Durfde je dat?quote:
Ben er twee keer geweest. Hij was niet echt engquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Durfde je dat?![]()
Ik heb 'm ooit eens thuis gebracht na een meet
Ik heb hem laatst nog gemeet. Zo eng is ie toch niet? :Squote:Op maandag 6 augustus 2012 23:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Durfde je dat?![]()
Ik heb 'm ooit eens thuis gebracht na een meet
Niet echt. Burn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben er twee keer geweest. Hij was niet echt eng
Hijs alleen eh, een beetje andersquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben er twee keer geweest. Hij was niet echt eng
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat was bedoeld als stijlfiguur om aan te geven dat het een rustige en vriendelijke man is.
Geen idee waarover je het hebt, maar zoals altijd zal ik wel een goede reden hebben gehad.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:30 schreef twi het volgende:
[..]
Kun je je mij teleurstelling voorstellen toen ze in januari zei dat ze dat kleine eindje niet wilde overbruggen?
>Vrouwenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:33 schreef Casie het volgende:
[..]
Geen idee waarover je het hebt, maar zoals altijd zal ik wel een goede reden hebben gehad.
Toen was er ook een meet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:33 schreef Casie het volgende:
[..]
Geen idee waarover je het hebt, maar zoals altijd zal ik wel een goede reden hebben gehad.
Je was bij je ouderlijk huis, maar kwam niet naar Boven-Leeuwen toen we daar een zolderautistenbijeenkomst hadden. Past dat nog op een scrabblebord?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:33 schreef Casie het volgende:
Ah ok, maar dan ken ik je dus al wel waarschijnlijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:31 schreef Casie het volgende:
[..]
Mijn ouderlijk huis is vlakbij, denk dat je het daarom denkt
Stom spelquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:34 schreef twi het volgende:
[..]
Je was bij je ouderlijk huis, maar kwam niet naar Boven-Leeuwen toen we daar een zolderautistenbijeenkomst hadden. Past dat nog op een scrabblebord?
Reageer je frustraties over vrouwen maar af hoor O*quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
>Vrouwen
>Goede reden
Je mag er 1 kiezen.
Volgensmij heb je niet zoveel letters in 1 keer, dan zou je het in delen moeten doenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:34 schreef twi het volgende:
[..]
Je was bij je ouderlijk huis, maar kwam niet naar Boven-Leeuwen toen we daar een zolderautistenbijeenkomst hadden. Past dat nog op een scrabblebord?
En dan nog afvragen waarom ie single is..quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:36 schreef Casie het volgende:
[..]
Reageer je frustraties over vrouwen maar af hoor O*
Stomme vrouwen! Vinden mij niet leuk!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:36 schreef Casie het volgende:
[..]
Reageer je frustraties over vrouwen maar af hoor O*
Toen vond ik jullie nog eng, nu nog maar een beetje. En vervoer.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ik mag als enige altijd zoveel letters hebben. Anders kan ik nooit winnen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij heb je niet zoveel letters in 1 keer, dan zou je het in delen moeten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |