TomTom doet het nog uitstekend, kom wel eens een bakkie doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:45 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Hoezo foto's? tomtom stuk??![]()
![]()
Nee maar komt goed![]()
Ach het kan altijd makkelijker maar soms vinden we de moeilijkere weg nu eenmaal spannender
Ja 5 september, sleutels en contrakt tekenenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Oh ja, jij had ook een huisje gevonden.Weet je ook al wanneer je erin kan?
Dat is je geraaienquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
TomTom doet het nog uitstekend, kom wel eens een bakkie doen.
Dus het wordt nog voor je opgeknapt ook, dat is wel fijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:53 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja 5 september, sleutels en contrakt tekenen
(na 13 augustus gaan ze nog renoveren, badkamer en keuken)
[..]
Dat is je geraaien![]()
Ja was ik ook verbaasd overquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dus het wordt nog voor je opgeknapt ook, dat is wel fijn.
Zullen we ruilen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zo, het is weer tijd om te werken..
Werkse dan maarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zo, het is weer tijd om te werken..
En dat laatste daar gaat het om, gefeliciteerd er mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:00 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja was ik ook verbaasd overkeuken en badkamer waren kennelijk al sterk verouderd..(weinig van te zien overigens maar ok,) beide niet zo heel ruim, maar groot genoeg voor mij alleen dus ik ben er blij mee
![]()
Ja toch, lang genoeg op gewacht! haha.. dank je wel!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
En dat laatste daar gaat het om, gefeliciteerd er mee.
quote:
Is er al wel bier of moet ik daarvoor zorgen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:20 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
De popcorn is op Dolfi...dus die moet eerst even gehaald worden. Daarna kan ie weer
Actionquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:28 schreef Inlognaam het volgende:
Onder invloed word je losser schijnt. Dus een voorraadje bier is altijd handig
* Inlognaam gaat de economie spekken en even naar de Kruidvat en de Action.
Toe maar, dat wordt nog druk..quote:
Ik heb popcorn in de vreetla liggen hoor. Anyone?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:20 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
De popcorn is op Dolfi...dus die moet eerst even gehaald worden. Daarna kan ie weer
Jij hebt mazzel want je woont er halverwege tussen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Toe maar, dat wordt nog druk..
[..]
Ik heb popcorn in de vreetla liggen hoor. Anyone?
Elektrische schroevendraaier, reflectorsetje en remmenreiniger is het geworden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Action![]()
Becky's Tomatenbrood.
Zo ontzettend geweldig knap!quote:
goud goud goud!!!!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo ontzettend geweldig knap!![]()
![]()
![]()
Ik was gewoon plaatsvervangend zenuwachtig.![]()
quote:
Waarmee eigenlijk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |