Hey, ze studeert ook biologiequote:
Als je de grenadiersmars volmondig kan zingen ligt ze zo op je bed!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hey, ze studeert ook biologie.
En al die andere leuke kanten van me mag ze later ontdekken, als ze niet meer van me af kan
Als ze niet meer van je af kan? Oei, hier gaat er een heel erg teleurgesteld zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En al die andere leuke kanten van me mag ze later ontdekken, als ze niet meer van me af kan
Correct.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:06 schreef Thaboel het volgende:
Wat is die Mart Smeets toch een knuppel
Jup, snap niet dat ze geen geschiktere mensen hebben kunnen vinden. mathijs van nieuwkerk ofzoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:06 schreef Thaboel het volgende:
Wat is die Mart Smeets toch een knuppel
Dat Wimlex zegt: Ja ik weet dat u het geen sport vindquote:
kidding right?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:08 schreef m.k het volgende:
[..]
Jup, snap niet dat ze geen geschiktere mensen hebben kunnen vinden. mathijs van nieuwkerk ofzo
Je bent nu in de war met het marechaussee-lied.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:06 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Als je de grenadiersmars volmondig kan zingen ligt ze zo op je bed!
Want?quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Je bent nu in de war met het marechaussee-lied.
Doe.. Effe.. Normaal.. In een kerk ga je toch ook niet vloeken? Zondaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:06 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Als je de grenadiersmars volmondig kan zingen ligt ze zo op je bed!
Wat nouquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:09 schreef Esses het volgende:
[..]
Doe.. Effe.. Normaal.. In een kerk ga je toch ook niet vloeken? Zondaar.
Bind hem vast aan het bed meesteres!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:09 schreef Esses het volgende:
[..]
Doe.. Effe.. Normaal.. In een kerk ga je toch ook niet vloeken? Zondaar.
Esses is toch een vrouw,quote:
Leuke kanten? Je achterkant als je door de voordeur weer weg gaat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hij heeft VWO gedaan hoor...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
hoogheid is dan ook onzijdig
Met betrekking tot zijn Ninja Editquote:
Daarom, cluster 4 doet het goed bij de chicks.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:11 schreef BredeBradda het volgende:
Naja Sam, zing gewoon het commando lied, weet ze gelijk dat je rambo bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |