quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) jij bent ouder dat geeft je een machtspositie
2) kleine meisjes snel verliefd
3) mijn zoon maakt bij die chicks dus minder kans door jou
= makkelijk wegomen ermee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik dat moet gaan uitleggen dan ben je eigenlijk nog dommer dan ik dacht
Zeilen op de middellandse zee vanaf Kos en dan langs alle eilandjes eromheenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohhh dat klinkt echt goedWaar ben je geweest in Griekenland? (not that I have a clue
)
Dat kanquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja als we knus bij Rolkooi1 kunnen hangen enzo.
Zorgen dat we de eerste zijnquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja als we knus bij Rolkooi1 kunnen hangen enzo.
Tot straksquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
Mweeeeeeeeeeeeeeeeh ik heb nog steeds koppijnLag dus niet aan de drank
Ik ga nog even wandelen en dan nog even merlijn kijken! Welterusten voor strakkies
Die van jou of die van huppel?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vanaf hoe vroeg begint onze aanwezigheid je écht te irriteren?
Nee ik praat ook met de vriendjes van mijn zoon. Openbaar, dus niet prive op msn ed. Ik vind het zeer ongepast en als ik zou ontdekken dat je met mijn kind zou kletsen zou ik je opzoeken want ik heb moeite te geloven dat je intenties dan eerbiedig zijn!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:34 schreef kree het volgende:
[..]
= makkelijk wegomen ermee.
Leg maar eens uit wat praten met een jonger meisje te maken heeft met pedo zijn???
Jij praat alleen tegen jongers die ouder zijn als jezelf?
Hou oud ben jij? 28? toch? ik weet het effe niet meerquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:34 schreef kree het volgende:
[..]
= makkelijk wegomen ermee.
Leg maar eens uit wat praten met een jonger meisje te maken heeft met pedo zijn???
Jij praat alleen tegen jongers die ouder zijn als jezelf?
Oe foute vraagquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vanaf hoe vroeg begint onze aanwezigheid je écht te irriteren?
Zeur niet!!quote:
jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hou oud ben jij? 28? toch? ik weet het effe niet meer
Ik heb ook met een 14 jarig meisje gemsn'd toen ik 20 was en ik had geen intenties verder dan vriendschap...quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik praat ook met de vriendjes van mijn zoon. Openbaar, dus niet prive op msn ed. Ik vind het zeer ongepast en als ik zou ontdekken dat je met mijn kind zou kletsen zou ik je opzoeken want ik heb moeite te geloven dat je intenties dan eerbiedig zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |