Ja, maar straks is al zijn werk voor niets.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft er wel lang over nagedacht
wil jij zondag in je eerste competitiewedstrijd verliezen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zou nog best tekenen voor deze TT
Troll?quote:
Jan van Halst.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Welke malloot bij jullie heeft die prijzen zo duur gemaakt daar? Niet normaal gewoon.
Als dat betekend dat we vanavond winnen..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wil jij zondag in je eerste competitiewedstrijd verliezen?
Vorig jaar iets van ¤25 kwijt voor lange zijde. Nu ¤35. Heracles uit ook al ¤34.quote:
Ik snap je nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als dat betekend dat we vanavond winnen..
Maar als we vanavond winnen winnen we zondag ook
Ze hebben de prijzen tegen ''top-5'' clubs verhoogd, en dat was eerlijk gezegd wel nodig ook hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Vorig jaar iets van ¤25 kwijt voor lange zijde. Nu ¤35. Heracles uit ook al ¤34.
En dan te weten dat ik in Kiev ¤12 kwijt was voor lange zijde.
Nah, ik vind het te hoog. Al zal het waarschijnlijk nog hoger gaan worden. SCC voor Utrecht halen dan maar. Is nog dichterbij ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ze hebben de prijzen tegen ''top-5'' clubs verhoogd, en dat was eerlijk gezegd wel nodig ook hoor.
Is daar al meer zekerheid over dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:55 schreef TC03 het volgende:
Mathijsen voor 2 jaar naar De Kuip? Prima!
quote:
quote:Feyenoord gaat vol voor Mathijsen: "Doen er alles aan"
Gepubliceerd op dinsdag 7 augustus 2012 om 10:35
Feyenoord hoopt de komst van Joris Mathijsen snel af te kunnen ronden. De club uit Rotterdam onderhandelde maandag met Malaga CF over de transfer van de ervaren verdediger. Feyenoord is bereid een kleine transfersom te betalen, zegt directeur Martin van Geel tegen Voetbal International. "Maar financiële risico's nemen we niet."
Feyenoord gaat vol voor Mathijsen, benadrukt Van Gaal. "We doen er alles aan hem te halen. Inhoudelijk ga ik niet op de voorwaarden in, maar als we al een afkoopsom betalen is het een geringe en past die binnen onze financiële grenzen. Laat ik nog een keer duidelijk zijn: risico's neemt Feyenoord niet meer", aldus de beleidsmaker.
Volgens Van Geel is Mathijsen precies wat Feyenoord nodig heeft. "Onze selectie is nu gewoon te jong, daarom zou Joris ontzettend welkom zijn. Niet alleen neemt hij die ervaring mee, hij past qua karakter en persoonlijkheid ook nog eens bij Feyenoord."
In de Kuip moet Mathijsen (32) de opvolger worden van Ron Vlaar, die naar Aston Villa vertrokken is. De verdediger speelde eerder voor Willem II, AZ en Hamburger S
vi meldt 3 jaar en uiterlijk morgen rond.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:55 schreef TC03 het volgende:
Mathijsen voor 2 jaar naar De Kuip? Prima!
Ah, ben benieuwd of hij het gaat worden.quote:
Ik vind voornamelijk ons middenveld erg goed. Ik vind Clasie eigenlijk gewoon de beste middenvelder van de eredivisie. Kan geen betere bedenken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:56 schreef Caland het volgende:
Die verdediging is echt geweldig dan. Nu nog een redelijke spits en je kan zomaar weer een gooi naar de top 3 doen..
Klopt, als je Mathijsen haalt heb je al twee hele goede linies staan, die sowieso top 3 waardig zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind voornamelijk ons middenveld erg goed. Ik vind Clasie eigenlijk gewoon de beste middenvelder van de eredivisie. Kan geen betere bedenken.
Ik moet nog even afwachten hoe het gemis van El Ahmadi ingevuld gaat worden. Maar onze verdediging was wellicht al de top van Nederland zonder Mathijssen met Nelom als zwakke plek. Als je dan een Mathijssen daar kan neerzetten, iemand die ik persoonlijk enorm onderschat vind. Dan doe je het gewoon uitstekend.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind voornamelijk ons middenveld erg goed. Ik vind Clasie eigenlijk gewoon de beste middenvelder van de eredivisie. Kan geen betere bedenken.
Eens.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom juist zou het zo zonde zijn om dan een seizoen lang aan te kutten met net niet opties als Te Vrede en Fernandez.
Dat ben ik met je eens. Maar Vormer is ook een goede middenvelder, en talenten als Leerdam en Tonny hebben het in het verleden ook goed gedaan. Immers is nog even afwachten, maar hij heeft iig scorend vermogen. Qua talent zit het wel goed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet nog even afwachten hoe het gemis van El Ahmadi ingevuld gaat worden. Maar onze verdediging was wellicht al de top van Nederland zonder Mathijssen met Nelom als zwakke plek. Als je dan een Mathijssen daar kan neerzetten, iemand die ik persoonlijk enorm onderschat vind. Dan doe je het gewoon uitstekend.
Daarom juist zou het zo zonde zijn om dan een seizoen lang aan te kutten met net niet opties als Te Vrede en Fernandez.
En het past natuurlijk binnen het budget, en die budgets zijn er niks voor niks!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:01 schreef Muto het volgende:
Mathijsen zou een prima aanwinst zijn. En het verschil met het Bosz-tijdperk is ten eerste dat je maar één oude speler haalt en ten tweede dat je niet uitgaat dat je met Mathijsen elk jaar CL gaat spelen.
Plus Vlaar en El Ahmadi verdienden bij elkaar zo'n 3 miljoen per jaar. Past prima in het salarisbudget.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:01 schreef Muto het volgende:
Mathijsen zou een prima aanwinst zijn. En het verschil met het Bosz-tijdperk is ten eerste dat je maar één oude speler haalt en ten tweede dat je niet uitgaat dat je met Mathijsen elk jaar CL gaat spelen.
En er is 4 miljoen binnen gekomen voor Vlaar, dus netto wordt er winst gemaakt op de 'ruil' Vlaar <> Mathijsen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Plus Vlaar en El Ahmadi verdienden bij elkaar zo'n 3 miljoen per jaar. Past prima in het salarisbudget.
Het enige jammere is dat hij wat laat komt want hem had je zeker in Kiev en vanavond goed kunnen gebruiken (mits fit)quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:01 schreef Muto het volgende:
Waar gaat Utrecht dit jaar voor, plekje 15?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Vind jullie wel erg vol vertrouwen eigenlijk, na zo'n seizoen als vorig jaar wordt het altijd moeilijker, zeker zonder al die sterkhouders van vorig jaar.
Nieuwe aanwas is veelbelovend, maar top-3 ?
Ik zou een slag om de arm houden.
Er staat dan ook dat er dan wel een nieuwe spits moet komen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Vind jullie wel erg vol vertrouwen eigenlijk, na zo'n seizoen als vorig jaar wordt het altijd moeilijker, zeker zonder al die sterkhouders van vorig jaar.
Mee eens. Hopen op het beste, maar eerst maar eens kijken hoe dit elftal het doet als de competitie begonnen is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Top 5 moet, alles boven 4 of 5 is uitstekend. Voornaamste probleem is de voorhoede. Denk dat de rest niet onderdoet voor vorig seizoen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Zelfs breder geworden in de selectie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Top 5 moet, alles boven 4 of 5 is uitstekend. Voornaamste probleem is de voorhoede. Denk dat de rest niet onderdoet voor vorig seizoen.
Mathijsen --> Vlaar, Leerdam --> Janmaat, Bakkal --> Immers en El Ahmadi --> Vormer. Daar ben je niet achteruit op gegaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Top 5 moet, alles boven 4 of 5 is uitstekend. Voornaamste probleem is de voorhoede. Denk dat de rest niet onderdoet voor vorig seizoen.
Ja want zo slecht zijn wij.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar gaat Utrecht dit jaar voor, plekje 15?
Wel mee eens, maar ook al doet de rest niet onder voor vorig seizoen, een tweede seizoen zo goed presteren is altijd moeilijker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:05 schreef Happel het volgende:
[..]
WE WORDEN KAMPIOENNNNN!!!!1quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:09 schreef Muto het volgende:
Ik vind dat, sinds HMF weg is, het hier best wel realistisch is.
Zeker waar, daarom ben ik ook wel benieuwd hoe we er voorstaan aankomende zondag. Scheelt dat we vanavond spelen en ook nog thuis. Geen gezeur met reizen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Wel mee eens, maar ook al doet de rest niet onder voor vorig seizoen, een tweede seizoen zo goed presteren is altijd moeilijker.
Bakkal Immers en zeker El Ahmadi Vormer ben ik anders nog niet zo van overtuigd dat het een vooruitgang is. Wel in de zin dat Immers gewoon onder contract staat, maar voetballend vond ik beide heren van vorig seizoen toch een stukje verder.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:07 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
Mathijsen --> Vlaar, Leerdam --> Janmaat, Bakkal --> Immers en El Ahmadi --> Vormer. Daar ben je niet achteruit op gegaan
Die schreeuwlelijk mis ik niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:09 schreef Muto het volgende:
quote:
Ik vind van wel, sowieso weer een echte keeper op doel (Robbin Ruiter van Volendam, JL-speler van het jaar afgelopen seizoen), Mulenga weer terug, Gerndt uitgerust en vlijmscherp....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:10 schreef Happel het volgende:
Is Utrecht nog wat sterker geworden na vorig seizoen? Heb ze niet zo gevolgd de afgelopen transferperiode.
Linkerrijtje is een topprestatiequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind van wel, sowieso weer een echte keeper op doel (Robbin Ruiter van Volendam, JL-speler van het jaar afgelopen seizoen), Mulenga weer terug, Gerndt uitgerust en vlijmscherp....
Zolang er niemand meer vertrekt heb ik er wel vertrouwen in om PO's te halen.
Gerndt gaat het volgens mij wel goed doenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind van wel, sowieso weer een echte keeper op doel (Robbin Ruiter van Volendam, JL-speler van het jaar afgelopen seizoen), Mulenga weer terug, Gerndt uitgerust en vlijmscherp....
Zolang er niemand meer vertrekt heb ik er wel vertrouwen in om PO's te halen.
HMFquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:09 schreef Muto het volgende:
Hij heeft 3 wedstrijden gespeeld, kom op manquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:13 schreef Caland het volgende:
Immers gaat iedereen verrassen
Verder denk ik dat het vertrek van El Ahmadi sowieso niet op te vangen is. Vormer is ook lang niet zeker van zijn basisplek, Koeman was erg ontevreden over hem in Kiev.
Maar de spelers achter hem zitten er ook heel dicht op. Paar slechte prestaties en je staat er gewoon naast op het middenveld. Leerdam en Tony hebben veel krediet bij Koetje, en dan heb je Singh ook nog.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij heeft 3 wedstrijden gespeeld, kom op man
Waar zie jij dat? Krabbendam (quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
vi meldt 3 jaar en uiterlijk morgen rond.
Waarom die 'quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waar zie jij dat? Krabbendam () meldt op Vi radio 2 of 3 jaar. Aangezien andere media allemaal 2 jaar melden zal het wel over 2 jaar gaan.
twitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 07-08-2012 om 10:33:13Mijn verwachting is dat de transfer van #Mathijsen vandaag in orde wordt gemaakt en dat hij dan voor 3 jaar tekent #Feyenoord reageer retweet
Haha, ben je serieus?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom die ''? Krabbendam is de best geïnformeerde journalist wat betreft Feyenoord-zaken.
Omdat hij vervelend is voor het almachtige FOK. Vind het zelf wel meevallen, maar ach...quote:
Krabby is een papagaai.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom die ''? Krabbendam is de best geïnformeerde journalist wat betreft Feyenoord-zaken.
Wie praat hij dan na? Dan ga ik die volgen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Haha, ben je serieus?
Het enige dat Krabbendam doet is andere media napraten. Het viel me nog eens op rond de transfer van Vlaar, waar hij een dag voor het vertrek van Vlaar echt vrij zeker wist dat Vlaar niet meer naar Aston Villa zou gaan, en op de dag van vertrek naar Aston Villa wist te melden dat "de transfer al een tijdje in de lucht hing."
Ja, die heeft nooit iets nieuws te melden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Haha, ben je serieus?
Het enige dat Krabbendam doet is andere media napraten. Het viel me nog eens op rond de transfer van Vlaar, waar hij een dag voor het vertrek van Vlaar echt vrij zeker wist dat Vlaar niet meer naar Aston Villa zou gaan, en op de dag van vertrek naar Aston Villa wist te melden dat "de transfer al een tijdje in de lucht hing."
Als nieuws al in willekeurige andere media is vermeld komt hij als spuit-11 op Vi het nieuws nog eens herhalen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wie praat hij dan na? Dan ga ik die volgen.
Nogal makkelijk als je tijdens vergaderingen je telefoon aan laat staan.quote:
Raar, heb hem zelf nooit over de schreef zien gaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Omdat hij vervelend is voor het almachtige FOK. Vind het zelf wel meevallen, maar ach...
Ze kunnen het niet handelen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Raar, heb hem zelf nooit over de schreef zien gaan.
Je komt denk ik alleen in dit topic op VBL?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
quote:Vlaar gelooft in Feyenoord: ‘Ze hebben zeker kansen, 1-0 is genoeg’
Feyenoord moet het tijdens de dubbele ontmoeting met Dynamo Kiev doen zonder verdediger Ron Vlaar, die ruim een week geleden naar Aston Villa is vertrokken. De voormalig aanvoerder van de Rotterdammers heeft wel vertrouwen in zijn ex-ploeggenoten en denkt dat ze dinsdag voor eigen publiek de laatste voorronde van de Champions League kunnen bereiken.
Een week geleden ging de ploeg van trainer Ronald Koeman in Oekraïne onderuit, maar de 2-1 was een nederlaag met perspectief. Vlaar heeft Feyenoord aan het werk gezien. “Ja, via internet. De verbinding was niet zo goed, maar ik heb de wedstrijd toch aardig kunnen zien”, vertelt de Oranje-international aan Voetbal International. “Ik denk dat Feyenoord in de return zeker kansen heeft; 1-0 is genoeg.”
Als vervanger van Vlaar heeft de Rotterdamse club Joris Mathijsen in gedachten. “Joris is een heel goede speler met heel veel ervaring. Feyenoord kan hem prima gebruiken”, juicht de Aston Villa-speler de eventuele komst van de routinier toe. Voor Stefan de Vrij, Vlaars opvolger als aanvoerder in Rotterdam, heeft de verdediger nog een advies. “Stefan moet gewoon blijven doen wat hij altijd doet en niet ineens geforceerd de leider gaan uithangen. In zo’n rol moet je groeien”, weet de aanwinst van the Villans.
Er is een verschil tussen OVERBODIG veel hoofdletters gebruiken en overdreven enthousiast zijnquote:
Ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Je komt denk ik alleen in dit topic op VBL?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:37 schreef Caland het volgende:
Foto die Guidetti post op twitter.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als ie komt hoop ik dat ze het geheim houden tot de tunnel opengaat bij een wedstrijdquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Waarom nou niet nog 1 jaartje
Volgens mij wil Guidetti wel, maarja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Waarom nou niet nog 1 jaartje
Of dat ie zelf in een wingsuit de helikopter achterna komtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ie komt hoop ik dat ze het geheim houden tot de tunnel opengaat bij een wedstrijd
Al stort de Kuip dan in waarschijnlijk
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
haha wat een baas is het tochquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:37 schreef Caland het volgende:
Foto die Guidetti post op twitter.![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo zeg, dan zou de pleuris echt uitbreken. Kunnen we meteen de nieuwe Kuip bouwen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ie komt hoop ik dat ze het geheim houden tot de tunnel opengaat bij een wedstrijd
Al stort de Kuip dan in waarschijnlijk
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Speculeren of dat nou zijn eigen gezicht gefotoshoped is.
Dan zou hij helemaal baas zijn natuurlijk.
Is gewoon een Freddy Kruger foto, van die nightmare in Rotterdam posters.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Speculeren of dat nou zijn eigen gezicht gefotoshoped is.
Dan zou hij helemaal baas zijn natuurlijk.
Het is iig een fucking tof plaatjequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Is gewoon een Freddy Kruger foto, van die nightmare in Rotterdam posters.
Ben je op tijd meequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:12 schreef satecl het volgende:
Als er nog iemand een kaartje over heeft voor vak Y1, Y2 of Y3.... hoor ik het graag. Dan wil ik hem wel overnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |