Ik las het. Ik had me er zo op verheugd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:50 schreef sonnyspek het volgende:
Wilders, Rutte en Roemer doen morgen niet mee.
Ja ik ook hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik las het. Ik had me er zo op verheugd.
Wel schraal dat ze niet meedoen hoor.
Zondag op RTL dus pas.
Zondag Wilders tegen Pechtold inderdaad, en waarschijnlijk ook Roemer tegen Rutte.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:22 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor.Naja zondag wordt wel leuk. En natuurlijk Wilders vs Pechtold.
Wordt goud, Roemer tegen Rutte niet eens. Staak het vuren waarschijnlijk. Maar Wilders gaat helemaal uitvallen tegen Pechtold, prachtige televisie. En het is Wilders laatste kans om zetels te winnen over europa tegen een eurofiel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zondag Wilders tegen Pechtold inderdaad, en waarschijnlijk ook Roemer tegen Rutte.
Dan zet ik m'n bier en chips al klaar hoor.
Het zijn allebei geen mensen van een partij die overweeg maar ik vind die Pechtold zo'n eigenwijze flapdrol met dat vingertje en dat belerende nare, hoge, toontje...... ik hoop dat hij verliest van Wilders. Dat moet wel lukken, want Pechtold is net een aardappelplaat die blijft hangen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zondag Wilders tegen Pechtold inderdaad, en waarschijnlijk ook Roemer tegen Rutte.
Niet om het één of ander, maar als er één politicus is die voortdurend hetzelfde riedeltje afspeelt, is het Geert Wilders wel. Die man stond gisteren bijna letterlijk de one-liners uit zijn verkiezingsprogramma op te lepelen; en dat bij herhaling. Hij lijkt zo onderhand meer op een reclamemaker of een marketingman dan op een politicus.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:41 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Het zijn allebei geen mensen van een partij die overweeg maar ik vind die Pechtold zo'n eigenwijze flapdrol met dat vingertje en dat belerende nare, hoge, toontje...... ik hoop dat hij verliest van Wilders. Dat moet wel lukken, want Pechtold is net een aardappelplaat die blijft hangen.
De marktkoopman en de marketingman, twee ervaren reclamemakers tegenover elkaar. Dat levert vast een leuk amusementsprogramma op.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet om het één of ander, maar als er één politicus is die voortdurend hetzelfde riedeltje afspeelt, is het Geert Wilders wel. Die man stond gisteren bijna letterlijk de one-liners uit zijn verkiezingsprogramma op te lepelen; en dat bij herhaling. Hij lijkt zo onderhand meer op een reclamemaker of een marketingman dan op een politicus.
Omdat het zn 3e optreden is?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:39 schreef MrBaas het volgende:
Wanneer? Donderdag 30 augustus.
Hoe laat? 23.00-23.55u.
Waar te zien? Nederland 1.
Met wie? Rutte (VVD), Roemer (SP), Wilders (PVV), Samsom (PvdA), Van Haersma Buma (CDA) en Pechtold (D66).
Wat wordt het voor debat? Over het precieze format van het eerste grote debat na het RTL-premiersdebat is nog weinig bekend. Het zal in ieder geval het tweede optreden van kandidaat-premiers Rutte, Roemer en ook Wilders zijn.
Hoezo staat Samsom niet bij het rijtje politici in de laatste zin?
Volgens mij is het gewoon standaard om alleen partijen te laten debatteren die al in de Kamer zitten.quote:Op zondag 2 september 2012 17:40 schreef Asphias het volgende:
zijn er ook nog debatten met de "nieuwe" partijen erbij? het verbaast me vooral dat 50+ en de piratenpartij geen enkele keer uitgenodigd zijn, terwijl deze twee toch wel een reële kans maken op een zetel.
Vanavond toch ook op 1?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Het volgende televisie-debat is dus dinsdag weer op RTL 4.
Vanmiddag om 12:00 "Het Nieuwe Lijsttrekkersdebat" tussen de kleine partijen. Live te volgen via Politiek24.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:30 schreef MouzurX het volgende:
Idd wel triest dat kleine partijen geen kans krijgen
quote:Op dinsdag 11 september organiseert de NOS het slotdebat tussen de lijsttrekkers voor de Tweede-Kamerverkiezingen van woensdag. Dat debat is vanaf 21.40 uur live te volgen op Politiek 24 en zal tot rond 23.10 uur duren.
Op woensdag 12 september begint bij de NOS om 20.30 uur de uitslagenavond die waarschijnlijk tot ver in de avond gaat duren, omdat er in Nederland met potlood wordt gestemd en met de hand wordt geteld. Wel is er om 21 uur bij het sluiten van de stembussen een voorlopige prognose, gebaseerd op onderzoek naar stemgedrag bij diverse stembureaus. Die prognose wordt rond 21.30 uur nog eens aangepast op basis van het stemgedrag tussen 20 en 21 uur. De eerste getelde uitslagen worden niet voor 23 uur verwacht. Ook de uitslagenavond is live te volgen op Politiek 24.
quote:Overzicht verkiezingsavond bij NOS
` De NOS doet uitgebreid verslag van de
verkiezingsavond en -nacht.Op Nederland
1 begint om 20.30 uur Nederland Kiest
met onder meer prognoses,uitslagen en
verslagen van de partijbijeenkomsten.
Ook Radio 1 staat de hele avond in het
teken van de verkiezingsuitslag.Alle
uitslagen zijn realtime te volgen op
NOS Teletekst en NederlandKiest.nl,waar
nu al een liveblog wordt bijgehouden.
Om 21.00 uur verschijnt de eerste