quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) jij bent ouder dat geeft je een machtspositie
2) kleine meisjes snel verliefd
3) mijn zoon maakt bij die chicks dus minder kans door jou
= makkelijk wegomen ermee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik dat moet gaan uitleggen dan ben je eigenlijk nog dommer dan ik dacht
Zeilen op de middellandse zee vanaf Kos en dan langs alle eilandjes eromheenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohhh dat klinkt echt goedWaar ben je geweest in Griekenland? (not that I have a clue
)
Dat kanquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja als we knus bij Rolkooi1 kunnen hangen enzo.
Zorgen dat we de eerste zijnquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja als we knus bij Rolkooi1 kunnen hangen enzo.
Tot straksquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
Mweeeeeeeeeeeeeeeeh ik heb nog steeds koppijnLag dus niet aan de drank
Ik ga nog even wandelen en dan nog even merlijn kijken! Welterusten voor strakkies
Die van jou of die van huppel?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vanaf hoe vroeg begint onze aanwezigheid je écht te irriteren?
Nee ik praat ook met de vriendjes van mijn zoon. Openbaar, dus niet prive op msn ed. Ik vind het zeer ongepast en als ik zou ontdekken dat je met mijn kind zou kletsen zou ik je opzoeken want ik heb moeite te geloven dat je intenties dan eerbiedig zijn!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:34 schreef kree het volgende:
[..]
= makkelijk wegomen ermee.
Leg maar eens uit wat praten met een jonger meisje te maken heeft met pedo zijn???
Jij praat alleen tegen jongers die ouder zijn als jezelf?
Hou oud ben jij? 28? toch? ik weet het effe niet meerquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:34 schreef kree het volgende:
[..]
= makkelijk wegomen ermee.
Leg maar eens uit wat praten met een jonger meisje te maken heeft met pedo zijn???
Jij praat alleen tegen jongers die ouder zijn als jezelf?
Oe foute vraagquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vanaf hoe vroeg begint onze aanwezigheid je écht te irriteren?
Zeur niet!!quote:
jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hou oud ben jij? 28? toch? ik weet het effe niet meer
Ik heb ook met een 14 jarig meisje gemsn'd toen ik 20 was en ik had geen intenties verder dan vriendschap...quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik praat ook met de vriendjes van mijn zoon. Openbaar, dus niet prive op msn ed. Ik vind het zeer ongepast en als ik zou ontdekken dat je met mijn kind zou kletsen zou ik je opzoeken want ik heb moeite te geloven dat je intenties dan eerbiedig zijn!
In de koeling in het zaaltjequote:
Ik zou toch wel met huppelkind mogen praten? Over voetbal enzoquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik praat ook met de vriendjes van mijn zoon. Openbaar, dus niet prive op msn ed. Ik vind het zeer ongepast en als ik zou ontdekken dat je met mijn kind zou kletsen zou ik je opzoeken want ik heb moeite te geloven dat je intenties dan eerbiedig zijn!
Heb wel nog steeds trek, ondanks mijn stilpoging met snijkoek en pindakaas.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik een euro zou krijgen voor iedere keer dat het hier over kree en dat jonge meisje gaat, zou ik wel een paar broodjes van 9 euro kunnen kopen zonder sambal.
Vind ik ook ongepast!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb ook met een 14 jarig meisje gemsn'd toen ik 20 was en ik had geen intenties verder dan vriendschap...
Je kunt hem tips geven qua standjes en condoomgebruik.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou toch wel met huppelkind mogen praten? Over voetbal enzo
Ja maar dat is gewoon leuk want mijn kind heeft verstand van voetbalquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou toch wel met huppelkind mogen praten? Over voetbal enzo
Ja dat welquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeur niet!!
Je zou het zelfs goed vinden als ik nu al zou komen
quote:
Ik hoorde laatst van een collega die was wezen eten met een vriend na stappen:quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb wel nog steeds trek, ondanks mijn stilpoging met snijkoek en pindakaas.
Hm alhoewel, ik heb haar eerst ontmoet voordat we gingen chattenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vind ik ook ongepast!
Dat mag ik vinden
10 euro voor een kapsalonquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst van een collega die was wezen eten met een vriend na stappen:
Beiden een kapsalon en een blikje cola. 22 euro.
Dat zegt dan meer over jou als over mij eigenlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom chat je in godsnaam met 16 jarige meisjes? Dat is toch totaal niet jouw niveau?quote:
Ik heb hem hard uitgelachen. Die tent is wel extreem duur, dat wist ik wel. Maar had er nog nooit een kapsalon bestelt.quote:
Oveirgens, ook vet harde struggles als je op je werk zit met met het middageten en je hebt trek in doner en consorten. Moet je eens een tent proberen te bellen. Al die meuk dicht.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst van een collega die was wezen eten met een vriend na stappen:
Beiden een kapsalon en een blikje cola. 22 euro.
Hij is 28quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb ook met een 14 jarig meisje gemsn'd toen ik 20 was en ik had geen intenties verder dan vriendschap...
Dat is wel zuur ja. Wat zit er dan wel in de buurt qua etenszaakjes?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oveirgens, ook vet harde struggles als je op je werk zit met met het middageten en je hebt trek in doner en consorten. Moet je eens een tent proberen te bellen. Al die meuk dicht.
Hoe ontmoet hij ze dan?quote:
Sowieso weinig (ja een burger king) en nog een andere obscure tent maar ik zit op een half industrieterrein hè.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel zuur ja. Wat zit er dan wel in de buurt qua etenszaakjes?
Waarom niet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom chat je in godsnaam met 16 jarige meisjes? Dat is toch totaal niet jouw niveau?
Ik bedoel? Heb je daadwerkelijk ook maar 1 ding gemeen met hun?
Nee ik heb een pedofiele opa en heb dus moeite om te geloven dat een kerel van 30 ofzo op een gezonde manier met jonge meisjes omgaat!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:39 schreef kree het volgende:
[..]
Dat zegt dan meer over jou als over mij eigenlijk.
oftewel achterdochtig en overal meer achter zoeken alsdat het werkelijk is.
Er zijn ook gewoon mensen die eerlijk en oprecht zijn, jij valt denk ik niet in die klasse als je je er al zo druk over maakt zonder te weten waarover het ging/gaat.
Trouwens 1 zo'n meisje heeft ook zo'n ma en ze is blij dat ze er met mij over kan praten.
Denk daar maar over.
In plaats van gelijk zulke vergaande dingen erachter te zoeken.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:39 schreef kree het volgende:
[..]
Dat zegt dan meer over jou als over mij eigenlijk.
oftewel achterdochtig en overal meer achter zoeken alsdat het werkelijk is.
Er zijn ook gewoon mensen die eerlijk en oprecht zijn, jij valt denk ik niet in die klasse als je je er al zo druk over maakt zonder te weten waarover het ging/gaat.
Trouwens 1 zo'n meisje heeft ook zo'n ma en ze is blij dat ze er met mij over kan praten.
Denk daar maar over.
In plaats van gelijk zulke vergaande dingen erachter te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |