Leuk om naar te kijken.quote:
Slapen kan altijd nogquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:21 schreef kilon het volgende:
Ik moet eigenlijk nu echt naar bed want ik moet veel te vroeg op morgen. Maar het is zo spannend.
Is toch niet zo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:20 schreef Nober het volgende:
Ik had ''Sowieso zilver'' als TT, jammer.
Je hebt gelijk. Die presentatie van mijn bachelor scriptie kan ik ook wel met minder slaap houdenquote:
Geen vakantie?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:22 schreef kilon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Die presentatie van mijn bachelor scriptie kan ik ook wel met minder slaap houden
Bachelorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:22 schreef kilon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Die presentatie van mijn bachelor scriptie kan ik ook wel met minder slaap houden
Jawel want in de halve finale treffen ze een duo dat 22ste staat op de World Tour Ranking terwijl ze zelf 4de staan.quote:
Zeker niet, die Duitsers zijn taai. Hebben N & S het vaak erg lastig mee (5-2 achter in Head to Head).quote:
Dat zegt niet veel bij het beachvolleybal.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Jawel want in de halve finale treffen ze een duo dat 22ste staat op de World Tour Ranking terwijl ze zelf 4de staan.
Ach tis je bachelor maar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:22 schreef kilon het volgende:
[..]
Je moet Nick en Simon ook niet laten volleyenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeker niet, die Duitsers zijn taai. Hebben N & S het vaak erg lastig mee (5-2 achter in Head to Head).
Die floaters kunnen zo kut effectief zijn. Draaien alle kanten op. Richard is daar een meester in.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:23 schreef DeeBee het volgende:
Dit was een beetje een camping service, ging helemaal de mist in...
Zegt helemaal niks. 2 tegen 2, de bal is rond ...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Jawel want in de halve finale treffen ze een duo dat 22ste staat op de World Tour Ranking terwijl ze zelf 4de staan.
Jawel, maar ik wil geen langstudeerboete hoeven betalen dus dan maar alles deze zomer afronden. Maar ik heb genoeg tijd voor ontspanning hoor.quote:
Heel goed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:24 schreef cap het volgende:
Niet lullen over de volgende wedstrijd als ze pas 1 set voor staan lijkt me
I know, maar deze was gewoon mislukt, dat zag die Italiaan zelf ook wel, timede alles verkeerd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die floaters kunnen zo kut effectief zijn. Draaien alle kanten op. Richard is daar een meester in.
\\quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sorry, een leekvraag, maar waarom wordt een bal afgefloten wanneer de Italianen 'm twee keer raken. Als ze m naar elkaar overspelen, raken ze m toch ook twee keer?
Omdat het niet mag, behalve bij een blok.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sorry, een leekvraag, maar waarom wordt een bal afgefloten wanneer de Italianen 'm twee keer raken. Als ze m naar elkaar overspelen, raken ze m toch ook twee keer?
Tuurlijk wel, deze pakken ze wel eventjes.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:24 schreef cap het volgende:
Niet lullen over de volgende wedstrijd als ze pas 1 set voor staan lijkt me
For real?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:25 schreef Beach het volgende:
Weet iemand waarom het overal trouwens spike heet en hier in NL smash?
Was "dragen", oftewel te lang contact met de balquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
wij hebben volleyball van de Hulk geleerdquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:25 schreef Beach het volgende:
Weet iemand waarom het overal trouwens spike heet en hier in NL smash?
Je mag de bal maar 1x spelen en dan moet de bal door de ander gespeeld worden of over het net heen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je mag de bal niet 2x na elkaar aanraken. Alleen als je zelf blokt en de bal valt aan je kant mag je de bal nog een keer aanraken, maar dan moet ie daarna dus direct over het net.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ah okay. Thanksquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Je mag de bal maar 1x spelen en dan moet de bal door de ander gespeeld worden of over het net heen.
Heb je die actie gezien van die Braziliaanse tijdens het volleyballen?quote:
Yupquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:27 schreef Jojoortje het volgende:
Als Nederland deze set wint, zijn we er dan?
Video?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Heb je die actie gezien van die Braziliaanse tijdens het volleyballen?
Een echte omhaal
Ik doe mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:28 schreef DeeBee het volgende:
Madness in dat stadion...
Weer recordpoging waven gestart volgens mij.
Zou gek worden als ze dit met voetbal zouden doenquote:
Altijd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:29 schreef Eenskijken het volgende:
morgen 6 uur op. blijven kijken of niet?
Epische pot ditquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Jullie prijzen de mooiste punten terwijl mijn stream nog steeds eruit ligt...
Natuurlijk blijven kijken!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:29 schreef Eenskijken het volgende:
Ga maar slapen joh.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:29 schreef Eenskijken het volgende:
Ja slaap is niet eens in de 4 jaar zoals de OS.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:29 schreef Eenskijken het volgende:
Ja zo hypocriet ben ik ook wel weer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou gek worden als ze dit met voetbal zouden doen![]()
Nouja, publiek is wel tof, maar die speaker
Was het een goede partij?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:28 schreef DeeBee het volgende:
Madness in dat stadion...
Weer recordpoging waven gestart volgens mij.
6 uur pas? kun je om 3 uur ook wel gaan slapen.. slapen is overratedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:29 schreef Eenskijken het volgende:
dank!quote:
Daar gaat het om, vanaf 16/17.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:30 schreef hafcfan het volgende:
Gaat wel gelijk op deze set, maar net maakten ze ook pas in het einde van de set het verschil.
Dit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:31 schreef marcodej het volgende:
Schuil zn setup mislukt drie keer. 3 punten.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat kan je hier beter niet meelezen
heb er eigenlijk wel vertrouwen inquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:33 schreef DeLuna het volgende:
Inderdaad, ik word hier zenuwachtig van.
Ik ook, ik hoop dat ze in 2 sets klaar zijn, kan ik slapen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:33 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
heb er eigenlijk wel vertrouwen in
Idd. Mijn bed roeptquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook, ik hoop dat ze in 2 sets klaar zijn, kan ik slapen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:36 schreef TheVulture het volgende:
Laat het aub 2 sets worden... ik wil naar bed
En dan zenden ze elk weekend voetbal uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:36 schreef Tjacka het volgende:
Fantastische kijksport.
Ook zonder vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |