SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mieren van Fopje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mieren van Yuri_Boyka:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mieren van Levolution:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mieren van AlDieWillenteKaaprenVaren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mieren van AlDieWillenteKaaprenVaren waarderen geen goede kapsalon:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mieren van internet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Info over mieren in Jip & Janneke taal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar kan je mieren kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sinds kort is er ook een MierenFOK!kers Youtube kanaal!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2012 16:59:16 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Waarom spamt ie m uberhaupt vol? Nog niet eens gezien in de reeks...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Die papagaai maakte geen nieuwe aan.![]()
Omdat het een klapmongool is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:26 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Waarom spamt ie m uberhaupt vol? Nog niet eens gezien in de reeks...Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.![]()
Modje mag de link van het vorige topic er bij in de op?
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Ik hoef btw niet per see de lapo hoorAls de OP maar niet verneukt wordt
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
ga je er al een miertje tussen gooien van buiten en het dan filmen en hier posten?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:30 schreef Fopje het volgende:
Ik hoef btw niet per see de lapo hoorAls de OP maar niet verneukt wordt
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
Denk dat ik dat ga doen als ze niks meer doen, ondanks ze hem dik zullen ownen schijnt het dat ze er gestresst van raken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:49 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ga je er al een miertje tussen gooien van buiten en het dan filmen en hier posten?"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Gedaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:27 schreef Fopje het volgende:
Modje mag de link van het vorige topic er bij in de op?
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Thxquote:
oke, je hebt nu nog 9 mieren toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:58 schreef Fopje het volgende:
[..]
Denk dat ik dat ga doen als ze niks meer doen, ondanks ze hem dik zullen ownen schijnt het dat ze er gestresst van raken.https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Ik denk zo'n 11 of 12.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:54 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
oke, je hebt nu nog 9 mieren toch?"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
als je dan die tuin mieren erbij gaat gooien moet je het dubbele erbij gooien.. dus 22 of 24quote:
dan heb je een eerlijk en spectaculair gevecht
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Dan word ik niet meer serieus genomenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:30 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
als je dan die tuin mieren erbij gaat gooien moet je het dubbele erbij gooien.. dus 22 of 24
dan heb je een eerlijk en spectaculair gevechtIk heb nog wel hulp nodig als ik straks mijn nest ga maken
![]()
Maar het komt nog, beloof ik. ( maar alleen met 1 wegmier )"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
aahh, okequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dan word ik niet meer serieus genomenIk heb nog wel hulp nodig als ik straks mijn nest ga maken
![]()
Maar het komt nog, beloof ik. ( maar alleen met 1 wegmier )https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Ze zijn een beetje onactief vandaag
Zijn er nog mensen die een farm gaan kopen? We hebben meer mensen en mieren nodig
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:32 schreef Vulcanic het volgende:
Zovel moeite gestoken in zoveel onzin, chapeau.![]()
Dan zitten we ieder geval in het juiste forumquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:32 schreef Vulcanic het volgende:
Zovel moeite gestoken in zoveel onzin, chapeau.
Deze post mag weg, verkeerde knop op mobiel
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: