Aanstellerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:32 schreef BredeBradda het volgende:
M'n linker bicep doet te veel pijn bro
Rechts fappenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:32 schreef BredeBradda het volgende:
Plak een vibrator op je stoel en ga er op zitten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:32 schreef BredeBradda het volgende:
Gebruik je verbeeldingquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:32 schreef BredeBradda het volgende:
Is niet chillquote:
Sex met lelijker vrouwen is ook niet chill. Maar soms nodig.quote:
In sommige gevallen vaakquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Sex met lelijker vrouwen is ook niet chill. Maar soms nodig.
quote:
Moet eerst weer een vriendin scorenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kan je niet zonder internet?
Onzin.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:35 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
[..]
Moet eerst weer een vriendin scoren
Ik ben nog maagd hoorquote:
Hoezoquote:
Je typ de "quote:
Nou in de komende jaren zie ik nog niet echt tijd tevoorschijn komenquote:
Iedereen vind het chill, dus ;t zal wel goed zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je typ de "" Alleen maar door de sociale druk van het ontmaagden. Je weet niet wat je mist dus kan je er ook niet over zeuren.
Mensen vind slakken ook lekker. Ik heb ze nog nooit gehad dus ga niet zeggen: Oooooh ik moet echt slakken eten EN SCHNELL.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:38 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Iedereen vind het chill, dus ;t zal wel goed zijn
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:38 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Nou in de komende jaren zie ik nog niet echt tijd tevoorschijn komen![]()
Of eentje van het ROCvA hosselen zekerNickelsonn swagg gurl
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:39 schreef -Amber- het volgende:
Lak je (vinger) nagels van je linkerhand. Stop linkerhand tussen wcbril en wc klep aan ga op wc klep zitten. Wacvht tot linkerhand inslaapt. Pak nu penis vast met linkerhand, terwijl de linkeronder arm zich achter linker bovenbeen bevind. Onder deze conditie is het net of een vreemde voor je flapt.
We hebben weer een mooie voor in de OPquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:39 schreef -Amber- het volgende:
Lak je (vinger) nagels van je linkerhand. Stop linkerhand tussen wcbril en wc klep aan ga op wc klep zitten. Wacvht tot linkerhand inslaapt. Pak nu penis vast met linkerhand, terwijl de linkeronder arm zich achter linker bovenbeen bevind. Onder deze conditie is het net of een vreemde voor je flapt.
Wat een fantasiequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:39 schreef -Amber- het volgende:
Juist... Je daalt zowaar nog verder in mijn achting.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:38 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Nou in de komende jaren zie ik nog niet echt tijd tevoorschijn komen![]()
Of eentje van het ROCvA hosselen zekerNickelsonn swagg gurl
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:39 schreef -Amber- het volgende:
Hij stijgt in die van mijquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:41 schreef Esses het volgende:
[..]
Juist... Je daalt zowaar nog verder in mijn achting.
Mijn status is te hoogquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:41 schreef Esses het volgende:
[..]
Juist... Je daalt zowaar nog verder in mijn achting.
In jouw geval snap ik dat volledig.quote:
Hoi Schild, toen ik jou avatar zag moest ik even aan dat meisje denken die haar moeder vroeg, "Mama, komt Barbie met Ken?" Waarop haar moeder antwoorde, "Nee enkel met G.I. Joe, met Ken doet ze enkel maar alsof".quote:
Whahahaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:49 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hoi Schild, toen ik jou avatar zag moest ik even aan dat meisje denken die haar moeder vroeg, "Mama, komt Barbie met Ken?" Waarop haar moeder antwoorde, "Nee enkel met G.I. Joe, met Ken doet ze enkel maar alsof".
Ectoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:48 schreef BredeBradda het volgende:
Ook wel weer dom dat je minimaal 65KG moet wegen bij DEFIk ben zelf een ecto van 55
En hopen dat ik nog groei, ben nu zo'n kleintje van 172cmquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:50 schreef m.k het volgende:
[..]
Ectohomofielen termen
![]()
gewoon wat meer eten als je een paar jaar ouder bent komen die kilos ook wel
Ja gewoon wachten tot je over de 40 bent, dan komen de extra pondjes vanzelf.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:50 schreef m.k het volgende:
[..]
Ectohomofielen termen
![]()
gewoon wat meer eten als je een paar jaar ouder bent komen die kilos ook wel
Mag je dan wel op de kermis, in alle atrakties?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:51 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
En hopen dat ik nog groei, ben nu zo'n kleintje van 172cm
Daar zorgen Rave en zijn kornuiten wel voorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
En jij wilt die donkerblauwe baret?
Wat moet hij bukken om er een te krijgen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
En jij wilt die donkerblauwe baret?
Vast nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:20 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Wat moet hij bukken om er een te krijgen?
Of gewoon Aliyah maken en daar SFquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:27 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dat zeg je toch enkel omdat je ook marinier wilt worden.![]()
Ken een Marinier (BBE'er) die dat gedaan heeft.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Of gewoon Aliyah maken en daar SF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |