Trieste gebeurtenis. Hopelijk worden de daders hard gestraft.quote:Weer zijn mensen slachtoffer geworden van een ernstig geweldsincident in het Hilversumse uitgaansgebied. In de vroege vrijdagochtend werden de 18-jarige Carmen en haar 15-jarige vriendin Fleur afgetuigd door twee Marokkaanse jongens, nadat de meiden hadden geweigerd een sigaret aan hen af te staan.
Het is de zoveelste zware mishandeling al dit jaar aan de Groest, waar allochtone jongeren een no-goarea hebben gecreëerd met bedreigingen, verwensingen en agressie tijdens de uitgaansuren.
In mei werd een 30-jarige Zweed bijna doodgetrapt door twee mannen, begin april trapten eveneens Marokkaanse jongeren twee mannen op de Groest het ziekenhuis in. Ook Carmen en Fleur liepen zware verwondingen op, nadat ze uitgaansgelegenheid G-Spot hadden verlaten.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)jes_afgetuigd__.html
Nou, laat maar zien dan.quote:
http://zembla.vara.nl/Nie(...)36081b159979646f1115quote:
Nee zeker niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:52 schreef LXIV het volgende:
Marokkanenterreur is een complot van de rechtse media.
Als het autochtone jongens waren geweest, had er dan gestaan: blablabla door autochtone jongens? Nee. Dat onderscheid wat er telkens gemaakt wordtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:53 schreef Woffel het volgende:
[..]
Want? Nu is het opeens een vechtpartij...
Ach, geen hoor en wederhoor, dat gebeurt bij elke krant tegenwoordig, lekker met z'n allen die ene scoop overnemen zonder te controleren wat er nu van waar is...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
http://zembla.vara.nl/Nie(...)36081b159979646f1115
http://www.geenstijl.tv/2(...)opverhaal_kapot.html
Ook lees je bijvoorbeeld nooit iets van autochtoon geweld tegen homo's in die krant ( http://vorige.nrc.nl/article2064159.ece) Terwijl elke scheet van Marokkanen wordt opgeblazen.
Ik haal je stelling meteen onderuit met dit bericht waar de papieren Telegraaf aandacht aan heeft besteedt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
http://zembla.vara.nl/Nie(...)36081b159979646f1115
http://www.geenstijl.tv/2(...)opverhaal_kapot.html
Ook lees je bijvoorbeeld nooit iets van autochtoon geweld tegen homo's in die krant ( http://vorige.nrc.nl/article2064159.ece) Terwijl elke scheet van Marokkanen wordt opgeblazen.
bronquote:ULFT, vrijdag
Opnieuw hebben treiterende kinderen ervoor gezorgd dat een homostel uit huis heeft moeten vluchten. Het stel gaat binnenkort verhuizen vanuit het Achterhoekse Ulft, nadat het is weggepest door de lokale autochtone jeugd.
Los van veelvuldige scheldpartijen werd er in de tuin geürineerd, werden vernielingen aangericht aan de auto en werden eieren tegen de ramen gegooid. „Maar het dieptepunt was toch wel dat ze dreigden onze winkel in brand te steken”, zegt Richard. „Dat was de druppel. Je laat je inderdaad wegjagen, maar we hebben simpelweg geen keus. We dachten dat zoiets alleen in grote steden speelde, maar het komt dus ook op het Achterhoekse platteland voor.”
Uit de hand
Richard en zijn partner Tom wonen sinds 2003 in Ulft. „We dachten in een rustige, gemoedelijke wijk te komen, maar al snel begonnen de scheldpartijen. En niet alleen van kinderen. Ook zijn we wel eens door volwassenen uitgescholden. De afgelopen maanden liep het echter compleet uit de hand.”
De twee zeggen meermalen te hebben geprobeerd met de gemeente in contact te komen met het verzoek te bemiddelen. „Verder dan de telefoniste kwamen we niet. Die vertelde dat we maar naar het antidiscriminatiebureau moesten gaan of moesten verhuizen. Pas begin september lukte het een ambtenaar te spreken te krijgen. Die is hier geweest, samen met de wijkagent, maar toen was er al zoveel gebeurd, dat we het besluit hadden genomen te verhuizen.”
Woordvoerster Kirsten Bokkers van de gemeente Oude IJsselstreek laat weten dat de gemeente pas sinds drie weken op de hoogte is van de problemen: „En toen hadden ze dus al besloten te verhuizen. Dan kunnen wij op zo’n moment niets meer doen.” Volgens politiewoordvoerder Anton de Ronde waren de problemen rond het homostel niet bekend: „Ook de vorige wijkagent kent deze zaak niet.”
Belachelijk
„Typisch”, reageert Richard, „wij hebben echt meermalen melding gemaakt van de problemen. Dat ze het dan niet terug kunnen vinden in de computer is ronduit belachelijk. Dat zegt wellicht meer over de administratie van de politie.”
Daar zou ik mij ook druk over maken inderdaad, want dát doet er toe in dit geval.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Als het autochtone jongens waren geweest, had er dan gestaan: blablabla door autochtone jongens? Nee. Dat onderscheid wat er telkens gemaakt wordt
Blijkbaar wel, als het zo neergezet wordt. Dat bedoel ik nou net.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:01 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Daar zou ik mij ook druk over maken inderdaad, want dát doet er toe in dit geval.
Ja wat erg zeg, verschrikkelijk. Die arme jongens, die arme groep mensen. Wat verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:01 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, als het zo neergezet wordt. Dat bedoel ik nou net.
Met jou valt niet te praten heb ik net al gezien, dus laat maar zitten jongen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:02 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ja wat erg zeg, verschrikkelijk. Die arme jongens, die arme groep mensen. Wat verschrikkelijk.
Als het Roma's of Polen waren stond het er ook. Waarom denk je dat topics over Marrokanen zo goed lopen en gelijkwaardige topics over gewelddadige Nederlanders niet? Omdat dit speelt bij de bevolking. Waarom is dat denk je?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Met jou valt niet te praten heb ik net al gezien, dus laat maar zitten jongen.
Bij de bevolking? Bij wat meer genuanceerde mensen speelt dit helemaal niet zo hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:06 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Als het Roma's of Polen waren stond het er ook. Waarom denk je dat topics over Marrokanen zo goed lopen en gelijkwaardige topics over gewelddadige Nederlanders niet? Omdat dit speelt bij de bevolking. Waarom is dat denk je?
En waarom klopt daar niks van? De autochtonen doen het net zoveel? Is dat je punt?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Bij de bevolking? Bij wat meer genuanceerde mensen speelt dit helemaal niet zo hoor.
En je geeft hier totaal toe wat ik net bedoelde. Je zegt het zelf al: topics lopen niet als het over gewelddadige Nederlanders gaat. En daar klopt niks van. Niks.
Het is beide net zo erg. Allochtoon of autochtoon. Snap je dat niet of zo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:14 schreef HyperViper het volgende:
[..]
En waarom klopt daar niks van? De autochtonen doen het net zoveel? Is dat je punt?
Zullen we de statistieken er even bijpakken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:15 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het is beide net zo erg. Allochtoon of autochtoon. Snap je dat niet of zo?
Nee. Dit is een normale TT in tegenstelling tot het debiele wat jij voorstelt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die TT
Laten we de feiten ontkennen en bagataliseren. Volgende TT: Hoeren lokken corrigerende tikken uit?
Nee. Hoeft niet. Maar het is tevens een feit dat ook blanke Nederlanders dit soort dingen uitspoken. Of gehandicapten beroven en noem maar op. En een topic daarover loopt dan niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zullen we de statistieken er even bijpakken?
Als je kijkt wat voor emoties dit soort incidenten vaak oproept bij veel mensen, dan denk ik dat dit wel degelijk speelt onder de bevolking.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Bij de bevolking? Bij wat meer genuanceerde mensen speelt dit helemaal niet zo hoor.
En je geeft hier totaal toe wat ik net bedoelde. Je zegt het zelf al: topics lopen niet als het over gewelddadige Nederlanders gaat. En daar klopt niks van. Niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |