Nee hoor, snap het prima.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan nog afvragen waarom ie single is..
Goed, welke wil jij dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
@kaneel
Loka's smiley wel aanpassen en de mijne niet.
Ik ga mijn bedje opzoeken, trusten allemaal
Lekker, ik hoor dat je de vriendin van c_a aan het hosselen bent geweest gisteren?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:38 schreef ook_gek het volgende:
wat gaan er veel mensen vroeg naar bed?
Twi bitch hoe gaat het?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:37 schreef Techno het volgende:
Hmm, zijn er ook muziekliefhebbers in dit topic?
Loka snapt het.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, er zijn nu eenmaal niet veel hyperintelligente fotomodellen met nerdhobby's
Zo klein is druten ook weer niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah ok, maar dan ken ik je dus al wel waarschijnlijk
Op wat voor genres doel je dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:37 schreef Techno het volgende:
Hmm, zijn er ook muziekliefhebbers in dit topic?
Nee, Casie is 32.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent van mijn leeftijd toch?
Dan ken ik je vast wel
En wat is jouw leeftijd?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent van mijn leeftijd toch?
Dan ken ik je vast wel
je kunt altijd met iemand meerijden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:37 schreef Casie het volgende:
[..]
Toen vond ik jullie nog eng, nu nog maar een beetje. En vervoer.
Als ik wist dat het zo dichtbij was had ik die twee minuten wel even heen en weer gereden in mijn micromobielquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
je kunt altijd met iemand meerijden.
Nu heb ik zelfs een auto in Leiden, dus vervoer is nu niet het probleem.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
je kunt altijd met iemand meerijden.
Rijke studente is rijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:43 schreef Casie het volgende:
[..]
Nu heb ik zelfs een auto in Leiden, dus vervoer is nu niet het probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |