Ik keek 's avondsquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik werk overdag, ik zou het niet eens hebben kunnen zien
Really?quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik werk overdag, ik zou het niet eens hebben kunnen zien
quote:
Jij werkt zeker het hardst van ons allemaal hè?quote:
Je hebt je vooroordelen al snel klaar he? Hoe vaak zie je me hier of in TAL (ook 's avonds?)quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij werkt zeker het hardst van ons allemaal hè?
Nee schat, ik pest je maar, omdat je altijd grapt over werk en of je vrouwquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt je vooroordelen al snel klaar he? Hoe vaak zie je me hier of in TAL (ook 's avonds?)
Je mist er ook geen zak aan eigenlijk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:52 schreef Pheno het volgende:
Op dit moment, nee. Eigenlijk niet. Er is van alles aan het veranderen en tja, even mijn hoofd ergens anders dan bij talentenshows of wat dan ook.
Come and get it, wij moeten weer vandaagquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Come and get it, wij moeten weer vandaag
Jarige collega.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Als opening van de week of nog een reden?
Oh what the hellquote:
Moggehquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:14 schreef omearos het volgende:
goedemorgen
Ik had de OS ook steeds op de achtergrond aanstaanwel fijne afleiding in de vakantie
nog een weekje, dan mag ik weer aan het werk.
Verplicht ruim een maand vakantie is best wel naar als je niet weggaat en in een klein flatje woont. Ik doe best veel buiten de deur, maar van mij had ik best vandaag al willen beginnen met werken. Doe mij maar af en toe een aantal dagen vrij ipv bijna 5 weken in 1x. Maar ja, het bedrijf is gewoon dicht want "iedereen heeft kinderen en neemt dus toch al vrij"
ik zou wel weg willen, maar kan dat niet betalenquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jarige collega.
Rijsten slagroom of kersenslagroom.
Omearos, dan ga je toch gewoon wel weg?
Ik zou me niet vervelen als ik een maand verplicht vakantie mocht zeg
Ben een aantal dagen op stedentrip geweest en spreek veel af voor lunch of avondeten met anderen. Dus ik vermaak me wel, maar had liever doorgewerkt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moggeh
Oh dat is idd een lange poos als je dan thuis zit ja! Ben je wel wat dagjes weg geweest?
Wtf, witte choco, neeeequote:Op maandag 13 augustus 2012 10:27 schreef omearos het volgende:
yum!![]()
Hier staat deze:
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |