Als ik ooit papa wordt, dan mag jij de ooievaar regelenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:37 schreef Pulver het volgende:
[..]
Jij mag bij mij binnenkomen met een Feijenoord shirt aan.
En dan krijg je een biertje van me.
((dit is Pulvertaal voor: ik mag jou ook wel)
Ik vind van wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En wat jij nu doet is wel netjes?
Het gaat over veren uit de kont trekken en jij wil een 3d film. :| Mag ik dat dubieus vinden?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:44 schreef Pulver het volgende:
Komt er een 3D film?
Ik wil wel een beetje met me tijd meegaan...
Maar dan ga ik je missen!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:45 schreef Ireth het volgende:
Ik ga een verdieping hoger, manlief dreigt morgenochtend een advocaat te bellen als ik nu mijn nest niet in ga
![]()
![]()
ken ik niet..quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ken ik niet..
potje deksel wel![]()
Helemaal alleen voor ireth, de rest is het niet eens waard:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:45 schreef Ireth het volgende:
Ik ga een verdieping hoger, manlief dreigt morgenochtend een advocaat te bellen als ik nu mijn nest niet in ga
![]()
![]()
trusten irethquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:45 schreef Ireth het volgende:
![]()
![]()
O stik dat had ik ook al gezien dat er ergens een topiq over een FOK film is. Maar we hebben ondertussen genoeg stof om een soap te maken van 25 seizoenen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:44 schreef Pulver het volgende:
Komt er een 3D film?
Ik wil wel een beetje met me tijd meegaan...
lol idd. dat mag je zeggen en ik mag t met je eens zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het gaat over veren uit de kont trekken en jij wil een 3d film. :| Mag ik dat dubieus vinden?
naar wie?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
Wil iedereen even zwaaien naar Mootie?
moet ik me schamen als ik niet weet wie je bedoeld?quote:
Check FB.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
moet ik me schamen als ik niet weet wie je bedoeld?
ik wil weten naar wie ik zwaai!!!quote:
mootie. ken ik volgens mij nog van de rlsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik wil weten naar wie ik zwaai!!!
aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu weet ik het zelfs, als uberlurker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |