quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh bah kermis![]()
Kiek, baby:
[ afbeelding ]
Voor een beter idee van de maat.
Ze wegen tussen de 68 en de 45 gram, er waren er al drie van de zes zwaarder dan Piet
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:54 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben thuis, dus niet meer op het werk en dat betekent dus VAKANTIE![]()
Dat is balen Stregaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:22 schreef Strega het volgende:
Bos, fijn vakantie!Geniet er van. Leuke shirts!
Wat een kleine, lieve bunny. Hij/zij ziet er al beter uit dan gisteren.![]()
![]()
![]()
Ik baal, moet met het plekje in mijn gezicht eerst naar een huidarts en daarna wss plastisch chirurg. En het moet opgestuurd. De HA durfde het niet zelf te doen, te groot en in gezicht en hij weet niet wat het is.
Voor mijn handen moet ik weer naar de neuroloog en voor de triggerfinger wss later naar de (olastisch) chirurg. Neuroloog voor algehele last handen maar triggerfinger is weer anders, met ontsteking.
Voorts had ik mijn afspraak bij de endocrinoloog/internist al staan. Dus dat gaat gezellig worden in september. Oh ja, en ik moet ook nog een afspraak maken bij de orthopeed.![]()
.
Bohhhquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh bah kermis![]()
Kiek, baby:
[ afbeelding ]
Voor een beter idee van de maat.
Ze wegen tussen de 68 en de 45 gram, er waren er al drie van de zes zwaarder dan Piet
Meridian pakt em geloof ik, en Mobo siewosie welquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ja ik kon ze via Whatsapp bekijken. Al dan niet gekanteld![]()
Hmmm, dan maar een andere zoeken. QuickPic werkt, maar is meer een prog om te rommelen met mappen dan een mooie speler.
Thanks! Ik ga kiekenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meridian pakt em geloof ik, en Mobo siewosie wel
Bos, hoe was de kermis? Leuk?quote:
Yay voor de bunnies!quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:52 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ik ben blij verrast. Gisteravond kwam er na goed masseren eindelijk bij alledrie een hele grote plas, en nu durf ik te hopen dat het wel es iets zou kunnen worden
Uhm nee, ik had die boeken gevonden, iemand anders hier wist wat voor actie het was geloof ikquote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:53 schreef Pisces29 het volgende:
Oh-oh, jij had het toch laatst over zo'n actie met boeken, dat je ergens een boek gratis mee kunt nemen en dan weer iets terug moet leggen? Ik las gister in een krantje dat ze hier ergens een kluisje hebben gehangen, kun je ook eentje halen, als je ook eentje geeft, dat ga ik doen!
Oh dat was het ja!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm nee, ik had die boeken gevonden, iemand anders hier wist wat voor actie het was geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |