Kans grijpen nu het hek nog niet af isquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:19 schreef Nozem. het volgende:
Als we verliezen vanavond weer ouderwets rellen op het voorplein?
Daarom juistquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kans grijpen nu het hek nog niet af is
Haha ja maar is gelukkig niet voor mij. Ik heb al met een groepje kaarten voor vak Y. En nu wilt er nog wel iemand mee, die werkt toevallig vandaag in R'dam. Maar hij wilt wel bij ons staan natuurlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Ben je op tijd mee
Kan nog wel een kaart voor vak N krijgen. ¤47.50
Het schijnt dat die Kiev-supporters vandaag gewoon kaarten aan de poorten van GG kunnen halen. Weet niet of je maat er een beetje uitziet als een oostblokkert?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha ja maar is gelukkig niet voor mij. Ik heb al met een groepje kaarten voor vak Y. En nu wilt er nog wel iemand mee, die werkt toevallig vandaag in R'dam. Maar hij wilt wel bij ons staan natuurlijk![]()
Daarom alleen vak Y (al zal het wel heeeel moeilijk worden).
Haha nee. Lijkt me ook niet zo verstandig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Het schijnt dat die Kiev-supporters vandaag gewoon kaarten aan de poorten van GG kunnen halen. Weet niet of je maat er een beetje uitziet als een oostblokkert?
Worden die niet strikt gescheiden gehouden?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Het schijnt dat die Kiev-supporters vandaag gewoon kaarten aan de poorten van GG kunnen halen. Weet niet of je maat er een beetje uitziet als een oostblokkert?
Gebeurde in Kiev ook niet. Kunnen we lachen dus vanavond.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Worden die niet strikt gescheiden gehouden?
Zekerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Gebeurde in Kiev ook niet. Kunnen we lachen dus vanavond.
Grachtduiken de nieuwe olympische sport?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Gebeurde in Kiev ook niet. Kunnen we lachen dus vanavond.
Misschien inclusief die journalisten.quote:
quote:Indien je een rondje door Rotterdam gaat rijden en je gaat van Noord naar Zuid, dan moet je via de beroemde Brienenoordbrug. Een eindeloze stroom van auto’s gaat je voor en na, de stad leeft. En dan… in de verte zie je de legendarische “De Kuyp” opdoemen. Een prachtig stadion met een unieke bijnaam vanwege zijn vorm”.
“Vandaag de dag is ‘De Kuyp’ niet alleen een stadion. Het is een tempel van het voetbal. Het is een plaats geheiligd door de legendes van het voetbalspel. Puskas en Romario, Weah en Eusebio, Cruyff, Koeman en Gullit … Alles in deze plaats ademt gewoon voetbal. Onder het toeziend oog van de tribunes, die honderden grote wedstrijden zagen. Legendarische wedstrijden, waaronder een tussen ‘Feyenoord’ en ‘Dynamo’. Hopelijk kan deze wedstrijd een plaatsje verwerven in de geschiedenis van dit machtige bouwwerk. We zullen zien wat ons allemaal te wachten staat op 7 augustus om 21,00 Kiev tijd. Het aftellen voor het spel is begonnen …”
Serieus, ja?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:34 schreef elCholo het volgende:
[..]
30 supporters de rest zijn zaken relaties. Ook 50 journalisten geloof ik.
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op dinsdag 07-08-2012 om 12:32:15Mijn verwachting is dat er morgen goed nieuws mbt #Mathijsen te melden is. reageer retweet
Gewoon via Feyenoord ticketshop? Mijn seizoenskaartsoap is namelijk niet opgelostquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Ben je op tijd mee
Kan nog wel een kaart voor vak N krijgen. ¤47.50
Gingen ze niet akkoord met een uitdraai van je afschrijving?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gewoon via Feyenoord ticketshop? Mijn seizoenskaartsoap is namelijk niet opgelost
Nope gingen ze niet mee akkoord. Blijkbaar bestaat er tussen banken zoiets als een payment intent en een actual transfer. Nu heeft KBC wel de payment intent uitgevoerd (afgeschreven van mijn rekening), maar niet de actual transfer naar Feyenoord. De stalen buis is dus voor KBC en niet voor Feyenoordquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Gingen ze niet akkoord met een uitdraai van je afschrijving?
Anders kan je altijd nog de stalen buis-methode toepassen.
Nee, via bekende van me.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gewoon via Feyenoord ticketshop? Mijn seizoenskaartsoap is namelijk niet opgelost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Viavia wie?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:57 schreef satecl het volgende:
Ik hoorde viavia dat Vormer vanavond op de bank zit... Weet iemand hier meer van? (Leerdam krijgt dus voorkeur)
Bij fr12 zegt iemand dat. Volgens die gozert stond het in het AD. Niet echt heel betrowubaar dus. Daarom vraag ik er hierquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Viavia wie?
Zou me verbazen als dat klopt.
Dat zou onterecht zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:57 schreef satecl het volgende:
Ik hoorde viavia dat Vormer vanavond op de bank zit... Weet iemand hier meer van? (Leerdam krijgt dus voorkeur)
Ik vind het ook wel terecht. Leerdam wordt op het middenveld onderschat. Als back ben ik trouwens geen fan van hem.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:02 schreef Caland het volgende:
Vormer werd er tegen Kiev uitgehaald omdat hij constant uit positie liep. Koeman was daar niet zo blij mee. Leerdam heeft natuurlijk ook nog wel wat meer krediet.
Ik zou Leerdam wel eens op 10 willen zien. Volgens mij kan hij dat best, hij heeft loopvermogen en een goeie pass. Zoals Ramires van Chelsea.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:02 schreef Caland het volgende:
Vormer werd er tegen Kiev uitgehaald omdat hij constant uit positie liep. Koeman was daar niet zo blij mee. Leerdam heeft natuurlijk ook nog wel wat meer krediet.
Hopelijk laat-ie vanavond zien waarom Feyenoord de onderhandelingen zou moeten heropenen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk dat Kelvin ook inziet dat als hij knokt voor zijn plek hij gewoon kans heeft op een bassisplaats en dus als nog zijn contract wil verlengen. De onderhandelingen zijn nu wel stop gezet maar je weet hoe dat gaat in de voetballerij.
Hij is gewoon nog erger dan Krabby. En zou jij hem niet unfollowen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:44 schreef Caland het volgende:
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op dinsdag 07-08-2012 om 12:32:15Mijn verwachting is dat er morgen goed nieuws mbt #Mathijsen te melden is. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Anders kan je altijd nog de stalen buis-methode toepassen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Leerdam was vorig seizoen de keren dat hij er stond ook gewoon goed op het middenveld.
Vechtersbaas die altijd wel bovenkomt. logisch ook als je een oorlog hebt overleefd natuurlijk.
Klopt, toch mag ie optyfen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Leerdam speelde wel baas vorige week
quote:'Transfer Mathijsen mogelijk nog voor vanavond rond'
7 augustus 2012
Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam meldde zojuist op VI radio te verwachten dat de transfer van Joris Mathijsen nog voor vanavond rond zal komen. De onderhandelingen zouden voorspoedig verlopen. Volgens de journalist van VI lijkt het erop dat de transfer vandaag of anders uiterlijk morgen wel rond zal komen.
(Bron : Feyenoord Netwerk)
twitter:RubenSchaken twitterde op dinsdag 07-08-2012 om 12:05:21Vanavond Gametime! Champions League Feye - Din.Kiev 20:00 uur! Support us! Bless... reageer retweet
Hoe bedoel je? Als ie vandaag of morgen tekent mag ie gewoon de eventuele volgende ronde meespelen lijkt me.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wanneer had Mathijsen binnen moeten zijn dat ie nog in de vCL mocht spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |