Ja, onzin, geen enkele psychopaat is 100% psychopaat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:08 schreef Pieter-utd het volgende:
Eerst dacht ik dat het bullshit was. Maar toen ik er wat langer over nadenk.. Ted Bundy, Charles Manson en Adolf Hitler hadden ook geen Facebook...
Daarnaast gebruikte Joran van der Sloot MSN, Dus grote kans dat al die mensen ook potentiële moordenaars zijn.
Nu zou het zo kunnen zijn dat Robert M. ook wel eens de Telegraaf las in zijn vrije tijd, dus ja Telegraaf lezers...
Iedereen heeft verschillende kanten, zelfs een psychopaat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, onzin, geen enkele psychopaat is 100% psychopaat.
Nou ja, dat vind ik dus niet en het valt niet te vergelijken met een paar postjes zetten op een forum.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Op Facebook? Ik vind dat geloof ik wel meevallen.
Idd, wat ik zeg, Hitler dronk geen alcohol, rookte niet, at geen vlees.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:16 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Iedereen heeft verschillende kanten, zelfs een psychopaat.
maar hij zat wel aan de coke en methquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Idd, wat ik zeg, Hitler dronk geen alcohol, rookte niet, at geen vlees.
Door zijn dokter toegediend.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
maar hij zat wel aan de coke en meth
Een paar postjes? Ettelijke tienduizenden, in ons geval.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:18 schreef Ryan3 het volgende:
Nou ja, dat vind ik dus niet en het valt niet te vergelijken met een paar postjes zetten op een forum.
Ja, nou zie ik net nog, omdat Stali Dr. Phil kijkt, dat jongelui in de VS elkaar in 30 seconden hun hersens in elkaar slaan en dat onder het motto van 30 seconds-game in een filmpje (want het wordt gefilmd met zo'n smartphone) op FB zetten...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:27 schreef Ringo het volgende:
[..]
Een paar postjes? Ettelijke tienduizenden, in ons geval.
Ik vind Facebook vooral een platform vol sociaal wenselijke wellevendheid. Omgevingsbewuste ego-marketing, waarbij jijzelf niet eens in het middelpunt staat, maar vooral jouw positieve interactie met anderen. Het is een en al lieve, aardige, sympathieke, het-beste-met-de-wereld-voor-hebbende wij-en-ons-communicatie.
Je zit angstig dicht bij gezond verstand.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:05 schreef Hathor het volgende:
Ik heb wel een facebook account, maar als ik een keer in de twee maanden eens inlog is het veel, ben ik nu verdacht?
Dat is teveel eer, ik vind facebook gewoon geen reet aan. Als ik iemand wat te melden heb, pak ik de telefoon wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je zit angstig dicht bij gezond verstand.
Zeer verdacht, aangezien je veel te weinig informatie met de wereld deelt. Je zult dus wel iets te verbergen hebben.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:05 schreef Hathor het volgende:
Ik heb wel een facebook account, maar als ik een keer in de twee maanden eens inlog is het veel, ben ik nu verdacht?
Onzin man.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:11 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zeer verdacht, aangezien je veel te weinig informatie met de wereld deelt. Je zult dus wel iets te verbergen hebben.
okquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:11 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zeer verdacht, aangezien je veel te weinig informatie met de wereld deelt. Je zult dus wel iets te verbergen hebben.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:11 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:14 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het was dan ook sarcastisch bedoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |