Dan ga je toch lekker slapen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
Willen jullie nu gewoon kappen? Ik wilde 2 uur geleden slapen.
Laat elkaar gewoon in je waarde man, het is niet belangrijk echt niet. Ga er gewoon boven staan ofzo. Het is het niet waard. En ja ik ruzie ook wel eens in een SC, maar als ik erbij nadenk is het gewoon achterlijk.
Hier, oud leesvoer.
[IM] Manu, deze is voor jou.
En als je dat hele topic gelezen hebt, ga dan nog maar eens haten op elkaar.
Of niet.
Ja,quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker slapen?
Of denk je dat gebruikers niet zelfredzaam zijn?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
Willen jullie nu gewoon kappen? Ik wilde 2 uur geleden slapen.
Laat elkaar gewoon in je waarde man, het is niet belangrijk echt niet. Ga er gewoon boven staan ofzo. Het is het niet waard. En ja ik ruzie ook wel eens in een SC, maar als ik erbij nadenk is het gewoon achterlijk.
Hier, oud leesvoer.
[IM] Manu, deze is voor jou.
En als je dat hele topic gelezen hebt, ga dan nog maar eens haten op elkaar.
Of niet.
Wat een ontzettend mooi topic is het toch ooit. Weer even helemaal doorgelezen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja,
Klik die link nou maar, snap je gelijk mijn psv vraag.
Daar heb je gelijk in. Mijn excuses daarvoor. Ik gunde het je gewoonquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:17 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat is ook iets wat je siert, papabear.
Ik zal de laatste zijn die daarin iets kwaads over je zou zeggen.
Maar ik 'vroeg' laatst alleen maar iets over een frituurpan en je propte hem half door me strot door.
Ik wil niet leven van de liefdadigheid.
Als je nou gewoon een balans vind in geven en nemen is het ook goed.
Ook mee eens. Al zijn die duizenden euro's echt niet overdreven, maar dat doet niet terzake verder. Wat mij betreft zand erover en mochten er toch nog azijnpissers zijn, ik kan elke euro verantwoorden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik bedoel mee: ik heb wel eens voorbij zien komen dat je een pakketje met spul opgestuurd hebt.
Weet ik het, afwasspul, wat ander huishoudelijk spul, niet te vergeten de tweedehands pc (niks mis mee!) waar mijn moeder nog steeds dankbaar gebruik van maakt..
Ik vroeg me gewoon even af hoe je bij 'duizenden' euro's komt, want zo komt het een beetje over alsof je wilt zeggen: kijk mij eens goed zijn. En dat lijkt me niet nodig, toch?
Kan me best voorstellen dat je over de zeik bent, zeker nadat je vriendinnetje met een of ander lelijk zaagselpopje vergeleken wordt.. Alleen hou dan de eer aan jezelf en verlaag je niet tot het niveau waar je zo van walgt..
Ook ik hoop dat FHF weer opbloeit en weer wat leuke projecten mag opleveren. Maar ja, ook ik had mijn buik een beetje vol van alle inboedeltopics die er op een gegeven moment waren. Ik vind dat gewoon een beetje te makkelijk soms..
En als ik mij niet vergis werden er toen met die vaatwasser ook vragen gesteld, same story.
Nieuwe user, oh jee, m'n vaatwasser is kapot, en FHF regelt uiteindelijk wel even een nieuwe..
Fijn natuurlijk, maar ook daar is discussie over geweest...
't Komt vast wel weer goed.. maar inderdaad, 't zou fijn zijn als iedereen op zijn beurt een constructieve bijdrage aan FHF zou leveren, ipv alleen de hand op te houden..
No offence..
Werd ik geroepen?quote:
Volgens mij heb je me niets gevraagd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja,
Klik die link nou maar, snap je gelijk mijn psv vraag.
Ja, waar blijft m'n bier? Fokkers helpen fokkers, jeweetz?quote:
Daar had ik het niet over.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik heb alle bonnetjes nog
BTW FTW
Zullen we een keertje knuffelen Liesje?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
En dat is ook FOK! En geloof me zelfs al heb je de pest aan elkaar als je zoiets leest is het allemaal opeens zo anders (Nee ik had geen pest aan die user, ik waardeerde hem enorm) maar mij punt is dus let gewoon op je woorden en je sneren enzo naar elkaar. Je wilt er geen spijt van krijgen.
Ik denk maar dat je het echt niet snapt. Dat vind ik makkelijker te verkroppen dan dat je zo lomp kan zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:26 schreef Pulver het volgende:
[..]
Volgens mij heb je me niets gevraagd.
Sure, Maar ik voel me niet zo knuffelbaar atm.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zullen we een keertje knuffelen Liesje?
Ik krijg er serieus nog steeds tranen van in mijn ogen. Het is lastig te rijmen met bijvoorbeeld reacties als die van pulver.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:22 schreef mootie het volgende:
[..]
[..]
Wat een ontzettend mooi topic is het toch ooit. Weer even helemaal doorgelezen.
Doet ons lekker niets, wij vinden dat topic een prachtig eerbetoon en een bewijs hoe menselijk FOK! is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sure, Maar ik voel me niet zo knuffelbaar atm.
[..]
Ik krijg er serieus nog steeds tranen van in mijn ogen. Het is lastig te rijmen met bijvoorbeeld reacties als die van pulver.
Begrijpelijk...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg er serieus nog steeds tranen van in mijn ogen. Het is lastig te rijmen met bijvoorbeeld reacties als die van pulver.
Ja, dat was niet heel aardig van me Misschien moet ik daar sorry voor zeggen. Misschien ook niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat je over de zeik bent, zeker nadat je vriendinnetje met een of ander lelijk zaagselpopje vergeleken wordt.. Alleen hou dan de eer aan jezelf en verlaag je niet tot het niveau waar je zo van walgt..
Zo denk ik er eigenlijk ook over..quote:Ook ik hoop dat FHF weer opbloeit en weer wat leuke projecten mag opleveren. Maar ja, ook ik had mijn buik een beetje vol van alle inboedeltopics die er op een gegeven moment waren. Ik vind dat gewoon een beetje te makkelijk soms..
Voor wat betreft de SC ging het goed, tot de opmerking (lees: quotes en smiley van PB op DC. Das geen comeback om weer rustig mee te doen, das een comeback om weer verder te gaan. Negeren had makkelijker geweest.quote:'t Komt vast wel weer goed.. maar inderdaad, 't zou fijn zijn als iedereen op zijn beurt een constructieve bijdrage aan FHF zou leveren, ipv alleen de hand op te houden..
Ja ok thanks mootz.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Doet ons lekker niets, wij vinden dat topic een prachtig eerbetoon en een bewijs hoe menselijk FOK! is.
sorry liesje, maar ik kende Manu niet, het is inderdaad veel te jong en had liever niet zo'n topic op fok gehad... alleen kan ik me voorstellen dat iemand het weinig doet..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Eerst de rust maar eens terug.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Begrijpelijk...
Is het geen idee om weer es een grote actie te doen, om de spirit weer terug te brengen in FHF?
Er is toch wel eens een actie geweest voor daklozen enzo, of ehm.. ja, weet ik het. Misschien ouden van dagen ofzo? Ging dat niet vanuit de mods ofzo?
Dat was leuk...
Het hoeft ook verder geen discussiepunt te zijn. Voor Lies is het een heel belangrijk topic. En voor meerdere mensen. Het geeft gewoon een mooi beeld van de mensen die hier posten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
sorry liesje, maar ik kende Manu niet, het is inderdaad veel te jong en had liever niet zo'n topic op fok gehad... alleen kan ik me voorstellen dat iemand het weinig doet..
Daarbij, je kaart aan.. in een vorige post: "Je wilt er geen spijt van krijgen." dat snap ik ook..
en dan ga ik voor mezelf spreken, alles wat ik hier post sta ik achter.. en krijg ik geen spijt van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |