abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 16:00:21 #76
240618 Micson
The lonely stoner
pi_115242184
Wat heeft hij nu dan concreet fout gedaan deze OS? Hij doet toch gewoon wat hij altijd doet?
pi_115275465
pi_115275483
quote:
_O-

Nog net geen segway :D
pi_115276643
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_115276898
Mart is echt schaamteloos, arrogant en een enorme hufter in zijn geheel. Het meest bizarre uitspraak wat hij ooit gedaan heeft was; De paralypics te bagatelliseren waarbij hij Esther Vergeer niet een echte sportster vond en geen recht had op uitzending van de NOS. Zijn woorden waren toen letterlijk dat Nederlanders in het algemeen gehandicapten maar eng vonden en niet volmaakt.

Trouwste user 2022 woensdag 8 augustus 2012 @ 08:13:27 #81
7889 tong80
Spleenheup
pi_115277766
HILVERSUM - Tijdens de Olympische Spelen kijken Nederlanders massaal naar sporten waarvan ze het bestaan tot voor kort nauwelijks kenden: handboogschieten, keirin. Maar er is deze weken nóg een sport bijgekomen die razendsnel aan populariteit heeft gewonnen: Mart Smeets-pesten.

Vooral de Smeets-bingo is een kraker. Al tienduizenden keren werd de bingokaart via Facebook of Twitter gedeeld. De spelregels zijn eenvoudig. Je zoekt op internet de Smeets-kaart op – er circuleren meerdere varianten – met de meestvoorkomende uitspraken van het tv-fenomeen. Bezigt de presentator een van zijn klassiekers/clichés, – 'Ook dát zijn de Spelen' – dan mag er een vakje worden afgestreept. Een volle kaart behoort op een doorsnee tv-avond tot de mogelijkheden.

De bingo past feilloos in het Smeets-bashen waar het icoon in de winter van zijn loopbaan plotseling aan ten prooi is gevallen. Natuurlijk, de Smeets-discussie is er al zolang de Arnhemmer met zijn gezicht op tv is. Je bent al snel vóór of tegen. Maar de haters roeren zich meer dan ooit op internet. Soms keihard, soms respectloos, soms hilarisch. #DeMart is één van de meestgebruikte hashtags. Op Facebook is zelfs een campagne gestart – 'Mart Auf Wiedersehen Smeets' – om de presentator van de buis te krijgen. Honderden sloten zich afgelopen weekeinde aan toen hij volgens hen volleybalster Manon Flier aan het huilen probeerde te krijgen. Smeets zelf zal geen seconde minder slapen van het internetgetreiter, al moet het een geruststellende gedachte zijn dat duizenden fans online een tegenoffensief zijn begonnen.

Opvallend is dat zelfs serieuze media de verleiding van het Smeets- pesten niet kunnen weerstaan. 'Wat vind jij? Kan Mart zijn koffers pakken of moet de presentator met jarenlange ervaring aanblijven?', hield De Telegraaf een poll. HP/De Tijd kwam op zijn site met een heus nepinterview met het Jamaicaanse sprintkanon Usain Bolt. Smeets: "Joeseen, welkom. Is het heel gek als ik zeg dat iedereen het je gunde, dat goud? Zeg ik dan iets heel raars of valt het mee?" Bolt: "No, man." Smeets: "9.63 Joeseen. Nain sixtiesree. Dat is echt ON-voor-stel-baar Mag ik zeggen dat je voor deze race diep bent moeten gaan, dat je jezelf misschien wel binnenstebuiten hebt moeten keren, dat je alles uit dat prachtige donkere lijf van je hebt moeten trekken?' Bolt: "If you say so, man."

Of Smeets daar de humor van kan inzien, valt te betwijfelen. Misschien doet hij er verstandig aan om criticasters met de kijkcijfers om de oren te slaan. Maandag trok zijn London Late Night 1,6 miljoen kijkers. Toch een groot compliment voor Smeets of, zoals hij zelf zou zeggen: 'Diep, diep respect'.

Alsof ze voor Mart Smeets keken ipv Epke. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_115277792
De Bingo bestaat al een tijdje :')
pi_115278117
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:00 schreef Micson het volgende:
Wat heeft hij nu dan concreet fout gedaan deze OS? Hij doet toch gewoon wat hij altijd doet?
Ik heb wel een beetje het idee dat hij er een schepje Mart bovenop deed. De tour heb ik niet echt gevolgd maar ik heb het idee dat daar ook gewoon meer ruimte is voor de praatjes van Smeets, net zoals de bespreking van kastelen en paleizen langs de route ook bij de tour hoort.

Zelf heb ik niet zoveel tegen hem of met hem, ik erger me vooral aan de gehele NOS met hun pogingen Henk en Ingrid aan het lachen te maken met vervelende stereotypen en het te weinig interviewen en teveel zelf aan het woord zijn. Maar die ergernis is er al jaren en dat iemand die dag in dag uit op tv is wel eens wat rare uitdrukkingen gebruikt of iets verkeerds zegt is alleen maar logisch.

Maar het is een hype, af en toe moet er iemand afgezeken worden en dan zijn er meelopers genoeg. Erg nobel is het allemaal niet maar 'autoriteiten' moeten bespot wordenn en de jongens van de NOS mogen er best wel eens op gewezen worden dat ze helemaal niet zo fantastisch zijn en het voor het publiek doen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_115298617
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 04:29 schreef MakkieR het volgende:
Mart is echt schaamteloos, arrogant en een enorme hufter in zijn geheel. Het meest bizarre uitspraak wat hij ooit gedaan heeft was; De paralypics te bagatelliseren waarbij hij Esther Vergeer niet een echte sportster vond en geen recht had op uitzending van de NOS. Zijn woorden waren toen letterlijk dat Nederlanders in het algemeen gehandicapten maar eng vonden en niet volmaakt.

Paralympische sport is overrated, daar heeft Mart gelijk in :Y
pi_115299729
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:58 schreef wimderon het volgende:

[..]

Paralympische sport is overrated, daar heeft Mart gelijk in :Y
Het is nauwelijks rated te noemen. Laat staan overrated.
pi_115300297
Ik vind het zo treurig dat mensen zich hier serieus mee bezig houden. Dit is toch niet belangrijk? Of wel? :{
  zondag 12 augustus 2012 @ 17:47:06 #87
361787 feyregy
Eat Sleep Smoke Repeat
pi_115469030
LATER MART
420 = 23
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')