abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 13:58:03 #1
240618 Micson
The lonely stoner
pi_115237179
Dat is toch je reinste dierenmishandeling? Een dier iets geheel tegen haar natuur in aanleren. Dwingen om rare pasjes te maken. En dan dat commentaar erbij: ''De neus moet dichter bij het lichaam zijn, dit zijn strafpunten''. Dat hoofd van dat paard moet dus helemaal kromgetrokken worden naar zijn lichaam toe, welke mafkees verzint zoiets :') . Echt schandalig dat praktijken als deze, waar alleen rare paardenfetisjisten plezier aan beleven, een sport is op de Olympische Spelen.

Als dit een sport is, kunnen we ook een paar bosnegers uit Afrika dwingen om zich als apen te gedragen. En dan laten we ze op de Olympische Spelen slingeren aan bomen om punten te verdienen. Nou, zie zelf hoe ridicuul bovenstaand scenario klinkt; en realiseer je dan dat met paarden precies hetzelfde gebeurt.

Verwerpelijk, dat is het :r
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 13:58:49 #2
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_115237207
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:58 schreef Micson het volgende:

Als dit een sport is, kunnen we ook een paar bosnegers uit Afrika dwingen om zich als apen te gedragen.
inkoppertje
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_115237236
quote:
Dat is toch je reinste dierenmishandeling? Een dier iets geheel tegen haar natuur in aanleren. Dwingen om rare pasjes te maken. En dan dat commentaar erbij: ''De neus moet dichter bij het lichaam zijn, dit zijn strafpunten''. Dat hoofd van dat paard moet dus helemaal kromgetrokken worden naar zijn lichaam toe, welke mafkees verzint zoiets :') . Echt schandalig dat praktijken als deze, waar alleen rare paardenfetisjisten plezier aan beleven, een sport is op de Olympische Spelen.

Als dit een sport is, kunnen we ook een paar bosnegers uit Afrika dwingen om zich als apen te gedragen. En dan laten we ze op de Olympische Spelen slingeren aan bomen om punten te verdienen. Nou, zie zelf hoe ridicuul bovenstaand scenario klinkt; en realiseer je dan dat met paarden precies hetzelfde gebeurt.

_O-
pi_115237378
Apenkooien moet een Olympische sport worden.
Wie het er mee eens is, typt: swami.
pi_115237385
Dieren in het algemeen :')
pi_115237408
Paarden :r
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:04:48 #7
351780 Piye
King of Kush
pi_115237473
Plebejers begrijpen dat niet maar die paarden vinden het leuk om zo gracieus te zijn.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_115237533
Oh ja, paarden die een hoofd en geen kop schijnen te hebben. :')
pi_115237559
Huisdieren houden is dan ook dierenmishandeling. Dieren domesticiatie is ook 'tegen haar natuur'. Oh en jij eet vast ook vlees, of niet?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:07:26 #10
240618 Micson
The lonely stoner
pi_115237599
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:04 schreef Piye het volgende:
Plebejers begrijpen dat niet maar die paarden vinden het leuk om zo gracieus te zijn.
Dat maken jullie paardenfetisjisten jezelf alleen maar wijs.

Met teugels je hele kop scheefgetrokken krijgen, dat zullen ze inderdaad erg prettig vinden . :')
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:09:37 #11
240618 Micson
The lonely stoner
pi_115237714
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:06 schreef Alborz het volgende:
Huisdieren houden is dan ook dierenmishandeling. Dieren domesticiatie is ook 'tegen haar natuur'. Oh en jij eet vast ook vlees, of niet?
Mensen die alles kapot gaan nuanceren. :')

Denk eens na, voordat je zulke onzin post.
pi_115237858
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:09 schreef Micson het volgende:

[..]

Mensen die alles kapot gaan nuanceren. :')

Denk eens na, voordat je zulke onzin post.
Laat ik het nog wat verder nuanceren voor je. De paarden in de paardensport worden tig keer beter behandeld, verzorgd en verkeren in een hele goede gezondheid in vergelijking met een doorsnee paard. Lichamelijk en geestelijk moet zo'n paard in tip-top conditie zijn, vooral in de OS om een goede prestatie neer te zetten. Vergeleken met vroeger worden deze paarden ook veel beter gehouden dan bijvoorbeeld 200-300 jaar terug toen paard en wagen de primaire vervoersmiddellen waren.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:15:37 #13
240618 Micson
The lonely stoner
pi_115237999
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:12 schreef Alborz het volgende:

[..]

Laat ik het nog wat verder nuanceren voor je. De paarden in de paardensport worden tig keer beter behandeld, verzorgd en verkeren in een hele goede gezondheid in vergelijking met een doorsnee paard. Lichamelijk en geestelijk moet zo'n paard in tip-top conditie zijn, vooral in de OS om een goede prestatie neer te zetten. Vergeleken met vroeger worden deze paarden ook veel beter gehouden dan bijvoorbeeld 200-300 jaar terug toen paard en wagen de primaire vervoersmiddellen waren.
Nee, je praat (wederom) onzin.

Als ik mijn hond het hele jaar door vertroetel en hem alles laat doen wat hij maar wil, maar dan een keer per jaar hem door 20 mannen in de kont laat neuken, is dit toch ook nog steeds verwerpelijk?
pi_115238080
Kijk is naar Bonfire. Hij is van 1983. Heel veel paarden halen die leeftijd niet. Salinero is van 1994 en loopt nog in de top mee. Manege paarden zijn op die leeftijd over het algemeen afgeschreven. Totaal verprutst en versleten.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115238115
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:15 schreef Micson het volgende:

[..]

Nee, je praat (wederom) onzin.

Als ik mijn hond het hele jaar door vertroetel en hem alles laat doen wat hij maar wil, maar dan een keer per jaar hem door 20 mannen in de kont laat neuken, is dit toch ook nog steeds verwerpelijk?
Wauw, ben ik blij dat jij wel kan nuanceren en geen onzin praat zoals ik dat doe 14.gif
pi_115238128
quote:

Als dit een sport is, kunnen we ook een paar bosnegers uit Afrika dwingen om zich als apen te gedragen. En dan laten we ze op de Olympische Spelen slingeren aan bomen om punten te verdienen.
_O-
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:19:48 #17
351780 Piye
King of Kush
pi_115238182
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:07 schreef Micson het volgende:

[..]

Dat maken jullie paardenfetisjisten jezelf alleen maar wijs.

Met teugels je hele kop scheefgetrokken krijgen, dat zullen ze inderdaad erg prettig vinden . :')
Ik heb eigenlijk helemaal niks met paarden, maar volgens mij valt het allemaal best mee. In principe staan die beesten gewoon een beetje te dansen. Vergt wat oefening, maar zo ongelooflijk zwaar zal het ook weer niet zijn en verder worden ze prima verzorgd. Het is niet alsof ze die dingen leren door op hete kolen te lopen of zo en de tijden dat ze een spoor in hun zij gedrukt kregen zijn ook al voorbij.
pi_115238198
Heerlijk backfire topic.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:21:59 #19
240618 Micson
The lonely stoner
pi_115238289
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:18 schreef Alborz het volgende:

[..]

Wauw, ben ik blij dat jij wel kan nuanceren en geen onzin praat zoals ik dat doe [ afbeelding ]
Ja blijkbaar moet ik de vergelijking in het ridicule trekken voordat jij het snapt.

Jullie denken dat alles gerechtvaardigd wordt omdat het paard goed behandeld wordt. Mijn punt is dat het belachelijk is dat deze moreel verwerpelijke praktijken een Olympische sport is. Jij vergelijkt het zelf met vlees eten. We maken toch ook geen sport van koeien slachten ? :')
pi_115238451
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:21 schreef Micson het volgende:

[..]

Ja blijkbaar moet ik de vergelijking in het ridicule trekken voordat jij het snapt.

Jullie denken dat alles gerechtvaardigd wordt omdat het paard goed behandeld wordt. Mijn punt is dat het belachelijk is dat deze moreel verwerpelijke praktijken een Olympische sport is. Jij vergelijkt het zelf met vlees eten. We maken toch ook geen sport van koeien slachten ? :')
Een paard wat er zelf niks aan vind presteerd ook niet op zo'n niveau.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:28:10 #21
351780 Piye
King of Kush
pi_115238581
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:21 schreef Micson het volgende:

[..]

Maar wat is er zo moreel verwerpelijk aan die activiteiten dan? Ze lijden toch geen pijn bij het uitvoeren of oefenen?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:29:33 #22
240618 Micson
The lonely stoner
pi_115238630
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Een paard wat er zelf niks aan vind presteerd ook niet op zo'n niveau.
Weer zo'n vage oneliner die nergens op gebaseerd is en slechts bedoeld is om iets dat krom is recht te praten.

Natuurlijk vind dat paard dit niet leuk :') Dieren die iets moeten doen dat niet in hun aard ligt, vinden dat niet leuk.
pi_115238704
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:29 schreef Micson het volgende:

[..]

Weer zo'n vage oneliner die nergens op gebaseerd is en slechts bedoeld is om iets dat krom is recht te praten.

Natuurlijk vind dat paard dit niet leuk :') Dieren die iets moeten doen dat niet in hun aard ligt, vinden dat niet leuk.
En jij bent de nieuwe paardenfluisteraar?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:33:15 #24
240618 Micson
The lonely stoner
pi_115238762
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:28 schreef Piye het volgende:

[..]

Maar wat is er zo moreel verwerpelijk aan die activiteiten dan? Ze lijden toch geen pijn bij het uitvoeren of oefenen?
De activiteit zelf is relatief gezien niet verwerpelijk. Zoals iemand al opmerkte, er worden massaal dieren geslacht etc, dan valt dit wel mee.

Een paard volledig tegennatuurlijk gedrag aanleren , en dat op het hoogste podium van sport tentoongespreiden, dat vind ik niet correct.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:35:06 #25
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_115238829
Volgens mij is het geen mishandeling hoor ts, die beesten worden prima verzorgd ook na de Olympische carrière. Als het echt dierenmishandeling was geweest zouden die beesten heel stressvol en dergelijke zijn maar je ziet dat die dieren er vaak gewoon plezier in hebben.
Volgens mij hoef je er niet zo mee te zitten.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')