Nog maar een paar dagen jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De 9e van de maand en nog maar 40 punten
Heb je vakantie?
En dan weer terug naar de echte wereldquote:
Indd ja, ik weet niet of ik dat wel aankanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En dan weer terug naar de echte wereld
Ik heb 2 maanden geleden al kerstliedjes gehoord op de radio. Dus ik denk dat we er bijna zijnquote:
Bijna kerstmisquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb 2 maanden geleden al kerstliedjes gehoord op de radio. Dus ik denk dat we er bijna zijn
Weet je het echt zeker? Ik kan echt helemaal niks vinden over Jason Lee die daadwerkelijk in Scott Pilgrim zitquote:
Ik kan niet kiezen. Heb SP niet gezien en eigenlijk ook geen zin om die te kijken...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:59 schreef The_Substitute het volgende:
Wat kiezen opvallend veel mensen bij het Animatie-tournament Southpark boven Mononoke-hime.
en dat zeg ik als SP-fan
Rare mensen somsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:59 schreef The_Substitute het volgende:
Wat kiezen opvallend veel mensen bij het Animatie-tournament Southpark boven Mononoke-hime.
en dat zeg ik als SP-fan
Al zijn films denk ik wel gezien maar dat is zo lang geledenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:04 schreef dekatophetspek het volgende:
Geen Chuck Norris fans hier ?
Kijk 10 min, keur het af en stem op mononokequote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen. Heb SP niet gezien en eigenlijk ook geen zin om die te kijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |