SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In vol ornaat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
In al zjin glorie:
[ afbeelding ]
KLB heeft nieuwe mods hoor, dus gogo heeft geen reden meer om te reportenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:55 schreef TJV het volgende:
Ik heb het idee dat een bepaalde user hier met wie ik niet al te goed bevriend ben verslaafd is aan dat uitroeptekentje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat deed hij dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:57 schreef TJV het volgende:
Als Gogo niet naar die joegoslaaf had geluisterd had hij nu een vriendin gehad. Die haat me niet.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:59 schreef TJV het volgende:
Plex en ik zijn als Buurman & Buurman. Onafscheidelijk.
[ afbeelding ]
Hij zou daten maar toen zei die gek dat hij meer haast moest hebben. Boem kabam paukeslag alles overquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat deed hij dan?
Wel een goeie troll van Drump.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:00 schreef TJV het volgende:
[..]
Hij zou daten maar toen zei die gek dat hij meer haast moest hebben. Boem kabam paukeslag alles over
tsjieterquote:
in zijn oude woonplaats gingen we voor de alles-of-niets tactiek en dat leek te werkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja maar... ja maar... maar dat kan toch niet echt geweest zijn? Ik bedoel.. een echte date-afspraak?
Of was het een blind date ofzo? Ik snap het even niet.. gogo? een date?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik moet zeggen, sinds zijn make-over is het een flitsende jongen geworden, een echte bink. Alphamannetje alles, stereotype quarterback american football
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te spelen?![]()
hij moet ook ff ripped worden, maar is ie te lui voorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik moet zeggen, sinds zijn make-over is het een flitsende jongen geworden, een echte bink. Alphamannetje alles, stereotype quarterback american football
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:06 schreef tuut-chips het volgende:
Heeft iemand misschien zin omJA HOOR SKATJESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te spelen?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:06 schreef tuut-chips het volgende:
Heeft iemand misschien zin omGrappenmakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |