresseerden:
Simon (2004)
Kwam deze net tegen op uitzendinggemist, en heb hem nog niet gezien.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1279343
Ik zie niksquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:39 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zulke filmposters.![]()
![]()
Ik heb zin om ze te kijken. Eerst eens beginnen met Forbidden Planet.
Jaquote:
Zegt me niks, B-films?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:39 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zulke filmposters.![]()
![]()
Ik heb zin om ze te kijken. Eerst eens beginnen met Forbidden Planet.
Schijnbaar wel populaire films in de jaren '50.quote:
Ik heb het niet zo op 3D, maar ergens ben ik wel benieuwd naar hoe dat er toen uit moet hebben gezien. M'n eerste keuze zou dan wel vallen op Dial M for Murder maar ik weet niet of die ooit nog in 3D komt?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:43 schreef Sands het volgende:
[..]
JaForbidden Planet is wel grappig
De andere heb ik nog niet gezien omdat ik op de 3D uitgave wacht
Begin volgende maand komen ze allebei uit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op 3D, maar ergens ben ik wel benieuwd naar hoe dat er toen uit moet hebben gezien. M'n eerste keuze zou dan wel vallen op Dial M for Murder maar ik weet niet of die ooit nog in 3D komt?
Eenmalige actiequote:
Not sure if serious...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:54 schreef picodealion het volgende:
Ah, klinkt goed. Is alweer ff geleden dat ik dat heb gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |