In jouw geval snap ik dat volledig.quote:
Hoi Schild, toen ik jou avatar zag moest ik even aan dat meisje denken die haar moeder vroeg, "Mama, komt Barbie met Ken?" Waarop haar moeder antwoorde, "Nee enkel met G.I. Joe, met Ken doet ze enkel maar alsof".quote:
Whahahaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:49 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hoi Schild, toen ik jou avatar zag moest ik even aan dat meisje denken die haar moeder vroeg, "Mama, komt Barbie met Ken?" Waarop haar moeder antwoorde, "Nee enkel met G.I. Joe, met Ken doet ze enkel maar alsof".
Ectoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:48 schreef BredeBradda het volgende:
Ook wel weer dom dat je minimaal 65KG moet wegen bij DEFIk ben zelf een ecto van 55
En hopen dat ik nog groei, ben nu zo'n kleintje van 172cmquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:50 schreef m.k het volgende:
[..]
Ectohomofielen termen
![]()
gewoon wat meer eten als je een paar jaar ouder bent komen die kilos ook wel
Ja gewoon wachten tot je over de 40 bent, dan komen de extra pondjes vanzelf.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:50 schreef m.k het volgende:
[..]
Ectohomofielen termen
![]()
gewoon wat meer eten als je een paar jaar ouder bent komen die kilos ook wel
Mag je dan wel op de kermis, in alle atrakties?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:51 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
En hopen dat ik nog groei, ben nu zo'n kleintje van 172cm
Daar zorgen Rave en zijn kornuiten wel voorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
En jij wilt die donkerblauwe baret?
Wat moet hij bukken om er een te krijgen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
En jij wilt die donkerblauwe baret?
Vast nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:20 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Wat moet hij bukken om er een te krijgen?
Of gewoon Aliyah maken en daar SFquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:27 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dat zeg je toch enkel omdat je ook marinier wilt worden.![]()
Ken een Marinier (BBE'er) die dat gedaan heeft.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Of gewoon Aliyah maken en daar SF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |