ik ben bang dat kaneelstokje vrij serieus wasquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Royco1 het volgende:
Maar serieus, als er mensen zijn met bepaalde wensen voor het ontbijt of wat dan ook dan kunnen ze dat even doorgeven he
Het was wel een leuk feest hoorquote:
Ik heb blijkbaar wel echt een bepaald type uiterlijk waar ik op val, nu ik het zo achteraf bekijkquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Royco1 het volgende:
Maar serieus, als er mensen zijn met bepaalde wensen voor het ontbijt of wat dan ook dan kunnen ze dat even doorgeven he
Zeg het maar!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe laat kom jij zaterdag aan op het station?
Watertornado komt ook aan in Geldermalsen en die wordt opgepikt door Huppel.quote:
Myra en ik ook.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:44 schreef Royco1 het volgende:
wie blijven er trouwens allemaal slapen?
Misschienquote:
Beetje suiker en slagroom is nooit verkeerdquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga ik regelen voor je
Slagroom bij je aardbeien?
Euhm, wat melk en wat brood en worst of kaas is prima.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Royco1 het volgende:
Hehe. Ze zeggen wel eens dat je alles vergelijkt met je eerste. Laat newb het maar niet horen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was wel een leuk feest hoor![]()
En dat is al een jaar of 4 geleden en hij heeft het nooit geweten
Dus geen awkwardness.
[..]
Ik heb blijkbaar wel echt een bepaald type uiterlijk waar ik op val, nu ik het zo achteraf bekijk
Komt goedquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Beetje suiker en slagroom is nooit verkeerd
Het was een stille liefdequote:Op maandag 6 augustus 2012 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Ze zeggen wel eens dat je alles vergelijkt met je eerste. Laat newb het maar niet horen.
Maar ik weet mijn eerste crush nog als de dag van gisteren.
Ik weet zelfs na 14 jaar haar verjaardag nog.
Wit brood, bruin brood, pistoletjes? Wat wil jequote:Op maandag 6 augustus 2012 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, wat melk en wat brood en worst of kaas is prima.
[..]
Hehe. Ze zeggen wel eens dat je alles vergelijkt met je eerste. Laat newb het maar niet horen.
Maar ik weet mijn eerste crush nog als de dag van gisteren.
Ik weet zelfs na 14 jaar haar verjaardag nog.
Niet in de buurt nu, zal zaterdag wat foto's maken en dan postenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:55 schreef ook_gek het volgende:
Royco1 heb je een foto van je kroeg? Ben daar wel benieuwd naar!
Mijne ook. Alleen wist iedereen het.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was een stille liefde
Maar ik denk ook niet dat ik die heel snel ga vergeten
Pistolet klinkt heerlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wit brood, bruin brood, pistoletjes? Wat wil je
Maar wie moet er nu seks gaan hebben op de wc?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
Wees maar blij dat ik niet kom met mijn gistarme dieet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |