3 ton, toe maarquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:57 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.rustbuster.nl/(...)ce3e202c25be4fdd2c9d
jep ik heb nu een zo garagkrikje van de gammel oidquote:
Dat lijkt leuk, tot je van tig verschillende setjes schroevendraaiers de helft kwijt bent, en inmiddels eigenlijk alles 3 dubbel zou moeten hebben omdat je toch weer een setje tegenkwam wat toch beter in de smaak viel als het setje dat je in eerste instantie had, maar toch ook weer uit de gratie geraakt is door een nog lekkerder setje....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:35 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Als je echt een 'set' zoekt is dit misschien wel wat voor je, aangevuld met een doppenset:
http://www.amazon.de/Indu(...)id=1350585250&sr=8-4
http://www.amazon.de/Prox(...)id=1350585250&sr=8-2
Zelf vind ik het leuker om gereedschap los te verzamelen, en dan uit te zoeken wat ik echt nodig heb. Zo'n complete set gebruik je vaak maar voor de helft.
Denk dat je dan snel uitkomt bij een betonijzerschaarquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:05 schreef jpajs het volgende:
Ben op zoek naar een tangetje wat draadeinden kan afknippen. Hoef niet strak want het moertje zit er al op en vast. Gewoon even het restje er af zodat het wat netter lijkt. Kwam een staalkabel knipper tegen. Nadeel is dat het maar tot 4 mm gaat.
[ link | afbeelding ] klikbaar
Zoek eigenlijk een handzaam tangetje wat ook 6 mm draadstang kan knippen.
ik heb ook de 3.2 tons versie en werkt perfectquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:57 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.rustbuster.nl/(...)ce3e202c25be4fdd2c9d
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:39 schreef exlurker het volgende:
[..]
Denk dat je dan snel uitkomt bij een betonijzerschaar
Ik heb ook wel een betonschaar liggen waar je makkelijk rond 20 mee kan knippen. Maar ben nu op zoek naar een handzaam tangetje. Ik heb om het netjes te doen wel een kabelschoentjestang. Maar daar moet je de schroeven in draaien. Zoek meer iets van een zijbekkniptang wat ik er op kan zetten en knip. Snel makkelijk en met weinig kracht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:42 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ik heb ook de 3.2 tons versie en werkt perfect
mooi spul van fein ja, ik heb al 10 jaar een grote slijptol van fein en daar kun je rustig een half uur hea balken mee slijpen Zonder warm worden. Extra zwaar gelagerd om ook zwaar afbraam werk aan te kunnenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:39 schreef JerryLee het volgende:
[ afbeelding ]
ter vervanging van de Festool PSb 300
goede ervaringen met de Multimaster ,loop wel warm voor Fein
dat zijn fijne bijltjes inderdaad, niet te zwaar, redelijk sterk en kloven goedquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:24 schreef Rio het volgende:
[ afbeelding ]
Fiskars X27, een top-aankoop!
Net even eentje besteld bij een webwinkel. Dus dinsdag hopelijk in huis. Bedankt voor het mee denken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
Is zo een draadstaal tang van knipex niets?
[ afbeelding ]
•Knipt bouten, nagels, klinknagels enz. tot 5,2mm, pianodraad 3,6mm, zacht draad 6mm.
Waar heb je die verloopjes besteld?quote:Op zondag 9 december 2012 23:28 schreef quo_ het volgende:
Wat klein spul. Nog geen 10 euro bij elkaar maar reuzehandig.
Op mijn motoraanhangertje heb ik nog twee moeren nodig maar een gewone m8 past niet. Ik dacht aan M8x1,0 maar om het zeker te weten dit apparaatje aangeschaft:
[ afbeelding ]
En omdat ik toch aan het bestellen was ook meteen een paar verloopjes voor mijn doppensets meebesteld zodat ik de accuschroefmachine kan gebruiken. Het hele zware werk lukt natuurlijk niet op die manier maar als je een bout of moer een paar slagen los hebt kan je daarna wel wat meer opschieten. Drie verloopjes om van hex naar 1/4“ , 3/8“ of 1/2“ te gaan.
[ afbeelding ]
Daarom wil ik ze ookquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:20 schreef Chris03 het volgende:
Ik weet dat de Bouwmaat ze heeft, vooral fijn icm een slagschroevendraaier.
wat is het , en wat doet hetquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:48 schreef densmee het volgende:
afgelopen vrijdag een rodac knabbelschaar besteld
[ afbeelding ]
plaatstaal knippen, het is een soort perforator die heel snel op en neer gaat en zo een rij gaatjes ponstquote:
en dat plaatstaal schuif je in de gleuf onderin die stang links ofzo?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:06 schreef densmee het volgende:
[..]
plaatstaal knippen, het is een soort perforator die heel snel op en neer gaat en zo een rij gaatjes ponst
jep en dan "knabbelt" er doorheenquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:07 schreef Markster het volgende:
[..]
en dat plaatstaal schuif je in de gleuf onderin die stang links ofzo?
okee, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:08 schreef densmee het volgende:
[..]
jep en dan "knabbelt" er doorheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |