Lekkere chick. Goed bezig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:48 schreef samthegreat5 het volgende:
Oeps, ze heeft een filmpje op m'n wall geplaatst en ze gebruikt de emo.gifsmiley.. xD
Waar halen die niet fokkers die smiley toch vandaan.
Ja had haar een link naar je post geschiedenis gestuurd, sorry nog hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:54 schreef samthegreat5 het volgende:
Maar vraag blijft: waar hebben ze die verdomdenou toch vandaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:56 schreef BredeBradda het volgende:
Wat heb ik godverdomme toch al zin in morgenWarm douchen en niet zeikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:56 schreef BredeBradda het volgende:
Wat heb ik godverdomme toch al zin in morgenSquatten met je donderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:55 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja had haar een link naar je post geschiedenis gestuurd, sorry nog he
Ik liegquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Je hebt haar gevraagd of ze op FOK! zit??
Je studeert helemaal geen biologie?quote:
Sterker nog: ik ben helemaal geen man!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je studeert helemaal geen biologie?
Zie je edit nu pas. Gast, je gaat toch niet serieus aan meiden vragen of ze op FOK! zittenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik lieg
Bij die vorige wel gedaan, maar bij deze durf ik 't niet aan. Gaat ze zeker vragen ''wie ben jij daar dan!?!?!?''. En dan ben ik fucked
. Maar nee, ik heb zo'n gevoel dat ze geen fokker is.
Ja ik vroeg van: ''ken je FOK! ?''quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zie je edit nu pas. Gast, je gaat toch niet serieus aan meiden vragen of ze op FOK! zittenThe fuck man
En toen hoorde je dat ze bij een uit de hand gelopen R&P meet geweest was?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja ik vroeg van: ''ken je FOK! ?''
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
En toen hoorde je dat ze bij een uit de hand gelopen R&P meet geweest was?
QFTquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:03 schreef Royyy het volgende:
Oh Sam, nog een tip trouwens. Uitgebreide wetenschappelijke beschrijvingen van allerlei biologische fenomenen doen het altijd heel erg goed op een eerste date.
Thanks man! Jij bent nu mijn beste vriend!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:03 schreef Royyy het volgende:
Oh Sam, nog een tip trouwens. Uitgebreide wetenschappelijke beschrijvingen van allerlei biologische fenomenen doen het altijd heel erg goed op een eerste date.
Al gedaan vandaagquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Squatten met je donder
Militaire mars liedjes ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:03 schreef Royyy het volgende:
Hey, ze studeert ook biologiequote:
Als je de grenadiersmars volmondig kan zingen ligt ze zo op je bed!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hey, ze studeert ook biologie.
En al die andere leuke kanten van me mag ze later ontdekken, als ze niet meer van me af kan
Als ze niet meer van je af kan? Oei, hier gaat er een heel erg teleurgesteld zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En al die andere leuke kanten van me mag ze later ontdekken, als ze niet meer van me af kan
Correct.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:06 schreef Thaboel het volgende:
Wat is die Mart Smeets toch een knuppel
Jup, snap niet dat ze geen geschiktere mensen hebben kunnen vinden. mathijs van nieuwkerk ofzoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:06 schreef Thaboel het volgende:
Wat is die Mart Smeets toch een knuppel
Dat Wimlex zegt: Ja ik weet dat u het geen sport vindquote:
kidding right?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:08 schreef m.k het volgende:
[..]
Jup, snap niet dat ze geen geschiktere mensen hebben kunnen vinden. mathijs van nieuwkerk ofzo
Je bent nu in de war met het marechaussee-lied.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:06 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Als je de grenadiersmars volmondig kan zingen ligt ze zo op je bed!
Want?quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Je bent nu in de war met het marechaussee-lied.
Doe.. Effe.. Normaal.. In een kerk ga je toch ook niet vloeken? Zondaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:06 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Als je de grenadiersmars volmondig kan zingen ligt ze zo op je bed!
Wat nouquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:09 schreef Esses het volgende:
[..]
Doe.. Effe.. Normaal.. In een kerk ga je toch ook niet vloeken? Zondaar.
Bind hem vast aan het bed meesteres!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:09 schreef Esses het volgende:
[..]
Doe.. Effe.. Normaal.. In een kerk ga je toch ook niet vloeken? Zondaar.
Esses is toch een vrouw,quote:
Leuke kanten? Je achterkant als je door de voordeur weer weg gaat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hij heeft VWO gedaan hoor...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
hoogheid is dan ook onzijdig
Met betrekking tot zijn Ninja Editquote:
Daarom, cluster 4 doet het goed bij de chicks.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:11 schreef BredeBradda het volgende:
Naja Sam, zing gewoon het commando lied, weet ze gelijk dat je rambo bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |