Ze hebben die andere Duitsers al klop gegeven.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:49 schreef ZwarteMaan het volgende:
Duitsers winnen, nog een NL-Dui in het vooruitzicht..
Mindere generatie en 2 van de beste zaalvolleyballers stappen over naar het zandquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:50 schreef ZwarteMaan het volgende:
Trouwens ik bedenk me nu dat het best triest is dat we zijn afgezakt naar beach volleybal daar waar we 6-8 jaar lang de dienst uit maakte in de hal.
Wat is daar ooit gebeurd?
Ik kan me die gouden 1996 nog goed herinneren, daarna is het toch al bergafwaarts gegaan. Tenminste op de OS geen noemenswaardige resultaten meer neergezet sindsdien. Best jammer, het blijft een mooie sport.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:50 schreef ZwarteMaan het volgende:
Trouwens ik bedenk me nu dat het best triest is dat we zijn afgezakt naar beach volleybal daar waar we 6-8 jaar langs de dienst uit maakte in de hal.
Wat is er triest aan? Bij beachvolleyball heb je aan 2 volleyballers genoeg. Stel we hebben 6 topspelers. Dan red je het niet in de hal. Maar je kan wel goud, zilver en brons halen op het strandquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:50 schreef ZwarteMaan het volgende:
Trouwens ik bedenk me nu dat het best triest is dat we zijn afgezakt naar beach volleybal daar waar we 6-8 jaar lang de dienst uit maakte in de hal.
Bovendien kwam het toen ook niet echt aanwaaien, dat heeft echt veel tijd, geld en moeite gekostquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mindere generatie en 2 van de beste zaalvolleyballers stappen over naar het zand
Triest dat we zover zijn gezakt ... dat we niet eens top-8 land meer zijn...quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:52 schreef kilon het volgende:
[..]
Wat is er triest aan? Bij beachvolleyball heb je aan 2 volleyballers genoeg. Stel we hebben 6 topspelers. Dan red je het niet in de hal. Maar je kan wel goud, zilver en brons halen op het strand
Ik ook, vind gewoon vollybal totaal niet leuk als Nederland er niet aan meedoet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:52 schreef tompsv18 het volgende:
Beachvolleybal vind ik ook veel leuker om naar te kijken dan het volleybal in de zaal.
Keiharde tucht was dat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:52 schreef ZwarteMaan het volgende:
Of gewoon geen generatie.. dat Atlanta 96 project was toch iets van 4 jaar lang opgesloten in een zaal ?
Acht jaar. Hadden in 1992 al zilver. Na 1996 is die generatie langzaam gestopt, de laatste pas in 2007.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:52 schreef ZwarteMaan het volgende:
Of gewoon geen generatie.. dat Atlanta 96 project was toch iets van 4 jaar lang opgesloten in een zaal ?
Weet je wel hoe warm het kan zijn op het strand in London overdag?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Zometeen wel kijken.![]()
Maar waarom is het zo laat?
feliquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:56 schreef hafcfan het volgende:
Nou hopelijk geven de Nederlanders mij een mooi verjaardags cadeautje.
feliquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:56 schreef hafcfan het volgende:
Nou zoals je zegt; die voorbereiding was Spartaans. Heel sober en hard. Leverde ze wel goud op.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:56 schreef hafcfan het volgende:
Nu al zin inquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:58 schreef TheVulture het volgende:
mogelijke halve finale tegen de Duitsers
Gefeliciteed, hier ook een leeuw. (29 juli)quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:56 schreef hafcfan het volgende:
Ja dat hopen we welquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:58 schreef JC14 het volgende:
Ah, het wordt dus een Nederland-Duitsland in de volgende ronde. Héérlijk.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:56 schreef hafcfan het volgende:
Ah ja, het kan dus wel, okay we hadden een Zwerver, een Blange en Schuil bijvoorbeeld maar volgens mij was die investering die zich in Atlanta terugbetaalde. Zo ook de waterpolo dames vorig jaar als voorbeeldjequote:Op maandag 6 augustus 2012 23:57 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Nou zoals je zegt; die voorbereiding was Spartaans. Heel sober en hard. Leverde ze wel goud op.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:56 schreef hafcfan het volgende:
Rustig aan. Die kwart tegen Geor en Gia in 2008 doet nog pijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:58 schreef JC14 het volgende:
Ah, het wordt dus een Nederland-Duitsland in de volgende ronde. Héérlijk.
Van hartequote:Op maandag 6 augustus 2012 23:56 schreef hafcfan het volgende:
Als ze dat halen, hoelaat is die wedstrijd dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:58 schreef TheVulture het volgende:
mogelijke halve finale tegen de Duitsers
Gefeliciteerdquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:56 schreef hafcfan het volgende:
Beter dan 24-uursmart.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is dit een nieuwe dimensie aan de 24-uurs economie? Nu ook 24-uurssport?
Snap nog steeds niet dat ik nog geen sandsocks heb gezien deze OS...quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met je blote voeten in het zand. brrrr koud.
Helemaal niet. Als Nummerdor en Schuil hun niveau halen is er totaal niets aan't handje.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:59 schreef Guard het volgende:
Jonge jonge iedereen rekent al op ene volgende ronde... En als dat niet gehaald wordt is het natuurlijk weer "wat een falers zeg"
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:00 schreef JC14 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Als Nummerdor en Schuil hun niveau halen is er totaal niets aan't handje.
En de Italianen niet een topprestatie neerzetten...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:00 schreef JC14 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Als Nummerdor en Schuil hun niveau halen is er totaal niets aan't handje.
Proxy-tje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:01 schreef Szura het volgende:
Hoe moet ik de buitenland blokkade van die NOS streams omzeilen
Op Eurovisionsports.tv kijkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:01 schreef Szura het volgende:
Hoe moet ik de buitenland blokkade van die NOS streams omzeilen
Op die ene onder het venster klikkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:01 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Hoe doe je die smileys, ik heb geen overzicht ervan. Dank.
Pak je er straks nog eentjequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:02 schreef Toilutpaper het volgende:
Alvast nieuw biertje gepakt, zul je zien dat het flesje leeg is als het spannend wordt.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Zullen we afspreken dat we niet bij elke punt de stand plaatsen?
Alleen als er een gat van 2 of 3 punten is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Ah! te gek!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Op die ene onder het venster klikken
3-1quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:03 schreef kilon het volgende:
[..]
Alleen als er een gat van 2 of 3 punten is.
3-1quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:03 schreef ajacied4lf het volgende:
"Precies in de hoek."quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:03 schreef ajacied4lf het volgende:
5-2quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoezo? vind het niet slecht...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:04 schreef DeeBee het volgende:
Commentator werkt mij gelijk alweer op m'n zenuwen, met z'n gezwets...
5-3 ook?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:05 schreef kilon het volgende:
[..]
Als het 20-5 staat mag je dat best zeggen hoor.
Stream doet even kut maar na een aantal keer werkt het wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:05 schreef valleilijn het volgende:
Valt dit nog te zien online? De stream geeft niet thuis bij mij.
Ja, ik weet niet. Telkens maar speculeren op een mogelijke afloop of dingen als 'op papier', 'het eerste gaatje is er', ik weet niet, zo nietszeggend.quote:
9 jaar?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoelang spelen de Nederlanders al samen?
Al jaaaaren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoelang spelen de Nederlanders al samen?
tatatata-tata-tadadaaaa ... OLE!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:05 schreef henkde_j het volgende:
Word wel zwaar geforceerd sfeer gemaakt
Jammer ja, als je 2x redt is het zonde als je het net niet af kan maken!quote:
Dat zeg ik. Jong en onberekenbaar. Kunnen een giga hoog niveau halen, maar ook door het ijs zakken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:07 schreef Toilutpaper het volgende:
Italianen volgen wel goed, kan nog een leuke pot worden.
Tuurlijk, ze zijn vandaag toch zeker ook naar de bios geweest?quote:
Laten we hopen dat ze door het ijs zakken!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Jong en onberekenbaar. Kunnen een giga hoog niveau halen, maar ook door het ijs zakken.
kleine verrassing welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:08 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Zijn Nummerdor en Schuil nu eigenlijk een zgn "verwachte medaille" of zou het een verrassing zijn?
quote:
Denk dat er wel hoge verwachtingen zijn ja, maar zekerheidje is het zeker nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:08 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Zijn Nummerdor en Schuil nu eigenlijk een zgn "verwachte medaille" of zou het een verrassing zijn?
Beide nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:08 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Mooi man.quote:
Ze hopen dat bij een wissel de tegenstander erover uitglijdt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:08 schreef d1ce het volgende:
Die lui spugen telkens in het zand waar ze een paar seconden later weer doorheen banjeren. Lekker lijkt me dat zeg..
Beachvolleybal is niets te plannen. Een zekere medaille is het echt nooit in deze sport. Maar als Schuil en Nummerdor het halen zou het ook zeker geen verrassing zijn. Ze hebben al vaker bewezen het te kunnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:09 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ok, dus als ze brons halen is het gewoon meer dan prima.
Thequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:09 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Die speaker
ITA
LIA
ITA
LIA
En van de week al met
U
S
A
Ook als ze winnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:01 schreef Beach het volgende:
Gefeliciteerd jarige, ik houd jou verantwoordelijk mochten de Nederlanders nu verliezen.
Douze points!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
The
For
Mer
Yu
Go
Slav
Re
Pu
Blic
Of
Ma
Ce
Do
Nia
Eigenlijk wat Grol ook zei over het Judo. Er bestaan geen zekere medailles in Judo, wel in tafeltennis; goud voor China.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Beachvolleybal is niets te plannen. Een zekere medaille is het echt nooit in deze sport. Maar als Schuil en Nummerdor het halen zou het ook zeker geen verrassing zijn. Ze hebben al vaker bewezen het te kunnen.
En daarom doen ze daar niet aan beachvolleyball. Snap je het nu?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
The
For
Mer
Yu
Go
Slav
Re
Pu
Blic
Of
Ma
Ce
Do
Nia
Ik wachtte hieropquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
The
For
Mer
Yu
Go
Slav
Re
Pu
Blic
Of
Ma
Ce
Do
Nia
Dat zei ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:12 schreef JC14 het volgende:
Godver de godver zeg, die Italianen dan ik in eerste instantie dacht.
Wel vermakelijk om naar te kijkenquote:
Er zijn genoeg knappere wat oudere sporters en lelijke jonge sporters. Heeft niets met leeftijd te maken.quote:
Zeker weten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wel vermakelijk om naar te kijken
Andere kant?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zoek hier naar:
[ afbeelding ]
Ik zie liever ook 21 aces van Nederland ja!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Mooi punt... had alleen wel iets eerder afgemaakt kunnen worden
Ik hoop niet dat ze er misschien voordeel mee krijgen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:14 schreef tong80 het volgende:
Mietjes die Italianen, met hun panties.
Ik leek het toch te horen.quote:
Het meest idiote vind ik nog die cheerleaders in de pauzequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:16 schreef cap het volgende:
Is ook een beetje een kermissport natuurlijk
Ga eens rennen in mul zand.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:16 schreef cap het volgende:
Is ook een beetje een kermissport natuurlijk
*Zucht*quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:17 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Alleen het vervelende van Nederlanders is vaak dat ze denken er al te zijn. En juist dan op hun bek gaan.
Nummerdor/Schuil zijn de nummer 4 van de World Tour Ranking en die Italianen de nummer 10 dus gewoon halve finale waarin Nummerdor/Schuil de nummer 22 treffen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:17 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Alleen het vervelende van Nederlanders is vaak dat ze denken er al te zijn. En juist dan op hun bek gaan.
Risico nemen. Op je eigen service is het lastig punten maken, dus moet je met die service wat risico nemen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:18 schreef cap het volgende:
Heb toch altijd het idee dat er op de service nog veel te verbeteren valt in deze sport, zoveel gemakkelijk weggegeven punten
Ik heb juist het idee dat je de service beter niet kunt hebben, dan maak je veel meer punten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:18 schreef cap het volgende:
Heb toch altijd het idee dat er op de service nog veel te verbeteren valt in deze sport, zoveel gemakkelijk weggegeven punten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |