Wait for the kwartjequote:
Ploing!quote:
Ik moest knorren!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wait for the kwartje
[..]
Ploing!
2 jaar maarquote:
quote:
Mjah mn ex was ouder en dat beviel niet. Sindsdien alleen jonger of even oud gehad.quote:
Sinds ik ze lesgeef, ben ik blij dat ik daar geen relatie mee heb.quote:
True. Maar het feit blijft dat meisjes zichzelf keivolwassen vinden en op oudere kerels vallen. Net zoals dat kerels zeggen dat hun vriendin zo volwassen is voor haar leeftijd en ze bijna altijd op jongere vrouwen vallen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is lastig.
Als meisje voel je jezelf altijd "volwassen" genoeg, dat dacht ik jaren terug ook.
Als oudere zou je gewoon niet bewust contact met jongere op moeten zoeken, eigenlijk vind ik het fout zodra iemand het "bewust" doet. Daar moet je gewoon niet je aandacht vandaan halen.
Nee, ik ga 'm niet maken. Ik hou me in.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net zoals dat kerels zeggen dat hun vriendin zo volwassen is voor haar leeftijd en ze bijna altijd op jongere vrouwen vallen.
Zelfbeheersing.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:12 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, ik ga 'm niet maken. Ik hou me in.
En terecht.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had het al moeilijk toen mijn 13-jarige zoon met een chick van 17 naar de bioscoop wilde
Waarom?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had het al moeilijk toen mijn 13-jarige zoon met een chick van 17 naar de bioscoop wilde
Wat een baasquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Omdat dat op die leeftijd eigenlijk wel een heel groot verschil isquote:
Mee eensquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:14 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ben bijna 28 en ik vind van de meeste meiden jonger dan een jaar of 20 al dat ze te onvolwassen zijn om mee te levelen. Iets met levensfase ook enzo.
Dat heb ik!!quote:
Copy paste?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Vandaag weer lekker gesquat![]()
![]()
, straks nog even de afwas doen die er al minstens 2 week staat.[ afbeelding ][ afbeelding ] Man man man wat een teringbende daar in de vaat. Vandaag ook een nieuwe fiets gekocht want de oude was gestolen [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] Tevens in de sportschool een nieuw pr op mn calf raises (deze post ga ik nog vaker maken want het was nog lang niet max @ 300 kilo
)
Morgen lekker boodschappen doen, nog geen idee wat ik ga koken!?![]()
![]()
![]()
Wat hebben jullie vandaag allemaal voor leuke dingetjes beleefd?![]()
![]()
Als ik naar mn vader kijk zal ik mn hele leven onvolwassen blijvenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:14 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ben bijna 28 en ik vind van de meeste meiden jonger dan een jaar of 20 al dat ze te onvolwassen zijn om mee te levelen. Iets met levensfase ook enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |