abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115244602
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:44 schreef Maisnon het volgende:
Beide kanten gooien altijd kutargumenten richting elkaar over het wel of niet hebben van FB.

'Ja als je geen FB hebt heb je geen vrienden'

'Als je FB neemt heb je geen sociaal leven in het echt'

Weetjewat, voor mij en miljoenen anderen is het gewoon een fijn middel om in contact te blijven met vrienden die je niet vaak ziet, omdat ze ver weg wonen of wat dan ook. Wat het doet met je sociaal functioneren in het echt lijkt me niet zozeer afhankelijk van Facebook, maar meer hoe je zelf als persoon bent. Zolang Facebook erbij helpt, en niet de plaats vervangt van, vind ik het dikke prima.
_O_
pi_115244652
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:19 schreef Elfletterig het volgende:
Dat psychopatische moordenaars geen Facebook blijken te hebben, ..
Hehe, maar dat blijkt dus niet te kloppen, Breivik had wel een account.

quote:
... wil niet zeggen dat iedereen zonder Facebook automatisch psychopatische trekjes heeft. Ook vind ik het een bizarre gedachte om te denken dat mensen zonder Facebook geen gezond sociaal netwerk hebben.
De gedachte dat mensen met Facebook in het echte leven geen gezond sociaal netwerk zouden hebben is anders net zo bizar.
pleased to meet you
pi_115244653
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:48 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Vind ik ook ja.

Maar waarom vind jij dat? :P
Goede reclame slogan. ;)
pi_115244667
In het beginsel van Facebook noemde Mark Zuckerberg de gebruikers van zijn site "Dumb fucks" omdat ze hem met al hun gegevens vertrouwden.

quote:
Zuck: Yeah so if you ever need info about anyone at Harvard

Zuck: Just ask.

Zuck: I have over 4,000 emails, pictures, addresses, SNS

[Redacted Friend's Name]: What? How'd you manage that one?

Zuck: People just submitted it.

Zuck: I don't know why.

Zuck: They "trust me"

Zuck: Dumb fucks.
http://www.businessinside(...)vacy-problems-2010-5
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_115244714
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:54 schreef PastorOfMuppets het volgende:
In het beginsel van Facebook noemde Mark Zuckerberg de gebruikers van zijn site "Dumb fucks" omdat ze hem met al hun gegevens vertrouwden.

[..]

http://www.businessinside(...)vacy-problems-2010-5
Je adres is iets wat Facebook nooit zomaar weet. Tenzij je het er expliciet op zet, maar dat is sowieso dom.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 16:55:33 #206
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_115244749
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:47 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Om dat laatste gaat het me niet. Maar hoe vaak ik er op kijk, via welke sites ik er kom, met wie ik welke info deel, dat is ook informatie over mij waarvan ik zelf wil beslissen wanneer die ik met wie deel.
Het lijkt gratis maar dat is het niet. Je betaalt met informatie. Wil je dat niet dan moet je geen gebruik maken van ogenschijnlijke "gratis" diensten.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_115244780
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:53 schreef Murdera het volgende:

[..]

Goede reclame slogan. ;)
Schijthekel aan marketing helaas.

Maar hij is te koop hoor.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_115244884
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:55 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Het lijkt gratis maar dat is het niet. Je betaalt met informatie. Wil je dat niet dan moet je geen gebruik maken van ogenschijnlijke "gratis" diensten.
Veruit de meeste van die gratis diensten slikken daarentegen alle lulkoek die je ze voert als een uitgehongerd nymphootje... Dus of het nou echt zo'n ramp is?

Facebook gaat wel een paar stapjes verder, dat wel.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_115244954
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:55 schreef -Techno- het volgende:

[..]

De informatie die Facebook van je gebruikt (voor zover we weten :X) is niet veel anders dan wat Google doet.
pi_115245065
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:39 schreef Ringo het volgende:

[..]

Bellen. :r. Gebeld worden. :r :r.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:40 schreef Tchock het volgende:

[..]

Inderdaad :') Ik spreek het liefst echt met mensen, maar als dat niet kan is chatten tien keer zo fijn als bellen of Skype.
deze mangs
pi_115245957
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Breivik had toch gewoon een facebook, een youtube en zat op fora?
Blijkbaar had hij dus geen Facebook account. Mooie onzin trouwens.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 17:13:14 #212
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_115246162
Ik ben verdacht, en ik zal met het jaar verdachter worden omdat ik pertinent weiger mee te doen aan de hele social media onzin.

Ik erger mij dood aan het hele social media gebeuren, waarbij men IRL enkel nog maar op de smartphone zit te kijken, stel je voor dat je face-to-face een gezellig gesprek moet voeren.

Laatst ook weer een verjaardag waar bijna iedereen sociaal op de smartphone zat te neuzen.
pi_115246259
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 17:13 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik ben verdacht, en ik zal met het jaar verdachter worden omdat ik pertinent weiger mee te doen aan de hele social media onzin.
Waarom?
pi_115246620
quote:

Ik erger mij dood aan het hele social media gebeuren, waarbij men IRL enkel nog maar op de smartphone zit te kijken, stel je voor dat je face-to-face een gezellig gesprek moet voeren.

Laatst ook weer een verjaardag waar bijna iedereen sociaal op de smartphone zat te neuzen.
Wel ernstig ja, ga je met iemand een film kijken, zit diegene alleen maar op zijn smartphone. :')
pi_115246800
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 17:14 schreef Tchock het volgende:

[..]

Waarom?
het interesseert me geen kut wat de meeste mensen op fb te vertellen hebben.
pi_115246917
quote:

Zoals ik eerder in andere topics al heb gezegd: dat heeft weinig met de sociale media te maken. Je vrienden zijn gewoon kneuzen.
pi_115246965
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 17:19 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wel ernstig ja, ga je met iemand een film kijken, zit diegene alleen maar op zijn smartphone. :')
gewoon zeggen, en anders vragen of ze willen vertrekken. ultiem vervelend dat soort mensen, continu met hun smartphone aan het kloten. :')
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 17:25:54 #218
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_115246996
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 17:24 schreef Tchock het volgende:

[..]

Zoals ik eerder in andere topics al heb gezegd: dat heeft weinig met de sociale media te maken. Je vrienden zijn gewoon kneuzen.
Het is een algemene constatering in diverse settings, heeft dus niks met een bepaalde vrienden kring te maken.
pi_115247071
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 17:25 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Het is een algemene constatering in diverse settings, heeft dus niks met een bepaalde vrienden kring te maken.
Het is gewoon een makkelijke uitweg als ergens niets aan is. Als je een gezellig feestje hebt met leuke mensen gebeurt dat echt niet hoor. Gister vier uur in de kroeg gezeten, het enige moment dat er een telefoon boven tafel kwam was om iets op te zoeken :W
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2012 @ 17:29:53 #220
230491 Zith
pls tip
pi_115247202
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 17:10 schreef Ziba het volgende:

[..]

Had hij wel.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_115248210
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 17:25 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Je kan er ook ff om lachen en vervolgens weer verdergaan IRL.
pi_115248279
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 17:10 schreef Ziba het volgende:

[..]

Jawel hoor.
pi_115248331
Volgens mij getuigt het van gezond verstand om geen account te hebben op FB. :{.
I´m back.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 18:07:40 #224
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_115248875
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 17:54 schreef Ryan3 het volgende:
Volgens mij getuigt het van gezond verstand om geen account te hebben op FB. :{.
En 10+ jaar op FOK!, waar getuigt dat van? :{.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_115248889
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 18:07 schreef Ringo het volgende:

[..]

En 10+ jaar op FOK!, waar getuigt dat van? :{.
Niemand weet wie ik ben hoor.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')