Klopt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:53 schreef gomi het volgende:
[..]
mootie. ken ik volgens mij nog van de rls
slaap lekker!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:55 schreef gomi het volgende:
maar ik nok ermee voor vandaag
trusten mensen
We hebben ook onze rellen wel gehad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:55 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, was ook altijd wel lachen. tot de leegloop
maar ik kan niet slapen met licht aanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben ook onze rellen wel gehad.
Samen gehuild en samen gelachen.
En niemand deed het licht uit.
Nee, ik reageerde op een quote van iemand. Niets meer, niets minder.quote:
Hoe weet je nou dat ik hier ben! Spy Alert!!!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
Wil iedereen even zwaaien naar Mootie?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:53 schreef gomi het volgende:
[..]
mootie. ken ik volgens mij nog van de rls
Oké dan, en morgen (liever: vandaag) gezond weer opquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:57 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
maar ik kan niet slapen met licht aan
Omdat je een lurkert bent Mootz, weet ik toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat ik hier ben! Spy Alert!!!!!
Volgens mij hebben we gisteren een of andere schaal gewonnen..... ofzo.quote:
Zie je wel dat je niet echt een kut bent?quote:
Veelvuldig gebruiker van de AT-lijst.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat je een lurkert bent Mootz, weet ik toch?
Nu zit ik met Youp in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben ook onze rellen wel gehad.
Samen gehuild en samen gelachen.
En niemand deed het licht uit.
En ik weet wie je bent.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Oké dan, en morgen (liever: vandaag) gezond weer op
[ afbeelding ]
Je begrijpt het helemaal verkeerd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:58 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee, ik reageerde op een quote van iemand. Niets meer, niets minder.
Daaraan werd gerefereerd aan een plaatje, waarop jij zou hebben gereageerd. En dat was niet het geval.
Je komt binnen en reageert gelijk enorm neerlatend op Dolfina. Nou, als dat je comeback is dan had je beter weg kunnen blijven. Het ging er weer netjes aan toe, totdat jij verscheen. En het was geen toevallig quote wat je maakte.
Dus kom niet met het verhaal dat ik nu begin. Maar zoek nu de oorzaak bij jezelf.
Ik ben geen kut inderdaad, Maar jij snapt de emotionele lading van een Guus nummer icm PSV niet voor mij. Mootz en Gomi wel. Denk ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:01 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zie je wel dat je niet echt een kut bent?
ben zeer benieuwd wie je daarmee bedoeldquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:02 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je begrijpt het helemaal verkeerd.
Vroeger (tot enkele weken geleden) was er een FHF. Daarbij werden er mensen geholpen die iets nodig hadden. Variërend van een Kerstkaartje tot een Kerstpakket of vaatwasser, no questions asked.
Totdat er enkele users verschenen in FHF die de boel dermate verziekten waardoor de sfeer op z'n zachts gezegd flink minder werd.
Mocht iemand het hier niet mee eens zijn, dan hoor ik het graag.
Jij bent er daar inderdaad eentje van. Zo moeilijk is het niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ben zeer benieuwd wie je daarmee bedoeld
ga je slapen??quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Oké dan, en morgen (liever: vandaag) gezond weer op
[ afbeelding ]
wow.. grappig... ik moet lachen..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:03 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jij bent er daar inderdaad eentje van. Zo moeilijk is het niet.
Hoera!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we gisteren een of andere schaal gewonnen..... ofzo.
Cc zwaaiend op de fiets.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben geen kut inderdaad, Maar jij snapt de emotionele lading van een Guus nummer icm PSV niet voor mij. Mootz en Gomi wel. Denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |