Pannenkoeken met spekquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sta trouwens lekker pannenkoeken te bakken.
Verwacht hij er iets voor terug?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:03 schreef Casie het volgende:
4 uur in de trein zitten is saai. Gelukkig heb ik een lieve man naast mij waarvan ik op zijn internet mag
Nee, dit keer niet. Vorige keer had ik allemaal met spek, daarvoor met kaas. Nu met poedersuiker en stoop.quote:
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verwacht hij er iets voor terug?
Of het is gewoon echt een aardige vent, die zijn er ook nog hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, of hij heeft een keylogger hehe.
Dit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of het is gewoon echt een aardige vent, die zijn er ook nog he
Klinkt wel apart. Op een bolletje dan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:21 schreef Lokasenna het volgende:
Waaarom is gestoofde prei op een wit bolletje met geraspte kaas en spekjes geen algemeen geaccepteerd gerecht
Nu kan ik nooit mensen laten meegenieten omdat iedereen zegt dat het goor is als ze het alleen maar horen
Klinkt nog best nice. Maar is het broodje dan niet helemaal vochtig?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:21 schreef Lokasenna het volgende:
Waaarom is gestoofde prei op een wit bolletje met geraspte kaas en spekjes geen algemeen geaccepteerd gerecht
Nu kan ik nooit mensen laten meegenieten omdat iedereen zegt dat het goor is als ze het alleen maar horen
Waarom? Dit is een goede weekquote:
Bijna!quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:43 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, ik wil spulletjes bestellen, maar mn pinpas komt pas het eind van de week binnen.
iDealquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Dat is juist een goed iets.
Btw, pinpas nodig om online spullen te bestellen?
Acceptgiro jwzquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:43 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, ik wil spulletjes bestellen, maar mn pinpas komt pas het eind van de week binnen.
Te lui om terug te lezen: wat was je kwijtgeraakt?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:54 schreef -Miauw- het volgende:
Ohhw mijn pauze liep helemaal uit de hand vandaag. Ik stond driekwartier bij de gevonden voorwerpen in de bioscoop, toen gingen mijn collega en ik nog snel iets eten en daarna liepen we héél even langs een winkel met nagel- en huidproducten. Ik was ruim twee uur later weer op kantoor
Een tasje, net gekregen van een vriendin, met allemaal prulletjes uit Japanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:55 schreef twi het volgende:
[..]
Te lui om terug te lezen: wat was je kwijtgeraakt?
En kan ik "héél even" definieren als minimaal een half uur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |