Homo zijn is volstrekt normaal en dient gewoon geaccepteerd te worden, maar op het moment dat men het gaat gebruiken om zich ermede te identificeren ben je me kwijt. Homoseksualiteit is geen leefstijl, het is een seksuele voorkeur, meer niet. Geenszins bepaalt het je voorkeuren op het geslacht na en ik vind het idee van pronken met je geaardheid of het op een opruiende manier aan anderen opdringen verwerpelijk en onnodig.quote:
Doe normaal.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Insgelijks :S na 5 augustus komt toch altijd 7 ?! Erg raar weer maar goede dag
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:03 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Homo zijn is volstrekt normaal en dient gewoon geaccepteerd te worden, maar op het moment dat men het gaat gebruiken om zich ermede te identificeren ben je me kwijt. Homoseksualiteit is geen leefstijl, het is een seksuele voorkeur, meer niet. Geenszins bepaalt het je voorkeuren op het geslacht na en ik vind het idee van pronken met je geaardheid of het op een opruiende manier aan anderen opdringen verwerpelijk en onnodig.
Wat had je gewild dat ik erop zei?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:09 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Als dat je manier is om een discussie te eindigen, dan zij het zo.
Etsu houdt niet van discussies.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:09 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Als dat je manier is om een discussie te eindigen, dan zij het zo.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Etsu de Zonnegod houdt niet van discussies.
Mag het morgen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:11 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Dat je uitlegt waarom je constant de drang hebt je geaardheid te etaleren.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom niet [Etsu SC] van gemaakt?
Dat zou écht een goed idee zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom niet [Etsu SC] van gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |