quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:36 schreef Q. het volgende:
Kut OP, Zeistenaren moeten gewoon allemaal dood.
Ben ik ff blij dat Vreeswijk buiten schot blijft.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:36 schreef Q. het volgende:
En terecht, LR is een apart dorp zonder centrumquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:20 schreef zatoichi het volgende:
Deze TT gaat nog ruzie opleveren met LR-ers...
Doe eens normaal man, mijn oma woont daar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:36 schreef Q. het volgende:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:44 schreef MaJo het volgende:
Zeist heb ik een paar jaar op school gezetenEn een jaartje gewoond maar dat ontken ik liever
Ik was nog jong en onbezonnenquote:
Ik keek zoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik was nog jong en onbezonnenInmiddels woon ik veeeel langer in Utrecht dan ik ooit in Zeist heb gewoond, zelfs langer dan dat ik er op school heb gezeten wat in totaal 5 jaar is
En aan die Zeist periode denk ik ook liever niet terug
Komen jullie allemaal oorspronkelijk uit (de buurt van) Utrecht?
Ga toch eens een keer in Zeist wonen man. Hoeveel ruimte heb je nodig en wat is je budget?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik keek zoomdat ik in Zeist woon
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ga toch eens een keer in Zeist wonen man. Hoeveel ruimte heb je nodig en wat is je budget?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik keek zoomdat ik in Zeist woon
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En daar zat ik dus op schoolquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:55 schreef okiokinl het volgende:
wij gingen als jonge tieners altijd zuipen bij schoolfeesten t herman jordan lyceum. .
was dat toen ook zo'n zuipfestijn? begin jaren 80 was de hele school ladderzat op school feesten, lol.quote:
Ik zat er van 1994 tot 2001 en toen viel het geloof ik wel mee. Maar ik was in die tijd ook wel wat braver dan nuquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:16 schreef okiokinl het volgende:
[..]
was dat toen ook zo'n zuipfestijn? begin jaren 80 was de hele school ladderzat op school feesten, lol.
ja logisch ook wel, in de jaren 80 mocht er nog van alles... was ook echt een zooitje..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zat er van 1994 tot 2001 en toen viel het geloof ik wel mee. Maar ik was in die tijd ook wel wat braver dan nu![]()
Tijdens 'mijn tijd' was het ook nog best een zooitje hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:36 schreef okiokinl het volgende:
[..]
ja logisch ook wel, in de jaren 80 mocht er nog van alles... was ook echt een zooitje..
Geboren in Utrecht, bij mijn ouders in een klein kutdorp gewoond in de gemeente Wijk bij Duurstede. Daar denk ik ook liever niet aan terugquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:53 schreef MaJo het volgende:
En aan die Zeist periode denk ik ook liever niet terug
Komen jullie allemaal oorspronkelijk uit (de buurt van) Utrecht?
Wijk bij Duurstede lijkt me een best gezellig dorpje andersquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:08 schreef Drommelsch85 het volgende:
Is 't nog wat die Derrick sinds de verbouwing een tijdje terug? Ben er al heul lang niet meer geweest.
[ afbeelding ]
[..]
Geboren in Utrecht, bij mijn ouders in een klein kutdorp gewoond in de gemeente Wijk bij Duurstede. Daar denk ik ook liever niet aan terugGelukkig nu weer in Utreg.
Okee, ik zet het in de agendaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:35 schreef Paul het volgende:
Ik zeg 22 september Utrecht meet in Derrick
Geboren in een kraakpand?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:49 schreef Ireth het volgende:
Ik ben in 1975 geboren in bijna de binnenstad van Utrecht, in een kraakpand, net naast het Centraal Station. Mijn ma was hoogzwanger toen mijn pa besloot niet langer op de woningbouw te wachten![]()
Woon mijn hele leven in Utrecht en zoals het er nu naar uit ziet zal ik er ooit ook sterven
quote:
Vast wel.... remlof en yvonne hebben dat ook overleefd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:53 schreef Paul het volgende:
[..]wejooooooow ik weet niet of ik jou wel durf te meeten
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:55 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Verlengsnoer (zo'n oranje/bruine haspel) over de schutting voor stroom, tante van mijn ma woonde er naast. Alleen in mijn kamertje hadden we een kachel
Half jaar later kregen mijn ouders te horen dat ze mochten blijven zitten van de woningbouw, toen kregen ze pas gas/licht/water
Westerstraat/Stationsstraat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:49 schreef Ireth het volgende:
Ik ben in 1975 geboren in bijna de binnenstad van Utrecht, in een kraakpand, net naast het Centraal Station. Mijn ma was hoogzwanger toen mijn pa besloot niet langer op de woningbouw te wachten![]()
Woon mijn hele leven in Utrecht en zoals het er nu naar uit ziet zal ik er ooit ook sterven
quote:
Cothen of Langbroek?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:08 schreef Drommelsch85 het volgende:
Is 't nog wat die Derrick sinds de verbouwing een tijdje terug? Ben er al heul lang niet meer geweest.
[ afbeelding ]
[..]
Geboren in Utrecht, bij mijn ouders in een klein kutdorp gewoond in de gemeente Wijk bij Duurstede. Daar denk ik ook liever niet aan terugGelukkig nu weer in Utreg.
Wijk zelf is zeker gezelligquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Wijk bij Duurstede lijkt me een best gezellig dorpje anders
ik ken nog iemand die geboren is in een kraakpand, aleen dat was landhuis oud-amelisweerd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:49 schreef Ireth het volgende:
Dat is wel heel tof om te zien dan!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Landstraat
De mevrouw die daar loopt met die witte broek is mijn moeder! Dat hoekpand hadden ze dus gekraakt, beneden zat een oud winkelpand, boven was de woning.
Ik kan niet!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:35 schreef Paul het volgende:
Ik zeg 22 september Utrecht meet in Derrick
Ik heb een personeelsuitje met mijn werk; lekker steengrillen met mensen waar je eigenlijk niet zoveel mee hebtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook niet, dan zit ik in Zuid-Amerika, lekker veilig ver weg.
quote:UTRECHT - Zara opent haar flagship store in het nieuwe winkelgebouw De Vredenburg in Utrecht. De opening van de van de Spaanse kledingwinkel staat gepland voor december, uiterlijk januari. De winkel zal 2600 m2 beslaan en krijgt een entree aan het Vredenburgplein. De verhuurder is Corio.
Woon- en winkelgebouw De Vredenburg is het eerste deel van de herontwikkeling van Hoog Catharijne. Het bestaat uit winkels, 76 appartementen en een ondergrondse publieke fietsenstalling. De Vredenburg ligt aan het Vredenburgplein en vormt een verbinding tussen het Centraal Station en het nieuwe Hoog Catharijne.
Oh god, mjin vrouw wordt hysterisch als ze dit hoort straksquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:58 schreef Nielsch het volgende:
Het zou P&C worden, maar nu wordt het Zara.
[..]
Ze zijn iets te enthousiast koffie aan het branden??quote:UTRECHT - Bij de Douwe Egbertsfabriek in Utrecht is brand uitgebroken. Een deel van het personeel staat inmiddels buiten de fabriek.
Ooggetuigen zeggen dat de brand in het midden van het terrein is ontstaan. De brandweer meldt dat dit bij één van de koffiebranders is gebeurd.
De grootte van de brand is nog niet duidelijk.
Ik kan het niet gedaan hebben, want ik ben op vakantie.quote:
VERANDER TERRRRRRRRRRRRUGquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik kan het niet gedaan hebben, want ik ben op vakantie.
Zal wle niet zo ernstig zijn dan..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zijn iets te enthousiast koffie aan het branden??
Oorspronkelijk was de tt: Turken niet welkom!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:41 schreef Gulmez het volgende:
utrecht heeft een matige openingspost vind ik en wrm zijn zeistenaren niet welkom
kwas laatst nog in kanaleeiland had me audi naar neer gegooid en reed met tram zwart naar centraalquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Oorspronkelijk was de tt: Turken niet welkom!
Maar goed dat mocht niet van de mod dus is het in Zeistenaren veranderd.
Dat weet ik jochie, je hebt er nog een of ander kuttopic over gemaakt ook...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:58 schreef Gulmez het volgende:
[..]
kwas laatst nog in kanaleeiland had me audi naar neer gegooid en reed met tram zwart naar centraal
Helemaal niet kutlul, nu denken mensen dat ik ractist benquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Oorspronkelijk was de tt: Turken niet welkom!
Maar goed dat mocht niet van de mod dus is het in Zeistenaren veranderd.
En het maakt jou echt uit wat mensen over je denken?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Helemaal niet kutlul, nu denken mensen dat ik ractist ben
In Zeist wonen alleen racisten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Helemaal niet kutlul, nu denken mensen dat ik ractist ben
iddquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:17 schreef okiokinl het volgende:
iemand had beter dereck uit de OP kunnen gooien, wat een ballentent is dat zeg.
verder is ie wel iets beter als de vorige, met anti-homo sentimenten.
gaat lekker zo jongens. echt goede reclame voor utrecht, zucht.
Sorry, geen insider op dat gebied.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:17 schreef Blik het volgende:
Zijn er nog wielrenliefhebbers in dit topic? Zoek een wielervereniging die niet te ver fietsen is (woon zelf in Zuilen), en waar ook nog een aantal jonge mensen zitten en niet alleen oude mannen.
tyft op, jij bent hier niet welkom. tt niet gelezen ofzo?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:00 schreef Paul het volgende:
Hoi hoi ik ben er weer had ff een ban hihi
Iemand heeft ze er opgehangen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:56 schreef Nielsch het volgende:
Weet iemand waarom er vandaag vlaggen wapperen op de Dom?
Voor die nieuwe studenten ofzo?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:56 schreef Nielsch het volgende:
Weet iemand waarom er vandaag vlaggen wapperen op de Dom?
Blij dat ik niet meer aan de straatweg woon wat dat betreft. Heel jammer alleen dat de braderie me achtervolgt naar de kanaalstraatquote:
Ohja, dat kan ook nog.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:23 schreef Nielsch het volgende:
Nee, het officiele einde van de 2de Wereldoorlog in ons koninkrijk (met de capitulatie van Japan).
Wat wel altijd netjes is is dat het rond 18:00 ook gewoon helemaal weg is allemaal.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:30 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Blij dat ik niet meer aan de straatweg woon wat dat betreft. Heel jammer alleen dat de braderie me achtervolgt naar de kanaalstraat
quote:UTRECHT - De beiaardier van de Domtoren in Utrecht gaat op maandag 20 augustus een bijzondere versie van een klassieker uit de popgeschiedenis spelen.
Op die dag vertolkt beiaardier Malgosia Fiebig op het carillion van de toren de muziek van het album Tubular Bells van Mike Oldfield.
Naast het carillion zullen ook vier pianisten meespelen. Die worden versterkt met grote luidspelers zodat de hele stad kan meegenieten van de hit uit de jaren zeventig.
Zou misschien wat kunnen zijn, alleen jammer dat het aan de verkeerde kant van de stad isquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Sorry, geen insider op dat gebied.
Misschien is dit iets:
http://www.cs030.nl/
Ja uh, ik moet ook helemaal vanuit Hoograven naar De fucking Meern om te rugbyenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Zou misschien wat kunnen zijn, alleen jammer dat het aan de verkeerde kant van de stad is
Ik ga ook iedere donderdag naar VV Voorwaarts (bij de Bilt) om te voetballen vanuit Zuilen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja uh, ik moet ook helemaal vanuit Hoograven naar De fucking Meern om te rugbyen
Tsja, daar kies je zelf voor. Ik heb geen andere keusquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:16 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik ga ook iedere donderdag naar VV Voorwaarts (bij de Bilt) om te voetballen vanuit Zuilen.
Maar goed, goede manier om in te fietsen en uit te fietsen
Voetbal jij bij voorwaartsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:16 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik ga ook iedere donderdag naar VV Voorwaarts (bij de Bilt) om te voetballen vanuit Zuilen.
Maar goed, goede manier om in te fietsen en uit te fietsen
Nee bij Elinkwijk maar hij vond het gewoon leuk om iets uit zijn duim te zuigen!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voetbal jij bij voorwaarts
ik voetbal daar alleen op donderdagavond met een groep vrienden, huren daar het kunstgrasveld af voor het hele jaar. Competitie heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voetbal jij bij voorwaarts
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee bij Elinkwijk maar hij vond het gewoon leuk om iets uit zijn duim te zuigen!
Ah, dan zal ik je wel niet veel tegenkomenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:42 schreef Blik het volgende:
[..]
ik voetbal daar alleen op donderdagavond met een groep vrienden, huren daar het kunstgrasveld af voor het hele jaar. Competitie heb ik geen zin in.
Elinkwijk was een stuk makkelijker geweest, dan kan ik lopend naar het voetbal. Woon er pal naast.
Dus jij voetbalt bij Voorwaarts? Welk team?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ah, dan zal ik je wel niet veel tegenkomen
Nee, voetbal bij een club bij het stadion. Train af en toe nog bij Hercules. Ook wel een paar keer getraind bij Voorwaarts en ik speel er natuurlijk ieder seizoen wel een paar keer tegen. Maar ben er niet echt heel bekend ofzo.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Dus jij voetbalt bij Voorwaarts? Welk team?
FC Utrecht?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, voetbal bij een club bij het stadion.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |