quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Baba, wollah dat meisje die ik vandaag heb geplayed, was tantoe gataaaar!
QED.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:11 schreef Triggershot het volgende:
Sociale druk is er wel, alleen wordt niet alles verspreid, zeker niet onder jongens.
Nope, ook buitenshuis.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sociale controle binnenshuis ja.
Wat jij wil. Jij weet het beter dan de mensen die nota bene uit die cultuur komen toch?quote:
De meisjes weten ze anders goed onder de duim te houden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je trapt er helemaal niets onderuit, je hebt duidelijk geen idee waar je het over hebt. Ik weet veel meer over mijn omgeving en de jongeren dan de vaders over hun zoons. Sociale druk is er wel, alleen wordt niet alles verspreid, zeker niet onder jongens.
Moeten ze wat gaan doen? Zorgen dat eigen wangedrag door de vader gehoord wordt?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:26 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
QED.
Misschien moeten ze dat eens gaan doen dan??
Trigger heeft een aantal posts geleden nu juist het verschil laten zien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:28 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
De meisjes weten ze anders goed onder de duim te houden.
En juist die doen het betrekkelijk goed.
Terwijl het Nederlandse meisje nog steeds zit te huilen terwijl ze ontmaagd wordt, heeft het Marokkaanse meisje al weer haar 3e maagdenvlies correctie gehad, the fuck heb jij het over? Onder Marokkanen is sociaal druk voor meisjes het minst bij de Islamitische volkeren in Nederland.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:28 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
De meisjes weten ze anders goed onder de duim te houden.
En juist die doen het betrekkelijk goed.
Ik denk niet dat het sec aan religie ligt nee. IMHO meer cultuur.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ah, het ligt aan het geloof? Dus al die roomblanke-bekeerde-autochtone moslims gaan massaal de straten op om mensen te mishandelen , zomaar opeens ,enkel en alleen omdat ze moslim zijn?
Scoren ook goed ja.quote:Ik dacht eens gelezen te hebben op de site van het CBS dat Antillianen de kroon spanden wat delicten betreft?
Zover ik weet zijn dat niet allemaal moslims, noch Marokkanen.
Kijk eens opsporing verzocht. Zoek eens op wat de samenstelling van de gevangenis populaties zijn. Dat is nogal keihard bewijs.quote:Klopt, ik zie nog steeds geen bewijs dat het komt omdat ze moslim of Marokkaan zijn.
Ach , daar kan je hier niet mee aankomen. Ik heb ook eens meegemaakt dat mijn aangifte meerdere malen geweigerd werd , onterecht , Fokkers verklaarden mij voor gek.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:29 schreef Flow3r het volgende:
Ik heb wel eens gezien in zo'n programma met verborgen camera dat de politie adviseerde geen aangifte te doen. Kan het alleen niet meer terugvinden. Was zo'n programma als Tros Radar, Opgelicht,of zoiets.
Er werd een paar keer gevraagd om aangifte te doen en die politieagente bléef toen volhouden dat het weinig nut had en ze weigerde de aangifte op te nemen.
edit; hier staat ook al zoiets, gaat over oplichting.
http://www.opgelicht.nl/hulp/aangifte-doen/
Niet gewillig
Helaas zijn niet alle politiekorpsen altijd even gewillig om uw aangifte aan te nemen en sommigen zullen u zelfs (proberen te) weigeren. Soms vertellen ze mensen dat het gaat om een 'civiele zaak' en verwijzen hen naar een advocaat. Soms zegt een agent zelfs dat iemand maar beter naar Opgelicht?!, Radar of een ander televisieprogramma kan stappen, in plaats van de politie.
Ja, is wat over gepubliceerd. Dat heeft van mij meer waarde dan commentaar van triest heerschap wat nu al een dikke, wat zal het zijn, ook al weer een jaartje of 10-15 alles wat over z'n eigen volk wordt geschreven wat hem niet bevalt bagatelliseerd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat jij wil. Jij weet het beter dan de mensen die nota bene uit die cultuur komen toch?
Ah, het trieste heerschap. Nee, oké. Jij hebt helemaal gelijk jongen. Het zijn allemaal leugenaars, want ja he ze praten 10 - 15 jaar genuanceerd over de problematiek. En dat kan niet hé. Dan maken ze deel uit van het heerschap. Genuanceerd zijn is zo... zo links en zo vies he. Bah. Nuance.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:34 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ja, is wat over gepubliceerd. Dat heeft van mij meer waarde dan commentaar van triest heerschap wat nu al een dikke, wat zal het zijn, ook al weer een jaartje of 10-15 alles wat over z'n eigen volk wordt geschreven wat hem niet bevalt bagatelliseerd.
Dan plaats je de publicaties zodat we daarop commentaar kunnen geven, ipv dat je je eigen interpretatie van een voor jou vreemd cultuur wegzet als de publicatie. Daarnaast is er zoveel onzin gepubliceerd, maar ik sta er voor open, kom maar op.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:34 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ja, is wat over gepubliceerd. Dat heeft van mij meer waarde dan commentaar van triest heerschap wat nu al een dikke, wat zal het zijn, ook al weer een jaartje of 10-15 alles wat over z'n eigen volk wordt geschreven wat hem niet bevalt bagatelliseerd.
De Oost Europeanen, met name de Polen valt al helemaal niet te ontkennen natuurlijk dat ze moslimgezind zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:34 schreef Mutant01 het volgende:
Keihard bewijs? Voor de stelling dat het komt omdat ze moslim of Marokkaan zijn.
Oké. Erg logisch. Dus Antillianen zijn ook zo omdat ze moslim en/of Marokkaan zijn.
Nee nee nee,quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moeten ze wat gaan doen? Zorgen dat eigen wangedrag door de vader gehoord wordt?
Als je vriend een 'snitch' is zegt hij het voortaan niet meer aan hen en lost het nog steeds niets op.
Dat heb ik niet gezegd joh. Ik had het over jou oeuvre.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah, het trieste heerschap. Nee, oké. Jij hebt helemaal gelijk jongen. Het zijn allemaal leugenaars, want ja he ze praten 10 - 15 jaar genuanceerd over de problematiek. En dat kan niet hé. Dan maken ze deel uit van het heerschap. Genuanceerd zijn is zo... zo links en zo vies he. Bah. Nuance.
Ook Polen en Roemenen zijn Marokkanen. En het zijn moslims. Het komt daardoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De Oost Europeanen, met name de Polen valt al helemaal niet te ontkennen natuurlijk dat ze moslimgezind zijn.
Mijn oeuvre. Vertel eens, hoe mijn oeuvre in elkaar steekt. Aangezien ik nooit in mijn hele leven dit soort daden of enig ander wangedrag van tuig heb goedgekeurd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:40 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd joh. Ik had het over jou oeuvre.
Jij denkt dat de betreffende prinsesjes zich temidden in de ghetto zo gedragen. Als ze zich al zo gedragen is dat ver buiten de kenniscircle. Zo dom zijn ze ook weer niet. In de praktijk houdt het in dat ze zich van Amsterdam naar Rotterdam verplaatsen, als ze woonachtig zijn in Amsterdam.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:39 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Nee nee nee,
Het uitgangspunt is niet dat de moslima tegen haar 'vriendinnen' opbiecht wat ze gedaan heeft en het zo bij haar ouders terecht komt. Zou wel heel mooi uitkomen.
Het uitgangspunt is dat mede getto bewoners het zien, en het terug rapporteren.
Tenzij mo het prinsje iets flikt. Dan zien we ineens helemaal niets.
Als een Marokkaanse iets onwettigs doet, wordt dat net zo goed niet gesnitched, maar goed, dat zie je btw, wel terug, als de ouders de kinderen waarschuwen zeggen ze altijd wordt niet zoals die en die, want die is berucht blabla. In zekere zin worden de kinderen er op geattendeerd dan op afstand te blijven van die types en is er een sociale isolement wat die types betreft, dat telt niet mee?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:39 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Nee nee nee,
Het uitgangspunt is niet dat de moslima tegen haar 'vriendinnen' opbiecht wat ze gedaan heeft en het zo bij haar ouders terecht komt. Zou wel heel mooi uitkomen.
Het uitgangspunt is dat mede getto bewoners het zien, en het terug rapporteren.
Tenzij mo het prinsje iets flikt. Dan zien we ineens helemaal niets.
Dat is al een hele oude publicatie. Maar ik snap natuurlijk dat selectief geïnformeerd zijn best handig is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan plaats je de publicaties zodat we daarop commentaar kunnen geven, ipv dat je je eigen interpretatie van een voor jou vreemd cultuur wegzet als de publicatie. Daarnaast is er zoveel onzin gepubliceerd, maar ik sta er voor open, kom maar op.
Nou is de vraag.. wie is de ware moslim?!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ook Polen en Roemenen zijn Marokkanen. En het zijn moslims. Het komt daardoor.
6 woorden: de marokkaan heeft het nooit gedaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn oeuvre. Vertel eens, hoe mijn oeuvre in elkaar steekt.
Ah, dat is inderdaad je interpretatie bij genuanceerde posts. Zodra iemand genuanceerd is, dan zegt hij (volgens jou dan) dat de Marokkaan het niet gedaan heeft. Dat verklaart ook waarom je nuance zo vies vindt. Je weet eigenlijk niet wat het is, nuance.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:44 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
6 woorden: de marokkaan heeft het nooit gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |