Dude!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom niet?
En gemeen ja een hoop want ik ben ook diezelfde leeftijd geweest namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
En je bent er blijven hangen volgens mij.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom niet?
Denk dat jullie het vast nog wel weten hoe dat kwam???quote:
Ik heb op een industrieterrein gewerkt in Voorschoten. Gingen we op vrijdagen snackbar halen voor lunch. Ging 1 iemand de bestelling opnemen en dan halen. Was nog wel redelijk dichtbij. Mijn patat was in ieder geval altijd nog warm.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sowieso weinig (ja een burger king) en nog een andere obscure tent maar ik zit op een half industrieterrein hè.
Wat moet jij met een 16 jarig meisje? Sorry ik kan het niet begrijpen... vind het een beetje creepyquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom niet?
Amen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik heb een pedofiele opa en heb dus moeite om te geloven dat een kerel van 30 ofzo op een gezonde manier met jonge meisjes omgaat!!
Sorry hoor. Ik had ook liever gehad dat er geen viezerikken op deze planeet rondliepen maar ze zijn er nou eenmaal en dus vind ik dat je als VOLWASSEN vent wel ff wat beter kan en ook moet nadenken voordat je een nogal hechte vriendschap met een KIND aangaat!!
Dit is geen stoken!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
Denk dat jullie het vast nog wel weten hoe dat kwam???
Ben er namelijk niet echt geheimzinnig over geweest.
Maargoed denk maar na ik ga het niet eens meer vertellen, dit zijn stook reacties.
Ik snap je idee wel, maar dat is nog geen reden om gelijk van iedereen het slechtste te denken en ook zover gaand gelijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik heb een pedofiele opa en heb dus moeite om te geloven dat een kerel van 30 ofzo op een gezonde manier met jonge meisjes omgaat!!
Sorry hoor. Ik had ook liever gehad dat er geen viezerikken op deze planeet rondliepen maar ze zijn er nou eenmaal en dus vind ik dat je als VOLWASSEN vent wel ff wat beter kan en ook moet nadenken voordat je een nogal hechte vriendschap met een KIND aangaat!!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
En je bent er blijven hangen volgens mij.
OE OE OE IK WEET WIE!!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat moet jij met een 16 jarig meisje? Sorry ik kan het niet begrijpen... vind het een beetje creepy
of toch wel... jij bent Kree natuurlijk! Heb nog wel een geschikte kandidaat voor je....Ik noem geen namen, maar sommige weten wie ik bedoel
Loka is van mij he.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat moet jij met een 16 jarig meisje? Sorry ik kan het niet begrijpen... vind het een beetje creepy
of toch wel... jij bent Kree natuurlijk! Heb nog wel een geschikte kandidaat voor je....Ik noem geen namen, maar sommige weten wie ik bedoel
11 jaar is toch wel het maximale verschil toch?quote:
Er is een rekensom voorquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
11 jaar is toch wel het maximale verschil toch?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik geef het op!!
Ik wil nog liever kletsen over die topwedstrijd van Feyenoord van morgen dan over dit onderwerp!
EN DAT WIL WAT ZEGGEN HOOR!
10 jaar, 4 maanden en 11 dagen om precies te zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka is van mij he.
[..]
11 jaar is toch wel het maximale verschil toch?
leeftijd gedeeld door 2 en plus 7quote:
Amen!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:45 schreef Myraela het volgende:
Het heeft niets met het slechtste denken te maken, als 25+er heb je niets te zoeken bij meisjes van 16 of jonger. Zou je ook met random jongens van 16 gaan chatten? Nee. Dus dan heeft het wel degelijk iets te maken met het feit dat je gewoon vrouwelijke aandacht zoekt. En die zou je niet moeten zoeken bij 16jarige.
Dus Kree: 28/2=14+7=21 jaarquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
leeftijd gedeeld door 2 en plus 7
zuuuuucht meisje voegde mij toe en wilde graag praten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |