SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 06-08-2012 23:21:29 ]Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Een ouwe of een lekkere?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik geloof dat ie mee een taart noemt
quote:
iig geen chocoladetaartquote:
Wat is het? En waarom is het leuk?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:19 schreef Greys het volgende:
LIEHIESSSSSSS
Kijk en hoor nou hoe lollig
Erica's (terechte) ode aan Hugh Jackman
Die youtube in die OP
Ha, ik heb over een week chocotaartquote:
Waar en hoe laat?quote:
De achtergrondzangeres van Joan (van You and Meeeeeeee van het songfestival) heeft een liedje gemaakt over Hugh Jackman. Echt een supergoed liedje gewoon en heel grappig en heel leuk clipjequote:Op maandag 6 augustus 2012 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is het? En waarom is het leuk?
Zuwe hofpoort woerden, tijd nog geen ideequote:
Hughquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
De achtergrondzangeres van Joan (van You and Meeeeeeee van het songfestival) heeft een liedje gemaakt over Hugh Jackman. Echt een supergoed liedje gewoon en heel grappig en heel leuk clipje
lol n00bquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is het? En waarom is het leuk?
quote:
Vrijdag ga ik je stalkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zuwe hofpoort woerden, tijd nog geen ideeWeet ik vrijdag
Check dat clipjequote:Op maandag 6 augustus 2012 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Hugh
Die mannen lopen nou nooit los over straat rond
Ik was al Hugh aan het kijkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Check dat clipje
Erica's (terechte) ode aan Hugh Jackman
Ik zal het even kijken, en dan hoop ik dat ik daarna weet wie Hugh is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
De achtergrondzangeres van Joan (van You and Meeeeeeee van het songfestival) heeft een liedje gemaakt over Hugh Jackman. Echt een supergoed liedje gewoon en heel grappig en heel leuk clipje
Ja lol, jij bent expert.quote:
Kan je geen vrije dagen opgeven dan van te voren?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:25 schreef Oognip het volgende:
Ik heb m'n rooster voor september van stage ontvangen en ben gewoon 15 en 16 september ingeplandHopelijk kan het nog gewijzigd worden. Heb er achteraan gemaild.
waar is woerden nou weerquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:25 schreef Qwea het volgende:
Meet in woerden, komers :
-Greys
-Kally
Done deal.
Misschien lusten ze wel nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:26 schreef sp3c het volgende:
nu staan er 3 mensen in de lijst voor 10 euro eten
ik wil best 7,50 sponsoren zodat die ook een soepje vooraf krijgen want anders is dat zo ongezellig
Ik dacht dat ik het topografisch gevoel van een verdwaalde bos-egel hadquote:
Die krijgen ze toch welquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:26 schreef sp3c het volgende:
ik wil best 7,50 sponsoren zodat die ook een soepje vooraf krijgen want anders is dat zo ongezellig
Uhh, mag ik twee kindjes meenemen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:25 schreef Qwea het volgende:
Meet in woerden, komers :
-Greys
-Kally
Done deal.
Vlak bij Utrechtquote:
Joh, ze heeft die Zaterdag gewoon een begrafenis. Ik regel wel ff iemand. Done deal!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je geen vrije dagen opgeven dan van te voren?
Dus gewoon vrij nemen zeg maar? Ik bedoel, wat bij familiefeesten ofzo, moet je dan ook maar afwachten of je ingedeeld wordt?
Mits ze van mijn chocotaart afblijvenquote:
Chocoladetaartquote:
Vanuit Utrecht met de stoptrein richting Leiden: Vleuten, Woerden, Bodegraven, Alphen aan den Rijn, Leiden Lammenschans en Leiden CSquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:27 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het topografisch gevoel van een verdwaalde bos-egel had
Naast utrecht
Zie, done deal!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
god straks zitten we weer met 15 man ergens
Ik kan niks beloven, zeker mijn jongste nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mits ze van mijn chocotaart afblijven
Que?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Je mag me ook gewoon wel afwijzen hoor, Q
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Als je prijs stelt op bezoek komen de walrus en ik ook wel even langs heur?
Als jij dat wil krijg je 'em van me.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:30 schreef Qwea het volgende:
[..]niet gezien.
Blijft walrus dan slapen?
Ja godverdomme, plan ik een after pre meet, weer niet goedquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
En Q, ik ga daar niet met 20 man aan je ziekenhuisbed staan hoor![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als jij dat wil krijg je 'em van me.
Koop ik er zelf wel eentje bij
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:31 schreef Laysa het volgende:
Geen van beiden onderwerpen trekken mij.....hihi trekken
Zo houden we de zorgkosten in Nederland hooooooooogquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:31 schreef Qwea het volgende:
[..]welnee, gek. Daar zou ik alleen maar weer tegenaan schoppen
Prima. Wacht even.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:31 schreef sp3c het volgende:
als er wat te eten is wil ik best aan het ziekenhuisbed staan
done deal x2!
* sp3c wachtquote:
Bijna welquote:
het duurt ook nog zo lang allemaalquote:
n000000bquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
Leuk liedje maar nog geen idee wie die Hugh nou is en waar ik hem van moet kennen.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:31 schreef sp3c het volgende:
als er wat te eten is wil ik best aan het ziekenhuisbed staan
done deal x2!
Dat klinkt a) heel erg fout en b) ik was hem al kwijtquote:
Hugh Jackman. 's Werelds knapste man zo ongeveerquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
Leuk liedje maar nog geen idee wie die Hugh nou is en waar ik hem van moet kennen.
En als het dan zover is vliegt het voorbijquote:
Pre after meet bij Henk Zaterdag 11-08-12. Komers :quote:
X-Men, Wolverine, Lipton Ice Tea reclamequote:Op maandag 6 augustus 2012 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
volgens mij kan ik mooiere dingen maken van die ingredientenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is er te eten. Ik sms je wel even de tijd dat je er moet zijn.
Done deal!
Ieeuwwwwww wat hebben ze met het vlees gedaanquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Done deal!
hij is de Wolverine!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vertel eens? Waar ken jij hem precies van?
Ah ok.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hugh Jackman. 's Werelds knapste man zo ongeveer
Op Lachie na dan
week later, done deal!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pre after meet bij Henk Zaterdag 11-08-12. Komers :
-sp3c
-Qwea
Done deal!
OMFG YOU DID FUCKING NOT????quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
Dat je die niet kentquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ok.
Ik ga maar niet eens vragen wie Lachie is.
En toettoet's?quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:33 schreef Greys het volgende:
Wie trekken er eigenlijk allemaal in ons ESF huis bij Henk om de hoek?
Hij gaat ook in Les Misérables (the movie) spelen als Jean Valjean.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:35 schreef Kally het volgende:
[..]
X-Men, Wolverine, Lipton Ice Tea reclame
Ga ik zo even heerlijk slapenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMFG YOU DID FUCKING NOT????
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is dat niet per ongeluk de beddepan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Done deal!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij gaat ook in Les Misérables (the movie) spelen als Jean Valjean.
En hij gaat zingen in die film
Doe nou niet joh...quote:
Ja, dat is mij nog steeds een raadselquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ieeuwwwwww wat hebben ze met het vlees gedaan
Als getrouwde vrouw mag ik niet meer aan andermans piepies zitten, maar de toettoet kan vast wel. Daar raak ik toch niet zwanger van?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Alleen als je met de toettoet komt. Mag je ook even aan het piempie zitten.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Alleen als je met de toettoet komt. Mag je ook even aan het piempie zitten.
Je krijgt siewosie soep!!!!!!!!!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:26 schreef sp3c het volgende:
Meh.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMFG YOU DID FUCKING NOT????
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is dat niet per ongeluk de beddepan?
*op het lijstje zet om NIET te kijken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij gaat ook in Les Misérables (the movie) spelen als Jean Valjean.
En hij gaat zingen in die film
quote:
Want ons on-topic record was tot nu toe nog vlekkeloosquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:38 schreef Greys het volgende:
Waar komt dit nou allemaal weer vandaan?
Als het van buiten ESF is, houd het daar dan ook maar
Dat zou ik ook zeggen na het zien van die foto van het eten van Q jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:38 schreef Greys het volgende:
Het is user Lottekoekie weer zieken, nadat ze vorige keer weggeziekt is. Ik hou er niet zo van. Neem iemand die wél partij voor je isquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:38 schreef Greys het volgende:
HOAXquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe nou niet joh...
Het wás al niet leuk, maar een tweede keer is echt niet nodig.
Okequote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Want ons on-topic record was tot nu toe nog vlekkeloos
overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is user Lottekoekie weer zieken, nadat ze vorige keer weggeziekt is. Ik hou er niet zo van. Neem iemand die wél partij voor je is
Nee, dit was in Sneekquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen na het zien van die foto van het eten van Q ja![]()
Misschien moet Henk ff in Woerden solliciteren?
Oh ik dacht dat je die andere Lachie bedoelde... die Lachey heet.... van Jessica Simpson zeg maar (vroegah dan)quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar dit is vast weer iets rellerigs van elders
Liesjeeeeee wat vind je van Lachie?
Maar die zit toch heul nie in ESF? Dus ik zie het nut idd sowieso niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is user Lottekoekie weer zieken, nadat ze vorige keer weggeziekt is. Ik hou er niet zo van. Neem iemand die wél partij voor je is
Er stond 50 op de kilometer teller hoorquote:
Nou, dat ligt eraan wat je in die auto doet natuurlijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als getrouwde vrouw mag ik niet meer aan andermans piepies zitten, maar de toettoet kan vast wel. Daar raak ik toch niet zwanger van?
Lachie?quote:
NEE!quote:
Welnee ik wil haar helemaal niet wegpesten. Ze heeft keiveel weg geeven en is keihaard genaait ermee. Vond het echt sneu. Alleen dr kloon is zo overduidelijk. Meer niet. Verder wens ik haar het allerbeste. Niet zo snel conclussies trekken. Zij was wat mij betreft niet het zwarte schaapquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is dat een nieuw soort Rickroll?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar dit is vast weer iets rellerigs van elders
Liesjeeeeee wat vind je van Lachie?
Ik al helemaal niet, maar goed ik ben dan ook blonTquote:
Mosterdsoepquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je krijgt siewosie soep!!!!!!!!!!
2.50 is voor de taart
Done deal!
Join the Lachie trainquote:
onbevlekt bevangen, jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Want ons on-topic record was tot nu toe nog vlekkeloos
quote:
KALLY ZE NOEMT ONS LACHIE EEN ENG MANNETJE!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is dat een nieuw soort Rickroll?
Een beetje eng mannetje?
nee mosterdsoep is nice!quote:
ooh, dan zal er nog wel een boete aankomenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Er stond 50 op de kilometer teller hoor
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
KALLY ZE NOEMT ONS LACHIE EEN ENG MANNETJE!
*kras*
Geloof me nou maar: ik overdrijf niet. Ik weet vermoedelijk iets dat jij niet weet, maar doe me dan een lol en neem van me aan dat ze geen partij voor je is, dat dat al erg genoeg is en ze er (helaas) verdomd weinig aan kan doen, en je ondanks al jouw mankementen niet in haar schoenen zou willen staan.quote:
Jij hebt het 'feest' in F&F SC waarschijnlijk niet meegemaakt, maar Q weet precies wat ik bedoel. Het is té makkelijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:42 schreef Laysa het volgende:
Welnee ik wil haar helemaal niet wegpesten. Ze heeft keiveel weg geeven en is keihaard genaait ermee. Vond het echt sneu. Alleen dr kloon is zo overduidelijk. Meer niet. Verder wens ik haar het allerbeste. Niet zo snel conclussies trekken. Zij was wat mij betreft niet het zwarte schaap
Ik wil die discussie best met je aan, maar niet hier. Hebben we krees zo weer hoog op de kastquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geloof me nou maar: ik overdrijf niet. Ik weet vermoedelijk iets dat jij niet weet, maar doe me dan een lol en neem van me aan dat ze geen partij voor je is, dat dat al erg genoeg is en ze er (helaas) verdomd weinig aan kan doen, en je ondanks al jouw mankementen niet in haar schoenen zou willen staan.
Klein en dik, arme jijquote:
Nou nee, gewoon boredquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil die discussie best met je aan, maar niet hier. Hebben we krees zo weer hoog op de kast
Ja nu ben ik nieuwsgierigquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geloof me nou maar: ik overdrijf niet. Ik weet vermoedelijk iets dat jij niet weet, maar doe me dan een lol en neem van me aan dat ze geen partij voor je is, dat dat al erg genoeg is en ze er (helaas) verdomd weinig aan kan doen, en je ondanks al jouw mankementen niet in haar schoenen zou willen staan.
Nee, ze insinueerde dat jij je gereproduceerd hebtquote:
En nu mag 'ie zelf kiezen wat 'ie erger vindt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:46 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee, ze insinueerde dat jij je gereproduceerd hebt
damnquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
damn
meet 07-08-2013
Den Haag
komers:
sp3c
niemand welkom
done deal!
NOESquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
damn
meet 07-08-2013
Den Haag
komers:
sp3c
niemand welkom
done deal!
Ik had het van te voren aangegevenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je geen vrije dagen opgeven dan van te voren?
Dus gewoon vrij nemen zeg maar? Ik bedoel, wat bij familiefeesten ofzo, moet je dan ook maar afwachten of je ingedeeld wordt?
Nu net ff 's avonds laat?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik had het van te voren aangegevenmaar ze heeft het al aangepast dus ik kan gewoon komen
vetklep.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:49 schreef Kally het volgende:
Ik ben ook dik, door Pat en René, die hebben me zitten feeden afgelopen weekend
Die FB pics zagen er echt superlekker uit jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:49 schreef Kally het volgende:
Ik ben ook dik, door Pat en René, die hebben me zitten feeden afgelopen weekend
quote:
Ongezond niet, maar stokbrood met zeezout boter en woksausjesquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Die FB pics zagen er echt superlekker uit ja
En helemaal niet zo ongezond eigenlijk, maar misschien heb ik de toetjes niet gezien
Ze kan e-mailen van uit haar slaap. Wie nou niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu net ff 's avonds laat?Ze was nog wakker?
Ja, het is een medestudent dus die is nog wel even wakkerquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu net ff 's avonds laat?Ze was nog wakker?
Trustenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:54 schreef Kally het volgende:
Over slaap gesproken, morgen half 7 de wekker
Truste
Oh ja handigquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, het is een medestudent dus die is nog wel even wakkervakantie enzulks
Troestenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:54 schreef Kally het volgende:
Over slaap gesproken, morgen half 7 de wekker
Truste
De bas-zanger van The Overtonesquote:
Oh dat laatste geloof ik meteenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
De bas-zanger van The OvertonesJe moet hem er wel bij horen zingen eigenlijk
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat 'ie het wint van Robert Yummy jrquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
De bas-zanger van The OvertonesJe moet hem er wel bij horen zingen eigenlijk
[ afbeelding ]
Meer iets voor de oudere dames jaquote:
Dat je Lachie beledigt is tot daar aan toe....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Meer iets voor de oudere dames ja
Bring it onquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat je Lachie beledigt is tot daar aan toe....
(En volgens mij istie een stuk jonger dan ik in elk geval)
"...most of his fans are middleaged women..."quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:13 schreef Greys het volgende:
Dusssss..
Lachie Chapman was born in Sydney, Australia (February 7, 1981)
Tssssssssssssssss ik plaag alleen maarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:16 schreef Greys het volgende:
Nou dat zullen Kally en Cee leuk vinden om te horen Tombo, je maakt weer vrienden
(Mij doet het niets, ik ben nou eenmaal een ouwe trol)
nouquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:18 schreef Greys het volgende:
Ik reldel een andere keer wel met je mee, ik ga nu tukken, sorry, tis de leeftijd
Ik was het wel van plan, maar ik ga er toch voor kiezen om gezellig samen met MM te gaan dus niet blijven slapen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Trusten
[..]
Oh ja handig![]()
![]()
Zal ik in de OP trouwens al aanpassen dat jij de hotelkamer van Rewimo neemt, of weet je dat nog niet zeker?
Hee Tombolalaquote:
Ik toch ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:16 schreef Greys het volgende:
Nou dat zullen Kally en Cee leuk vinden om te horen Tombo, je maakt weer vrienden
(Mij doet het niets, ik ben nou eenmaal een ouwe trol)
quote:
Eerlijk delen!quote:
Maar Hugh kan wel zingenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
*op het lijstje zet om NIET te kijken.
Oke dan ga ik vanavond na het werk even rondvragen hier of er iemand nog een hotelkamer wil, anders moet die even netjes afgezegd wordenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik was het wel van plan, maar ik ga er toch voor kiezen om gezellig samen met MM te gaan dus niet blijven slapen.
Ik ben vreselijk wispelturig, sorry![]()
Ik moest lollenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"...most of his fans are middleaged women..."
Whahahahahahaha
quote:
Check.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]Niet praktisch en duurder dan naar huis rijden dus ik sla een beurt over
Nou vooruit, maar je blijft wel tot het einde dan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]Niet praktisch en duurder dan naar huis rijden dus ik sla een beurt over
Een standvastige Erikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou vooruit, maar je blijft wel tot het einde dan.
Dan zijn Roger en ik wel samen 'gezond sociaal netwerk'loosquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:37 schreef Qwea het volgende:
'Geen Facebook hebben is verdacht'
uh-oh roger
Als het ff kan wel jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou vooruit, maar je blijft wel tot het einde dan.
ik zal alvast de authoriteiten alarmerenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan zijn Roger en ik wel samen 'gezond sociaal netwerk'loos
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zal alvast de authoriteiten alarmeren
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bak nog snel even een taart met vijl en neem em mee
And proud of itquote:
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:37 schreef Qwea het volgende:
'Geen Facebook hebben is verdacht'
uh-oh roger
En, werkt het?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Echt o'n psychopate defensieve reactie.
"Oh laat ik het ridiculiseren, dan denken ze dat ik geen moordenaar ben!"
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoi... Ik ben verliefd op Epke
Joe!
[ afbeelding ]
IK OOK!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoi... Ik ben verliefd op Epke
Joe!
[ afbeelding ]
Wie niet?quote:
Wacht, voor de duidelijkheid, over welke Epke heb jij het?quote:
Begrijp het best.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Epke Zonderland toch? Ik vind 'm niet lelijk hoor, hij heeft wel iets schattigs, maar het is niet helemaal mijn type.
Alleen hij is blondquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:17 schreef Cat22 het volgende:
Epke heeft een heule leuke kop.![]()
[/cougar]
quote:
Ja, anders lukt die driedubbele schroefafsprongdinges toch heul niet!quote:
Dat heb ik live gezien.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar Hugh kan wel zingen. Ook in een strakke gouden broek.
Mag ik je aanrakenquote:
Dat is wel een nadeeltje ja.quote:
Uhuhquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is wel een nadeeltje ja.Als hij donker was...
![]()
![]()
Niks mis met blond toch?quote:
En daarom extra gelukkig dattie gekozen heeft om naast jou te liggen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je naast dat lichaam in bed ligt dan voel je je toch meteen moddervet?
Gewoon het licht uti doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je naast dat lichaam in bed ligt dan voel je je toch meteen moddervet?
Nee ben ik zelf ook, maar ik val er niet opquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niks mis met blond toch?
Niet in mijn ogen tenminste.
DIKKE ZEUG! HAHAHAHAAHquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:25 schreef tombolafan het volgende:
Wat een dikheidsissues hier
Zal ik me opofferen?Jullie mogen mij me zijn allen dik noemen
Goffer..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:45 schreef Greys het volgende:
Pssst...
Feyenoord speelt op de 15e...
Werd vandaag bekend.
Jeuj....
Hoe laat moeten ze?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:48 schreef Greys het volgende:
Ja en nu weet ik het even niet.
Ik ga morgen wel met Henk overleggen.
Hij denkt dat dat makkelijk samen kan.
SongfestiBAL... Bal. Enzo.
Ik vind van niet.
Ik snap hem helemaal, het is geen besloten feest, dus zijn vaste gasten komen daar altijd voetbal kijken. Maar ik denk niet dat het sfeerverhogend is als er een voetbalwedstrijd dwars door de feestavond heen komt. En ik denk dat zijn gasten zich gaan storen als wij door het voetbal heen tetteren.
Dus ik ga morgen wel even overleggen.
Hoezo wordt verplaatsen hem niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:52 schreef Greys het volgende:
Maar ja en dan? Afzeggen is ook geen optie lijkt me
Verplaatsen wordt hem ook niet denk ik?
51 man PMen om een nieuwe datum te prikken?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoezo wordt verplaatsen hem niet?
De PM wil ik wel doen als dat het isquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
51 man PMen om een nieuwe datum te prikken?
Ik moet er nog even niet aan denken eerlijk gezegd
Die kan ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, ik zou meer denken aan nieuwe datum prikken en wel zien wie er komt?
Voor dat laatste moet je mensen PMen ben ik bang, dat je ieders mening hebt. Maar ja, dat wordt ook geen lolletjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:55 schreef Greys het volgende:
En dat hotel ziet ons aankomen, dan moeten we een datum vinden waarbij ALLE kamers nog vrij zijn he...Ik zie het niet gebeuren.
En wat dacht je van de mensen die op de 15e wel konden en op de nieuwe datum niet en die zeggen 'Kijk gewoon wel voetbal op de 15e'?
Dat kan je toch niet wetenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:57 schreef Greys het volgende:
Mopski, je vergeet het hotel
Dat wordt niets joh
Maar dan kan ik toch beter eerst morgen even met Henk overleggen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet weten? Ik zou ze eerst bellen en er dan pas vanuit gaan dat het niet gaat.
Daar zeg ik toch niks over? Jij reageerde met "denk aan het hotel, dat wordt niets".quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan kan ik toch beter eerst morgen even met Henk overleggen?
Als hij het geluid uit laat van het voetbal dan kan het bv weer wel. Er komen geen 50 man voetbal kijken, dus als het geluid uit blijft heeft niemand er last van.
En als dat niet blijkt te kunnen, dan kan ik alsnog het hotel gaan bellen.
Maar ze vermoordden ons al haast toen we 1 naam wilden wijzigen (omdat alles daar met de hand en zonder computer gaat) dus dat stel ik liever heel even uit
Ja gofferquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:01 schreef tombolafan het volgende:
Oh ik hoor hier uit betrouwbare bron, dat het nog kan veranderen
Ze spelen Europa League (voorrondes) en ALS ze donderdag 13 september moeten spelen mogen ze niet de 15e weer spelen
Nee joh, waarom nou?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Daar zeg ik toch niks over? Jij reageerde met "denk aan het hotel, dat wordt niets".
Ik vind alles prima en denk gewoon mee, maar dan hou ik wel op.
Omdat ik de indruk krijg (ook door je post voor deze) dat jij denkt dat ik vind dat je dit en dat MOET doen nu. Terwijl ik alleen opties aandraag. Maar als dat tot miscommunicatie leidt, houd ik er wel even mee op om stress te voorkomen. That's all.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, waarom nou?
Ik bedoel er allemaal niets rots mee hoorIk had gewoon mijn mond moeten houden misschien, maar ik wilde het even delen.
Klopt inderdaad! En de kans dat ze EuropaLeague gaan spelen is wel groot. Maar kan pas over 2 á 3 weken gezegd worden. Weet niet precies wanneer de voorrondes gespeeld worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:01 schreef tombolafan het volgende:
Oh ik hoor hier uit betrouwbare bron, dat het nog kan veranderen
Ze spelen Europa League (voorrondes) en ALS ze donderdag 13 september moeten spelen mogen ze niet de 15e weer spelen
Dan pasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:05 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad! En de kans dat ze EuropaLeague gaan spelen is wel groot. Maar kan pas over 2 á 3 weken gezegd worden. Weet niet precies wanneer de voorrondes gespeeld worden.
Oh dat scheelt welquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja goffer![]()
Daarom. Ik ga nog even geen hotel bellen en mensen PMen
Even morgen met Henk overleggen
Want STEL dat ze dus wel zeker de 15e moeten dan spelen ze thuis begrijp ik net via whatsapp en dan is het altijd rustig (want dan zitten de meeste fans in het stadion zelf). Dus komen er geen hordes klanten kijken.
En als ie dan het geluid ook nog uit laat scheelt het dus niets met vorige keer, toen waren er ook best wat vaste klantenEn wij hoeven toch geen songfestival te kijken deze keer.
Ik moet juist helemaal niets nuquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Omdat ik de indruk krijg (ook door je post voor deze) dat jij denkt dat ik vind dat je dit en dat MOET doen nu. Terwijl ik alleen opties aandraag. Maar als dat tot miscommunicatie leidt, houd ik er wel even mee op om stress te voorkomen. That's all.
ZO KEJJE TOCH NOOIT EENS EEN FEEST PLANNENquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:05 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad! En de kans dat ze EuropaLeague gaan spelen is wel groot. Maar kan pas over 2 á 3 weken gezegd worden. Weet niet precies wanneer de voorrondes gespeeld worden.
Ik heb allang geedit mutsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet juist helemaal niets nu
En ik doe al helemáál niets nu. Ik dacht dat ik dat juist letterlijk zei
Ik wilde echt alleen even met jullie delen wat er aan de hand was.
That's all.
En doe die PI eens niet, want dat meen je niet...![]()
Ze kunnen toevallig die week vrij zijn. Maar dat is allemaal koffiedik kijken. Het is ook nog maar de vraag of ze EL halen. Maar dat zal welquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh dat scheelt welEn ik snap niets van het schema van die europa league dus hang me er net aan op
Ja maar dan zijn er veel meer he, van onsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
Maar, maar, maar er waren nu toch ook meer mensen en die keken olympische spelen? Ik zou me er denk ik niet aan storen.
Met 50 man?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:09 schreef Steve het volgende:
Die 90 minuten voetbal is wel te overzien toch?. Gaan we gewoon even buiten staan ofzo?
.
Ja dat is thuisquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn er veel meer he, van ons![]()
En soms zit zijn hele kroeg vol als er voetbal is. Dus als wij met 50 komen en zijn hele kroeg zit vol voetbalfans, dan gaat dat niet passen![]()
Maar toen ik dat schreef wist ik nog niet dat ze thuis spelen, dat appt ie net. En dan schijnen de meesten gewoon in de Kuip te zitten.
Klopt dat JJdJ?Dat ze dan thuis moeten? In de Kuip?
Dat het FEYENOORD thuis isquote:
Oh ik dacht PEC tegen Zwollequote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat ze thuis motte tegen pec zwolle om 20:45
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |