Het kwam op mij meer over als 'probeer dit eens'.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:59 schreef Stefan het volgende:
Hij zei dat Robin zn echte naam was volgens mij.
KGBeast.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:04 schreef Tanin het volgende:
Villains die we nog niet gehad hebben:
Hush
The Riddler
Killer Croc
Dr Strange
The Ventriloquist/Scarface (buikspreekpop)
The Penguin
Mad Hatter
Black Mask
Harley Quin
Poison Ivy
Mr Freeze
Clayface (hoewel die in een Nolanverse weinig zal verschillen van Hush)
Wat mij betreft krijgen we Dr Strange (Robin Williams!!!!), Hush, The Riddler, Poison Ivy, Killer Croc, The Penguin en The Ventriloquist.
Die laatste 2 kunnen gewoon mob-leaders zijn, dus die passen makkelijk bij de rest in de films.
Calendar Man kan nog best vet zijn, maar dat wordt dan meer een soort Riddler, dus daar heb je inderdaad niet veel aan. Verder heb ik met name de grote namen genoemd...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
KGBeast.
Great White
Music Meister
Calender Man.
Ten Eyed Man.
Kiteman
Maxie Zeus
Clock King
Firefly en Killer Moth. Hehehe. Of Tweedledum en Tweedledee, Humpty Dumpty en Mad Hatter, een Alice film.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:26 schreef Tanin het volgende:
[..]
Calendar Man kan nog best vet zijn, maar dat wordt dan meer een soort Riddler, dus daar heb je inderdaad niet veel aan. Verder heb ik met name de grote namen genoemd...
Hugo Strange?quote:
Een klein dik mafia baasje in een tuxedo met een paraplu, oogglas en de ziekte van Perthes ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_Perthes ), misschien met een iets groot uitgevallen neus nog.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:33 schreef Stefan het volgende:
Een Pinguin in Nolancity zie ik niet zo snel gebeuren.
Nolan houdt er ook mee op. Dus dat komt goed uit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:33 schreef Stefan het volgende:
Een Pinguin in Nolancity zie ik niet zo snel gebeuren.
Smaken verschillen natuurlijk. Ik wil mijn Batmanfilms zoals Batman, Batman Returns of Batman Begins.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:36 schreef Stefan het volgende:
Zei t al in t vorige deel, TDKR vond ik veel toffer dan the Avengers
Dat ligt eraan, de juiste prijs en het goede verhaal en ik zie zo een nieuwe trilogie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nolan houdt er ook mee op. Dus dat komt goed uit.
[
Ik ben de eerste Batmanfilm van Nolan ook steeds meer gaan waarderen. Ik vind 'm misschien wel de beste van de drie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nolan houdt er ook mee op. Dus dat komt goed uit.
[..]
Smaken verschillen natuurlijk. Ik wil mijn Batmanfilms zoals Batman, Batman Returns of Batman Begins.
En Avengers was een leuke film. Niets boeiends, maar zal hem nog wel eens gaan zien.
Mwah, het was al pijnlijk duidelijk dat hij geen inspiratie heeft voor een 3de Batmanfilm, dus ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, de juiste prijs en het goede verhaal en ik zie zo een nieuwe trilogie.
Vast wel. Er zijn 1000den Batman comics.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:39 schreef Stefan het volgende:
Heeft Bruce Wayne in de comics ook wel eens zijn miljarden kwijtgeraakt en teruggekregen?
Heerlijke film inderdaad. Misschien nog iets te hamfisted in vergelijking met Batman en Batman Returns, maar goed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik ben de eerste Batmanfilm van Nolan ook steeds meer gaan waarderen. Ik vind 'm misschien wel de beste van de drie.
Vond m beter dan TDK en BBquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, het was al pijnlijk duidelijk dat hij geen inspiratie heeft voor een 3de Batmanfilm, dus ik hoop het niet.
TDK ging over moraliteit en ethiek.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:53 schreef Stefan het volgende:
Ik vond TDK veel saaier en beperkter, het ging toch vooral om een debiele bankrover vooral
Dat zeg ik, saai. Wraak is een interessanter motiefquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
TDK ging over moraliteit en ethiek.
TDK had wel degelijk problemen met de vaart. Zoals ik eerder al zei, het is net of je 2 films kijkt: de film met Joker en Harvey Dent en de film met Two Face. Daartussen is het schakelen, en dat gebeurd wat onnatuurlijk. Het gevolg is (naar mijn mening) dat de vaart eruit gaat en er extra kracht bij komt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:02 schreef Feanatieke het volgende:
TDK misschien even herzien? Hoelang is het voor het laatst geleden dat je 'm hebt gezien? Ik heb BB, TDK en TDKR achter elkaar gezien en er zat minder vaart in TDKR dan in TDK. Bovendien is TDKR een slap aftreksel van het scenario van BB (wapen van Wayne Enterprises dat in verkeerde handen komt + een vijand die heel Gotham wil vernietigen = twee keer van hetzelfde). Plus teveel Batman in daglicht (waarom geen duistere scenes Nolan tijdens het eindgevecht?), wat absoluut belachelijk is.
40 uur geledenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:02 schreef Feanatieke het volgende:
TDK misschien even herzien? Hoelang is het voor het laatst geleden dat je 'm hebt gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |