Ik begin figuren die denken te kunnen bepalen wat een ander "verbergt" en wat niet steeds onuitstaanbaarder te vinden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:11 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zeer verdacht, aangezien je veel te weinig informatie met de wereld deelt. Je zult dus wel iets te verbergen hebben.
Het was ironie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:17 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik begin figuren die denken te kunnen bepalen wat een ander "verbergt" en wat niet steeds onuitstaanbaarder te vinden.
tristan zat ook op facebook. iedereen die op facebook zit moet dus wel evil zijn!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Terreros85 het volgende:
Er zit wel een kern van waarheid in. Een jongen uit mijn basisschool klas is met geen mogelijkheid te vinden met google. Geen Facebook, Hyves of wat dan ook. En dat terwijl hij vroeger altijd met computers aan de slag was.
Pas geleden hoorde ik dat hij een tijdje met psychische problemen in een instelling zat.
Wat voor psychische problemen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Terreros85 het volgende:
Er zit wel een kern van waarheid in. Een jongen uit mijn basisschool klas is met geen mogelijkheid te vinden met google. Geen Facebook, Hyves of wat dan ook. En dat terwijl hij vroeger altijd met computers aan de slag was.
Pas geleden hoorde ik dat hij een tijdje met psychische problemen in een instelling zat.
Het is geen exacte wetenschap. Maar als iemand bij mij solliciteert voor een kantoorfunctie en die persoon is met geen mogelijkheid terug te vinden met google zou ik me ook achter de oren krabben.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
tristan zat ook op facebook. iedereen die op facebook zit moet dus wel evil zijn!
FB-accounts erop nahouden en exacte wetenschap gaan sws niet goed samen imho.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:30 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Het is geen exacte wetenschap. Maar als iemand bij mij solliciteert voor een kantoorfunctie en die persoon is met geen mogelijkheid terug te vinden met google zou ik me ook achter de oren krabben.
O, je weet het niet, maar je denkt wel dat dat de reden is omdat iemand niet op google te vinden is?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:30 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Weet ik niet precies. Hoorde het via-via.
Moet ik dan mijn nicknames maar gaan geven bij een sollicitatie?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:30 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Het is geen exacte wetenschap. Maar als iemand bij mij solliciteert voor een kantoorfunctie en die persoon is met geen mogelijkheid terug te vinden met google zou ik me ook achter de oren krabben.
Is van jou echt helemaal niets te vinden als je naam ingetypt wordt bij google?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet ik dan mijn nicknames maar gaan geven bij een sollicitatie?
Het lijkt mij rustgevend dat je je geen zorgen hoeft te maken dat je nieuwe werknemer nooit op FB zal zitten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:30 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Helemaal niets op mijn echte naam en dat is bewust omdat die redelijk uniek is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:35 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Is van jou echt helemaal niets te vinden als je naam ingetypt wordt bij google?
Bij mij enkel CV en Portfolioquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:35 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Is van jou echt helemaal niets te vinden als je naam ingetypt wordt bij google?
Daarnaast, met een Kees Janssen als sollicitant wordt je met Google ook niet veel wijzer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het lijkt mij rustgevend dat je je geen zorgen hoeft te maken dat je nieuwe werknemer nooit op FB zal zitten.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daarnaast, met een Kees Janssen als sollicitant wordt je met Google ook niet veel wijzer.
Ik vraag bij een sollicitatie altijd eerste of ze de voltallige selectie van Ajax, PSV of Feyenoord kunnen opnoemen. Ik bedoel: zoveel mensen in Nederland/Europa/de wereld vinden voetbal leuk, dat als jij het niet vindt, je wel een rare snuiter moet zijn. Mochten ze het niet weten kunnen ze net zo goed gelijk weggaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:30 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Absoluut geen enkel spoor op internet is best bijzonder hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:17 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik vraag bij een sollicitatie altijd eerste of ze de voltallige selectie van Ajax, PSV of Feyenoord kunnen opnoemen. Ik bedoel: zoveel mensen in Nederland/Europa/de wereld vinden voetbal leuk, dat als jij het niet vindt, je wel een rare snuiter moet zijn. Mochten ze het niet weten kunnen ze net zo goed gelijk weggaan
Met de naam Kees Janssen en zijn woonplaats kom ik nog wel een eindje hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daarnaast, met een Kees Janssen als sollicitant wordt je met Google ook niet veel wijzer.
Sporen genoeg maar dan moet je de link weten te leggen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:30 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Absoluut geen enkel spoor op internet is best bijzonder hoor.
Je bedoelt: is gewoon hard aan het werk, beleeft daarnaast plezier aan hobby's, sociale contacten (ECHTE vrienden bedoel ik), sport, en uitgaan, en heeft zodoende geen zin om zijn/haar tijd te verdoen met het lezen en schrijven van allerlei megalomane egocentrische nep-bullshit op FB?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:40 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Geen FB = geen contacten met de buitenwereld = leven in eigen wereld = loner = gekke dingen doen
Het zijn dan ook werkgevers die wat doordraaien hier.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:14 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Je bedoelt: is gewoon hard aan het werk, beleeft daarnaast plezier aan hobby's, sociale contacten (ECHTE vrienden bedoel ik), sport, en uitgaan, en heeft zodoende geen zin om zijn/haar tijd te verdoen met het lezen en schrijven van allerlei megalomane egocentrische nep-bullshit op FB?
Het moet niet gekker worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |