mathijs van nieuwkerkquote:
Welke edit?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:12 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Met betrekking tot zijn Ninja Edit![]()
Dat doet ie al wel beter dan in het begin. meestal zijn het de gasten die het tempo verpesten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:12 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
mathijs van nieuwkerkAls die gast eerst even op een normaal tempo gaat leren praten zou het misschien nog te volgen zijn.
Hij noemde je meneerquote:
Nou sorry hoor met je plorkerige ski'er. Ben al weg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:14 schreef Thaboel het volgende:
ESSES JE NEST WEER IN JIJ! Was net gezellig hier
Edit: laat godverdomme maarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:11 schreef Esses het volgende:
[..]
Leuke kanten? Je achterkant als je door de voordeur weer weg gaat?
Mijn piemel doet het goed bij de chicks.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Daarom, cluster 4 doet het goed bij de chicks.
Jeweetzellufquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Daarom, cluster 4 doet het goed bij de chicks.
Scherp, scherp!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:15 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Mijn piemel doet het goed bij de chicks.
Ze doet aan sleeënquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:14 schreef Esses het volgende:
[..]
Nou sorry hoor met je plorkerige ski'er. Ben al weg.
Commando doet 't beter jonge, zeg gewoon oehh ik ben koudbloedige scherpschutter. Goeie precisie enzo, zeg dat ze er voordelen uit kan halenquote:
Jaja... Altijd iemand anders he.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:16 schreef hoogvlieger het volgende:
Zo komt ineens een wietlucht mn kamer binnen zetten
Pas op voor de MIVDquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:16 schreef hoogvlieger het volgende:
Zo komt ineens een wietlucht mn kamer binnen zetten
Pff, maakt niet uit hoelaat, de kpl TD is altijd scherp.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |