Homo zijn is volstrekt normaal en dient gewoon geaccepteerd te worden, maar op het moment dat men het gaat gebruiken om zich ermede te identificeren ben je me kwijt. Homoseksualiteit is geen leefstijl, het is een seksuele voorkeur, meer niet. Geenszins bepaalt het je voorkeuren op het geslacht na en ik vind het idee van pronken met je geaardheid of het op een opruiende manier aan anderen opdringen verwerpelijk en onnodig.quote:
Doe normaal.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Insgelijks :S na 5 augustus komt toch altijd 7 ?! Erg raar weer maar goede dag
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:03 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Homo zijn is volstrekt normaal en dient gewoon geaccepteerd te worden, maar op het moment dat men het gaat gebruiken om zich ermede te identificeren ben je me kwijt. Homoseksualiteit is geen leefstijl, het is een seksuele voorkeur, meer niet. Geenszins bepaalt het je voorkeuren op het geslacht na en ik vind het idee van pronken met je geaardheid of het op een opruiende manier aan anderen opdringen verwerpelijk en onnodig.
Wat had je gewild dat ik erop zei?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:09 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Als dat je manier is om een discussie te eindigen, dan zij het zo.
Etsu houdt niet van discussies.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:09 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Als dat je manier is om een discussie te eindigen, dan zij het zo.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Etsu de Zonnegod houdt niet van discussies.
Mag het morgen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:11 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Dat je uitlegt waarom je constant de drang hebt je geaardheid te etaleren.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom niet [Etsu SC] van gemaakt?
Dat zou écht een goed idee zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom niet [Etsu SC] van gemaakt?
Wat versta je onder dun, Woelrat?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:31 schreef Woelrat het volgende:
Dat je de boel hoort kletsen wanneer je springt.
Kletshonkquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:31 schreef Woelrat het volgende:
Dat je de boel hoort kletsen wanneer je springt.
Scherp.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:33 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Dat je de boel niet hoort kletsen wanneer je springt.
geweldig repertoire, geweldig gecovered door The Animals , Coverde zelf ook erg goed met I put a spell on you (CCR nog beter)quote:
CCR overtreft Simone niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:48 schreef leeell het volgende:
[..]
geweldig repertoire, geweldig gecovered door The Animals , Coverde zelf ook erg goed met I put a spell on you (CCR nog beter)
Hadoukenquote:
Kunnen best naast elkaar levenquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:19 schreef Ezell het volgende:
Ik herinner mij nu opeens iets heel vreemds... Na zo'n keer dat we het over Woelrats identiteit hadden, droomde ik dat hij een klein, dik jongetje met een soort bloempotkapsel was. O, hij had ook nog zo'n ouderwetse computer.
padam in leie immer in mijne nopjes ja toch langs zeester de duuiieeenen en afzakken in een kroeg langs een van de vele te bevaren grachtjesquote:
kom je uit 071 ?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:52 schreef Woelrat het volgende:
[..]
padam in leie immer in mijne nopjes ja toch langs zeester de duuiieeenen en afzakken in een kroeg langs een van de vele te bevaren grachtjes
waarom beheers jij dan Leidse Slangquote:
ik reis veel door het landquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:53 schreef leeell het volgende:
[..]
waarom beheers jij dan Leidse Slang
quote:
Hoe komt het?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:57 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ben niet in een al te beste bui, kornuit.
ik kan ook andere delen hoorquote:
en je gaat er niet op in, wat klopt er nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:58 schreef Woelrat het volgende:
[..]
ik kan ook andere delen hoor
in noord-holland hebben we het over skrale feestjes en op vrijdagavend `op café gaan` waarna we in bukbuk nog eventjes wat leuke muziek beluisteren.
in drenthe gèn we na de keet alwaar we beuigels poppen en losgaan op `s neerlands trots
in friesland
nee je wil niet in friesland zijn
wel in brabant zijn we gewoon lekker goe of nie, gewoon geniete toch jawel toch ik bedoel maar
ja en utreg, wel utreg, utreg topstad
Op een gegeven moment krijgt men daar ook genoeg van.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
en je gaat er niet op in, wat klopt er niet
Nephollander.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:59 schreef Ezell het volgende:
Dat van Noord-Holland komt mij totaal niet bekend voor.
Maar je zal toch echt met concretere bewijzen moeten komen wil je dat we je gaan geloven.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:59 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Op een gegeven moment krijgt men daar ook genoeg van.
Alsof ik dat wil.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar je zal toch echt met concretere bewijzen moeten komen wil je dat we je gaan geloven.
Verhaal graag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:01 schreef Faaluser het volgende:
kkhollanders vuile gieren vandaag alles mij laten betalen ja typisch weer hoor
rode wijn flessen op tafel hebben staanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:03 schreef Woelrat het volgende:
Mooi Kaap met twintig cent verhogen, de hufters!
eens met de klachtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:04 schreef leeell het volgende:
[..]
rode wijn flessen op tafel hebben staan
dastan was toch ook van rode wijn?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:04 schreef leeell het volgende:
[..]
rode wijn flessen op tafel hebben staan
wrom doe je danquote:
nadat ik je erop attendeerde zekerquote:
Ik ga niet langer in op vragen van Fok!ers. Ik moet blijkbaar heel mijn leven op tafel gooien, wil ik hier in deze kringen geaccepteerd worden.quote:
Ik ben je soulmattie, wat is dezenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:07 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ik ga niet langer in op vragen van Fok!ers. Ik moet blijkbaar heel mijn leven op tafel gooien, wil ik hier in deze kringen geaccepteerd worden.
Hé.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:07 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ik ga niet langer in op vragen van Fok!ers. Ik moet blijkbaar heel mijn leven op tafel gooien, wil ik hier in deze kringen geaccepteerd worden.
welkequote:
nog nie bekantquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:58 schreef Woelrat het volgende:
[..]
wel in brabant zijn we gewoon lekker goe of nie, gewoon geniete toch jawel toch ik bedoel maar
nee gijquote:
quote:
dan ben je echt een zwakzinnige eerste klasquote:
Haphaphap!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:43 schreef leeell het volgende:
[..]
dan ben je echt een kankerdebiel eerste klas
beetje mn quote veranderenquote:
quote:
ohquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb je genoemd in: FOK!'s Blue Lagoon. Met wie?![]()
Nog geen 2 meter onderwegquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:50 schreef Woelrat het volgende:
Een matroos liep door de straten
op de stenen die hij haatte,
maar toen hij bij de zee aankwam,
het bootje van zijn maat waarnam,
grijnsde hij van oor tot oor,
en ging hij er voorgoed vandoor.
De storm vanbinnen kalmeerde plotsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nog geen 2 meter onderweg
en oow wat een ontzettende pech
Hoge golven, het bootje klapt om
Stenen, laag water, bloed alom
Met nog altijd die glimlach
zei hij zn leven gedag
Ik moest gniffelen ben ik nu gelijkspel ? ;__;quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
als je daar om moet lachen ben je best wel verloren
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
als je daar om moet lachen ben je best wel verloren
Vlammen aan de nachtelijke hemelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:13 schreef Woelrat het volgende:
[..]
De storm vanbinnen kalmeerde plots
als beschutte hem een fikse rots
die de wind voor even deed zwijgen
opdat de zeejongen wat rust zou krijgen
met zout op de tong en prik in de ogen
longen verwaterd, botten verbogen
waren zijn nu vervlogen dromen
de matroos' laatste gedachtestromen
O wat naar een vieze tekstquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:13 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Vlammen aan de nachtelijke hemel
Faaluser, prachtige problemen
Niemand had gedacht dat die gasten in hun eentje
Die hele skigame van achter zouden nemen
Hmm, seksen met de berg
Effe in d’r 'AAH' vind ze leuk heb ik gemerkt
En als ze komt dan spettert ze erg
Litertjes wit, emmers met verf
Stretch in de gletsjer, getsie!
Hockey op de ijs, yes het is gredski
Zag de scneelonken, dus ik zet iets
Even in de spelonken, met skies
Vanuit de helikopter op d’r duiken
Bergseksgame is not te stuiten
Deze jongen geeft het tot de ochtendstuipen
Kijk het zaad ‘s ochtends van de toppen druipen
Skiskiskiskiskileraar bruinquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:13 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Vlammen aan de nachtelijke hemel
Faaluser, prachtige problemen
Niemand had gedacht dat die gasten in hun eentje
Die hele skigame van achter zouden nemen
Hmm, seksen met de berg
Effe in d’r 'AAH' vind ze leuk heb ik gemerkt
En als ze komt dan spettert ze erg
Litertjes wit, emmers met verf
Stretch in de gletsjer, getsie!
Hockey op de ijs, yes het is gredski
Zag de scneelonken, dus ik zet iets
Even in de spelonken, met skies
Vanuit de helikopter op d’r duiken
Bergseksgame is not te stuiten
Deze jongen geeft het tot de ochtendstuipen
Kijk het zaad ‘s ochtends van de toppen druipen
Ouders zijn sinds vanmorgen 2 weken weg, en de katten krijgen niet vanzelf eten. Wat denk je?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:24 schreef Ezell het volgende:
Dat is de bedoeling.
Waar ben jij nu? Groningen of Rotterdam?
Waarom recorderquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:28 schreef Etsu het volgende:
Zojuist nieuwe DVD-recorder gekocht, aangezien de mijne de verhuizing niet heeft overleefd.
Nou, best wel duur aangezien mijn smaakquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:29 schreef Ezell het volgende:
Tegenwoordig zijn die dingen toch niet zo heel duur? Althans, dat hoop ik.
Daarom.quote:
Voor in Groningen zemmel. En ik heb een laptop.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:30 schreef Renesite het volgende:
Kan je niet 2 weken zonder een recorder?
Nee. 27ste weer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:31 schreef Renesite het volgende:
Daarnaast: ben je geen een keiweek-dag in Grunna Ets?
heb je geen sleutel onder de deurmat liggen? Ik heb ene rolmaat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:40 schreef Etsu het volgende:
En ik moet ook nog gordijnen kopen. Maar ik weet niet wat de afmetingen zijn, daarvoor moet ik in Groningen zijn.
Nee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
heb je geen sleutel onder de deurmat liggen? Ik heb ene rolmaat.
Doen mensen dat echt? Nog steeds?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
heb je geen sleutel onder de deurmat liggen? Ik heb ene rolmaat.
Waar? Dan steelt Etsu jouw tv even voor mij.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb wel een plekje waar het eventueel kán...
MJ exclusieve pyjamaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:45 schreef Faaluser het volgende:
Ik heb eindelijk gekocht wat ik altijd al wilde hebben.
Zooo mooi is hij nieeetquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waar? Dan steelt Etsu jouw tv even voor mij.
Nee, dat niet!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
MJ exclusieve pyjama
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
ja man, ik ben blij
quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:02 schreef Woelrat het volgende:
hallo spreek ik met iemand van het kletshonk
Zo.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hier is het feestje, groetjes Beach DastanWoelrat Leeell Ik Jan en Peter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |