abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 02:19:30 #276
375161 Pulver
vlaflip met slagroom
pi_115224358
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
Willen jullie nu gewoon kappen? Ik wilde 2 uur geleden slapen.
Laat elkaar gewoon in je waarde man, het is niet belangrijk echt niet. Ga er gewoon boven staan ofzo. Het is het niet waard. En ja ik ruzie ook wel eens in een SC, maar als ik erbij nadenk is het gewoon achterlijk.

Hier, oud leesvoer.
[IM] Manu, deze is voor jou.
En als je dat hele topic gelezen hebt, ga dan nog maar eens haten op elkaar.
Of niet.
Dan ga je toch lekker slapen?
Of denk je dat gebruikers niet zelfredzaam zijn?
EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
  One tough cookie dinsdag 7 augustus 2012 @ 02:21:29 #277
169210 liesje1979
pi_115224406
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 02:19 schreef Pulver het volgende:

[..]

Dan ga je toch lekker slapen?
Of denk je dat gebruikers niet zelfredzaam zijn?
Ja,
Klik die link nou maar, snap je gelijk mijn psv vraag.
pi_115224430
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
Willen jullie nu gewoon kappen? Ik wilde 2 uur geleden slapen.
Laat elkaar gewoon in je waarde man, het is niet belangrijk echt niet. Ga er gewoon boven staan ofzo. Het is het niet waard. En ja ik ruzie ook wel eens in een SC, maar als ik erbij nadenk is het gewoon achterlijk.

Hier, oud leesvoer.
[IM] Manu, deze is voor jou.
En als je dat hele topic gelezen hebt, ga dan nog maar eens haten op elkaar.
Of niet.
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 02:21 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja,
Wat een ontzettend mooi topic is het toch ooit. Weer even helemaal doorgelezen.
pi_115224431
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 02:17 schreef Pulver het volgende:

[..]

Dat is ook iets wat je siert, papabear.
Ik zal de laatste zijn die daarin iets kwaads over je zou zeggen.

Maar ik 'vroeg' laatst alleen maar iets over een frituurpan en je propte hem half door me strot door.
Ik wil niet leven van de liefdadigheid.
Als je nou gewoon een balans vind in geven en nemen is het ook goed.
Daar heb je gelijk in. Mijn excuses daarvoor. Ik gunde het je gewoon :@
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 02:17 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Ik bedoel mee: ik heb wel eens voorbij zien komen dat je een pakketje met spul opgestuurd hebt.
Weet ik het, afwasspul, wat ander huishoudelijk spul, niet te vergeten de tweedehands pc (niks mis mee!) waar mijn moeder nog steeds dankbaar gebruik van maakt..

Ik vroeg me gewoon even af hoe je bij 'duizenden' euro's komt, want zo komt het een beetje over alsof je wilt zeggen: kijk mij eens goed zijn. En dat lijkt me niet nodig, toch?

Kan me best voorstellen dat je over de zeik bent, zeker nadat je vriendinnetje met een of ander lelijk zaagselpopje vergeleken wordt.. Alleen hou dan de eer aan jezelf en verlaag je niet tot het niveau waar je zo van walgt..

Ook ik hoop dat FHF weer opbloeit en weer wat leuke projecten mag opleveren. Maar ja, ook ik had mijn buik een beetje vol van alle inboedeltopics die er op een gegeven moment waren. Ik vind dat gewoon een beetje te makkelijk soms..

En als ik mij niet vergis werden er toen met die vaatwasser ook vragen gesteld, same story.
Nieuwe user, oh jee, m'n vaatwasser is kapot, en FHF regelt uiteindelijk wel even een nieuwe..
Fijn natuurlijk, maar ook daar is discussie over geweest...

't Komt vast wel weer goed.. maar inderdaad, 't zou fijn zijn als iedereen op zijn beurt een constructieve bijdrage aan FHF zou leveren, ipv alleen de hand op te houden..

No offence..
Ook mee eens. Al zijn die duizenden euro's echt niet overdreven, maar dat doet niet terzake verder. Wat mij betreft zand erover en mochten er toch nog azijnpissers zijn, ik kan elke euro verantwoorden.
pi_115224456
Fuck.. -O-
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 02:25:27 #281
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_115224477
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 02:24 schreef JK1982 het volgende:
Fuck.. -O-
Werd ik geroepen?
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_115224499
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 02:24 schreef JK1982 het volgende:
Fuck.. -O-
Ik heb alle bonnetjes nog :Y

BTW FTW :P
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 02:26:33 #283
375161 Pulver
vlaflip met slagroom
pi_115224501
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 02:21 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja,
Volgens mij heb je me niets gevraagd.
EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
pi_115224505
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 02:25 schreef Rucky het volgende:

[..]

Werd ik geroepen?
Ja, waar blijft m'n bier? Fokkers helpen fokkers, jeweetz?
Dus hop, haal es een biertje voor me.. >:)

Nee, even serieus.. Op Eurosport kom ik de Superbikes tegen.. net nu ik naar bed wilde gaan.
Zo leuk dit.. :P
pi_115224518
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 02:26 schreef Papabear het volgende:

[..]

Ik heb alle bonnetjes nog :Y

BTW FTW :P
Daar had ik het niet over.

Nou weten we het wel hoor.. o|O
  One tough cookie dinsdag 7 augustus 2012 @ 02:27:22 #286
169210 liesje1979
pi_115224519
En dat is ook FOK! En geloof me zelfs al heb je de pest aan elkaar als je zoiets leest is het allemaal opeens zo anders (Nee ik had geen pest aan die user, ik waardeerde hem enorm) maar mij punt is dus let gewoon op je woorden en je sneren enzo naar elkaar. Je wilt er geen spijt van krijgen.
pi_115224533
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
En dat is ook FOK! En geloof me zelfs al heb je de pest aan elkaar als je zoiets leest is het allemaal opeens zo anders (Nee ik had geen pest aan die user, ik waardeerde hem enorm) maar mij punt is dus let gewoon op je woorden en je sneren enzo naar elkaar. Je wilt er geen spijt van krijgen.
Zullen we een keertje knuffelen Liesje? O+
  One tough cookie dinsdag 7 augustus 2012 @ 02:28:38 #288
169210 liesje1979
pi_115224539
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 02:26 schreef Pulver het volgende:

[..]

Volgens mij heb je me niets gevraagd.
Ik denk maar dat je het echt niet snapt. Dat vind ik makkelijker te verkroppen dan dat je zo lomp kan zijn.
pi_115224559
Second that JK
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat juist nu oude vragers de hele FHF om zeep helpen, echt, Papabaer, je schiet je eigen duiven toch niet af?
Er was een rel, in mij ogen overdreven maar toch niet geheel onterecht.
Mijn mening, welke ik echt op een forum mág zeggen: het was wellicht beter geweest als jullie je even afzijdig hadden gehouden hier, al was het maar om de rust terug te brengen.
Ik snap het wel maar bekijk het even van de andere kant, het is een keer kláár, de koek is een keer op en als er gereld blijft durft niemand meer om hulp te vragen.
Ech, het is niet rot bedoeld maar soms moet je even wegblijven om iets op te bouwen.
Wellicht zeg ik het nu heel rottig maar jij, Pappabear, DJMO en Rucky, hebben toch schade toegebracht aan het hele FHF. Niet geheel jullie schuld maar toch worden jullie, en zeker Rucky met zijn ongezouten uitdelers nu wel afgerekend op onsportief gedrag.
Ik weet echt niet hoe ik het anders kan uiten.
Wellicht is het het beste dat alle""verkeerde" oude topics verwijderd worden immers ligt de lat anders wel erg hoog qua "niveau".
Nou ja, ik ben duidelijk, het is midden in de nacht dus ik hoop echt serieus dat sommige mensen even nadenken en ruimte maken. Het is van mijn kant niet vervelend bedoeld maar om de hele FHF weer gezond te maken moet er iets gebeuren.
( en voor Rucky, ik ga er geen boek van maken immers ben jij één van de co-auteurs van het hele boek nietwaar?)
Leuker kan ik het niet maken
Waar het stinkt is het warm.
  One tough cookie dinsdag 7 augustus 2012 @ 02:31:12 #290
169210 liesje1979
pi_115224586
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 02:28 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Zullen we een keertje knuffelen Liesje? O+
Sure, Maar ik voel me niet zo knuffelbaar atm. ;)
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 02:22 schreef mootie het volgende:

[..]

[..]

Wat een ontzettend mooi topic is het toch ooit. Weer even helemaal doorgelezen.
Ik krijg er serieus nog steeds tranen van in mijn ogen. Het is lastig te rijmen met bijvoorbeeld reacties als die van pulver.
pi_115224603
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 02:31 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

[..]

Ik krijg er serieus nog steeds tranen van in mijn ogen. Het is lastig te rijmen met bijvoorbeeld reacties als die van pulver.
Doet ons lekker niets, wij vinden dat topic een prachtig eerbetoon en een bewijs hoe menselijk FOK! is. :*
pi_115224608
Nou.Lies, kom op, mag je even op mijn schouder hangen, zing ik een slaapliedje voor je, wel heulerg vals maar ach, het gaat om het idee :z
Waar het stinkt is het warm.
pi_115224622
quote:

[..]

[..]

Begrijpelijk...

Is het geen idee om weer es een grote actie te doen, om de spirit weer terug te brengen in FHF?
Er is toch wel eens een actie geweest voor daklozen enzo, of ehm.. ja, weet ik het. Misschien ouden van dagen ofzo? Ging dat niet vanuit de mods ofzo? O-)

Dat was leuk... :Y
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 02:33:57 #294
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_115224624
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 02:17 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Kan me best voorstellen dat je over de zeik bent, zeker nadat je vriendinnetje met een of ander lelijk zaagselpopje vergeleken wordt.. Alleen hou dan de eer aan jezelf en verlaag je niet tot het niveau waar je zo van walgt..
Ja, dat was niet heel aardig van me Misschien moet ik daar sorry voor zeggen. Misschien ook niet.
Maar het was Pulver die de voorzet gaf en een mopje of raadseltje vroeg. Daarna kwam ie spontaan en ik hou wel voor dubbelzinnige dingetjes :X Feit is, zonder Pulvers opmerking was ie niet gemaakt.

quote:
Ook ik hoop dat FHF weer opbloeit en weer wat leuke projecten mag opleveren. Maar ja, ook ik had mijn buik een beetje vol van alle inboedeltopics die er op een gegeven moment waren. Ik vind dat gewoon een beetje te makkelijk soms..
Zo denk ik er eigenlijk ook over..

quote:
't Komt vast wel weer goed.. maar inderdaad, 't zou fijn zijn als iedereen op zijn beurt een constructieve bijdrage aan FHF zou leveren, ipv alleen de hand op te houden..
Voor wat betreft de SC ging het goed, tot de opmerking (lees: quotes en smiley van PB op DC. Das geen comeback om weer rustig mee te doen, das een comeback om weer verder te gaan. Negeren had makkelijker geweest.

Maar idd, over de hand ophouden word soms wel erg makkelijk gedaan door sommigen. Terwijl dr duidelijk al aangegeven werd dat er wel wat reacties zouden kunnen komen.

Verder, ik ga het hier nu even bij houden... want Liesje wil rustig dr oogjes kunnen sluiten en de popcorn is toch al op :/
Ook hoi !
pi_115224628
Ik ga ook slapen. En voor de geïnteresseerden: Ja, ik heb mijn eigen gebit nog...

:z
  One tough cookie dinsdag 7 augustus 2012 @ 02:34:18 #296
169210 liesje1979
pi_115224630
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 02:32 schreef mootie het volgende:

[..]

Doet ons lekker niets, wij vinden dat topic een prachtig eerbetoon en een bewijs hoe menselijk FOK! is. :*
Ja ok thanks mootz. O+
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 02:35:23 #297
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_115224639
quote:

[..]

[..]

sorry liesje, maar ik kende Manu niet, het is inderdaad veel te jong en had liever niet zo'n topic op fok gehad... alleen kan ik me voorstellen dat iemand het weinig doet..
Daarbij, je kaart aan.. in een vorige post: "Je wilt er geen spijt van krijgen." dat snap ik ook..
en dan ga ik voor mezelf spreken, alles wat ik hier post sta ik achter.. en krijg ik geen spijt van
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  One tough cookie dinsdag 7 augustus 2012 @ 02:37:04 #298
169210 liesje1979
pi_115224658
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 02:33 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Begrijpelijk...

Is het geen idee om weer es een grote actie te doen, om de spirit weer terug te brengen in FHF?
Er is toch wel eens een actie geweest voor daklozen enzo, of ehm.. ja, weet ik het. Misschien ouden van dagen ofzo? Ging dat niet vanuit de mods ofzo? O-)

Dat was leuk... :Y
Eerst de rust maar eens terug. ;)
pi_115224659
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 02:35 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

sorry liesje, maar ik kende Manu niet, het is inderdaad veel te jong en had liever niet zo'n topic op fok gehad... alleen kan ik me voorstellen dat iemand het weinig doet..
Daarbij, je kaart aan.. in een vorige post: "Je wilt er geen spijt van krijgen." dat snap ik ook..
en dan ga ik voor mezelf spreken, alles wat ik hier post sta ik achter.. en krijg ik geen spijt van
Het hoeft ook verder geen discussiepunt te zijn. Voor Lies is het een heel belangrijk topic. En voor meerdere mensen. Het geeft gewoon een mooi beeld van de mensen die hier posten.
That's all.
pi_115224661
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 02:37 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Eerst de rust maar eens terug. ;)
Knuf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')