abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115235246
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:18 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Nee. Hoeft niet. Maar het is tevens een feit dat ook blanke Nederlanders dit soort dingen uitspoken. Of gehandicapten beroven en noem maar op. En een topic daarover loopt dan niet.
Dikke :')
Tuurlijk, overal is er tuig, maar het percentage zorgt juist voor de enorme bezorgdheid bij mensen.

Dikke? :') Waarom is het nodig om een ongefundeerde mening over mijn fysiek uit te spreken?
pi_115235286
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:15 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Het is beide net zo erg. Allochtoon of autochtoon. Snap je dat niet of zo?
Ja en? Hoe is dat een argument voor jouw stelling? Omdat dát net zo erg is moeten wij er ook maar uitgebreid over praten? Mensen hebben daar gewoon minder interesse in omdat zij het zelf waarschijnlijk een stuk minder meemaken. Zegt het woord statistieken je iets?
pi_115235375
Kan de topic titel niet aangepast worden. Twee meiden aftuigen is iets totaal anders als een vechtpartij.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_115235393
Deze even uit het gesloten topic
quote:
Racisme wordt niet gewaardeerd.
Op de man spelen wordt niet gewaardeerd.
Bij klachten over anderen niet in het topic, plaats een TR, of kom naar FB.

Game on
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_115235397
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:22 schreef Boris_Karloff het volgende:
Kan de topic titel niet aangepast worden. Twee meiden aftuigen is iets totaal anders als een vechtpartij.
pi_115235433
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:18 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Nee. Hoeft niet. Maar het is tevens een feit dat ook blanke Nederlanders dit soort dingen uitspoken. Of gehandicapten beroven en noem maar op. En een topic daarover loopt dan niet.
Dikke :')
Kijk naar de percentages en huiver. Zaken relativeren is prima, je kop in het zand steken is dat niet.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 13:23:32 #32
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115235444
quote:
Hier nog wel mee eens, maar dat woord allochtoon moet eruit blijven.
Leef en Laten Leven
pi_115235453
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:19 schreef HyperViper het volgende:
. Zegt het woord statistieken je iets?
Lies, damned lies, and statistics
Zolang statistiek selectief gebruikt wordt zijn het meestal niets meer dan wat leugens en om er dan nog een klein wetenschappelijk sausje er over te gooien roepen we opeens statistiek. :D
pi_115235463
quote:
Want jij was er bij?
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_115235466
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:19 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ja en? Hoe is dat een argument voor jouw stelling? Omdat dát net zo erg is moeten wij er ook maar uitgebreid over praten? Mensen hebben daar gewoon minder interesse in omdat zij het zelf waarschijnlijk een stuk minder meemaken. Zegt het woord statistieken je iets?
Homogeweld bijvoorbeeld : komt relatief gezien meer voor onder Marokkanen (dat is inferdaad een probleem) maar absoluut gezien veeeeel meer onder autochtonen.

Bij Turken komt het zelfs relatief gezien ook minder voor dan bij autochtonen.

Toch raken mensen niet uitgepraat over allochtoon geweld. Terwijl volgens de statistieken men over het andere zou moeten praten.

Blijft een verklaring over: opblazen in de media een vreemdelingen haten is nou eenmaal makkelijker.
pi_115235467
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:18 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
In dit geval gaat het om Marokkanen en gezien de nieuwsgeving mag je stellen dat de criminaliteit in hun genen zit. Het klinkt racistisch maar dat is het niet.
Ik moest lachen.

quote:
Het commentaar, zoals in mijn geval door te stellen dat Marokanen criminaliteit in hun genen hebben zitten, is immers ergens op gebaseerd.
Ja, op onderbuikgevoelens. :)
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 13:24:15 #37
379986 GoobyPls
Gooby Pls :)
pi_115235480
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:15 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Het is beide net zo erg. Allochtoon of autochtoon. Snap je dat niet of zo?
Ja, het probleem is dat het bij Marokkaanse jongeren relatief vaker voorkomt, dus zien we dit als probleem en krijgt het aandacht.
pi_115235498
quote:
En de plaats groest bestaat ook niet, dat is een straat in hilversum. :')
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 13:24:44 #39
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115235504
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:23 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Kijk naar de percentages en huiver. Zaken relativeren is prima, je kop in het zand steken is dat niet.
Nog een keer. Er gebeurt ook zat onder tokkies. Daar hebben dan weinig mensen hier over te zeggen. Als het om allochtonen gaat, zijn de reacties niet aan te slepen. Dat bedoelde ik. En ik vind dat veelzeggend.
Leef en Laten Leven
pi_115235509
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Want jij was er bij?
nee, maar 2 meiden in elkaar slaan om het weigeren van een sigaret is dus hetzelfde als een vechtpartij tijdens het uitgaan :')
pi_115235544
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:24 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

nee, maar 2 meiden in elkaar slaan om het weigeren van een sigaret is dus hetzelfde als een vechtpartij tijdens het uitgaan :')
Telegraaf kan ik niet helemaal serieus nemen.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 13:26:10 #42
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115235575
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Nee dat snap ik ook niet. Dat hier zo vaak de bron Telegraaf wordt genomen. Alsof dat zo'n goede en objectieve krant is.
Leef en Laten Leven
pi_115235581
Twee meiden inelkaar geslagen kan nog wellicht, als dat klopt.

Echter die eerste TT , tja
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 13:26:45 #44
379986 GoobyPls
Gooby Pls :)
pi_115235595
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:24 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Nog een keer. Er gebeurt ook zat onder tokkies. Daar hebben dan weinig mensen hier over te zeggen. Als het om allochtonen gaat, zijn de reacties niet aan te slepen. Dat bedoelde ik. En ik vind dat veelzeggend.
Allochtonen is te breed, je bedoelt Marokkanen.
pi_115235597
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:23 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Homogeweld bijvoorbeeld : komt relatief gezien meer voor onder Marokkanen (dat is inferdaad een probleem) maar absoluut gezien veeeeel meer onder autochtonen.

Bij Turken komt het zelfs relatief gezien ook minder voor dan bij autochtonen.

Toch raken mensen niet uitgepraat over allochtoon geweld. Terwijl volgens de statistieken men over het andere zou moeten praten.

Blijft een verklaring over: opblazen in de media een vreemdelingen haten is nou eenmaal makkelijker.
De reacties op homogeweld zijn anders ook erg uitbundig. Zoek bijvoorbeeld het topic over homo's die weggejaagd waren uit utrecht even op.
pi_115235615
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:26 schreef De_Guidance het volgende:
Twee meiden inelkaar geslagen kan nog wellicht, als dat klopt.

Echter die eerste TT , tja
Je hebt de OP gewoon helemaal overgeslagen? :')
pi_115235637
quote:
Dit, deze TT is helemaal niet beter.

Ja, het komt sommige mensen iets beter uit.
pi_115235659
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar ik kan me ook niet voorstellen dat ze de verwondingen hebben opgelopen tijdens een val bij het naar huis fietsen en dat ze nu liegen om Marokkanen in een kwaad daglicht te stellen. Verder is een vriendin van mij ook eens mishandeld door 4 Marokkanen dus ik weet dat ze er prima toe instaat zijn
pi_115235680
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:24 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Als 1 keer mijn fiets gejat is is dat klote, maar na het spuien van mijn gal hou ik er over op.
Als mijn fiets 32 keer gejat is, dan blijf ik er toch wat langer over doorgaan. Gek he?
pi_115235710
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:28 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Verder is een vriendin van mij ook eens mishandeld door 4 Marokkanen dus ik weet dat ze er prima toe instaat zijn
_O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')