FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Sensationeel commentaar bij die goal tegen Fiorentinaquote:
Hoop dat Frank die stront uit zn ogen haalt snel jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:27 schreef gniffie het volgende:
Serero
Basisplaats graag zo snel mogelijk
Kan je lang wachten. Vorig jaar mocht Anita pas opdraven nadat én Janssen én Enoh geblesseerd waren, ook al faalden beiden eindeloosquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoop dat Frank die stront uit zn ogen haalt snel ja
Wachten tot februari dus.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:29 schreef gniffie het volgende:
[..]
Kan je lang wachten. Vorig jaar mocht Anita pas opdraven nadat én Janssen én Enoh geblesseerd waren, ook al faalden beiden eindeloos.
Frank de stijfkop en Overmars Dagobert Duck 2quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wachten tot februari dus.![]()
Maar de kans is groot dat PSV dan al flink voor staat als er geen actie wordt ondernomen
Dat is vincerusso, die zeikt om alles.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:42 schreef PteV het volgende:
Begint dat gezeik op De Boer en Overmars nu al
Vincerusso is een beetje depressief. Gewoon negeren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:42 schreef PteV het volgende:
prove itquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat is vincerusso, die zeikt om alles.
Nu al? Het is niet gestopt sinds de aankopen van Janssen en Boerrigterquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:42 schreef PteV het volgende:
quote:
Dit blijft de mooiste.quote:
ik vraag het aan jou. maarja jij roept ook maar watquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Topicreeks: AFC Ajax
Lees jezelf maar terug, succes.
Nee, doe ik niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:46 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik vraag het aan jou. maarja jij roept ook maar wat
iedereen op fok ? ga maar vragen danquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet nodig, iedereen denkt er zo over.
Vraag het zelf.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:51 schreef vincerusso het volgende:
[..]
iedereen op fok ? ga maar vragen dan
Je maakt een grapje toch? Aisatti deed het op een paar goals na nou niet echt goed en Assaidi is gewoon veel beter.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:22 schreef gniffie het volgende:
[..]
Aisatti deed het goed op linksbuiten. Assaidi moet je transfersom voor betalen.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:54 schreef vincerusso het volgende:
[..]![]()
![]()
de volgende die wat roept zonder onderbouwing, prachtig
Speelde goed hoor op linksbuiten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je maakt een grapje toch? Aisatti deed het op een paar goals na nou niet echt goed en Assaidi is gewoon veel beter.
Je bent wel redelijk depressief en negatief over alles ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:54 schreef vincerusso het volgende:
[..]![]()
![]()
de volgende die wat roept zonder onderbouwing, prachtig
Assaidi is ook beter, maar niet veel meer dan Aisatti. Zeker niet waard om een transfersom aan uit te gevenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je maakt een grapje toch? Aisatti deed het op een paar goals na nou niet echt goed en Assaidi is gewoon veel beter.
gohquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je bent wel redelijk depressief en negatief over alles ja.
In mijn ogen is Assaidi toch echt wel een transfersom waard ten opzichte van Aisatti. Aisatti was niet eens basisplaats waardig.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
Assaidi is ook beter, maar niet veel meer dan Aisatti. Zeker niet waard om een transfersom aan uit te geven
Dat is een mening, daar heb je geen bewijs voor nodig.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:58 schreef vincerusso het volgende:
[..]
gohhoeveel kindjes gaan dit nog roepen zonder bewijs of wat dan ook
Hoezo niet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
In mijn ogen is Assaidi toch echt wel een transfersom waard ten opzichte van Aisatti. Aisatti was niet eens basisplaats waardig.
waarop baseer je die ?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat is een mening, daar heb je geen bewijs voor nodig.
Vrijwel allemaal. Je posts in GTST reken ik niet mee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
alle berichten ? of selectief geheugen?
Jouw algemene postgedrag, zoek jij is een post van jezelf op in het Ajax topic waar je niet iets afzeikt?quote:
Ik heb hem nooit sterk vinden spelen op die positie, buiten een wedstrijd waarvan een van z'n goals ook nog eens geluk was. Hij deed het altijd redelijk hoor, maar ik vond hem net iets te kort komen voor ajax.quote:
90%.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
alle berichten ? of selectief geheugen?
Ik vond Aisatti juist geweldig. Kan op de vierkante meter iemand uitspelen, zijn voorzetten met beiden benen zijn van zulke souplesse en kan goed combineren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jouw algemene postgedrag, zoek jij is een post van jezelf op in het Ajax topic waar je niet iets afzeikt?
[..]
Ik heb hem nooit sterk vinden spelen op die positie, buiten een wedstrijd waarvan een van z'n goals ook nog eens geluk was. Hij deed het altijd redelijk hoor, maar ik vond hem net iets te kort komen voor ajax.
Ik ben veel beter gewend jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:08 schreef Smoofie het volgende:
Vincerusso heeft wel op een paar punten gelijk. Hij is wel té negatief.
Aissati heeft nauwelijks speeltijd gekregen, laat staan op ZIJN positie (aanvallende middenvelder in een vrije rol), en heeft het einde van het seizoen toch gewoon prima wedstrijden gespeeld waarin hij uitstekend speelde, goals scoorde, en mensen vrij voor de goal wist te zetten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij heeft jaren bij de topclubs gezeten en zich nooit in de basis kunnen spelen en heeft op die goal na tegen PSV vrij weinig laten zien. Hij is een mindere versie van Eriksenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Aissati heeft nauwelijks speeltijd gekregen, laat staan op ZIJN positie (aanvallende middenvelder in een vrije rol), en heeft het einde van het seizoen toch gewoon prima wedstrijden gespeeld waarin hij uitstekend speelde, goals scoorde, en mensen vrij voor de goal wist te zetten.
Het is jammer dat zo'n jongen nooit echt ergens ECHT het vertrouwen van een coach heeft gekregen. De keren dat hij het wel kreeg (Hiddink (PSV), Foppe (Jong-Oranje), Rutten (Twente), Vitesse (naam trainer even vergeten, ik denk aan Bos maar wellicht was die toen al weg), en laatste maanden Ajax, heeft hij het gewoon telkens laten zien...
Uitstekende speler. Beetje ongelukkig qua keuzes met clubs en de trainers die hij erbij kreeg.
Maar hij wilde wel meer salarisquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:13 schreef Burrito het volgende:
[..]
Hij heeft jaren bij de topclubs gezeten en zich nooit in de basis kunnen spelen en heeft op die goal na tegen PSV vrij weinig laten zien. Hij is een mindere versie van Eriksen
Hij kreeg nooit de kans, vanwege zijn zeer slechte fysiekquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:13 schreef Burrito het volgende:
[..]
Hij heeft jaren bij de topclubs gezeten en zich nooit in de basis kunnen spelen en heeft op die goal na tegen PSV vrij weinig laten zien. Hij is een mindere versie van Eriksen
Klopt. Met zo'n fysiek moet je sterk worden (door traning - is niet gedaan) of zo'n techniek hebben dat je je er omheen speelt en dat is hem ook nooit gelukt. Hij heeft een mooie pass en loopt redelijk maar verder kan hij weinig. Hij is slap, heeft geen actie, geen schot en is langzaam.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:16 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hij kreeg nooit de kans, vanwege zijn zeer slechte fysiek
Ik vond Aissati vorig seizoen zeker een zeer bruikbare speler. Niks mis mee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Aissati heeft nauwelijks speeltijd gekregen, laat staan op ZIJN positie (aanvallende middenvelder in een vrije rol), en heeft het einde van het seizoen toch gewoon prima wedstrijden gespeeld waarin hij uitstekend speelde, goals scoorde, en mensen vrij voor de goal wist te zetten.
Het is jammer dat zo'n jongen nooit echt ergens ECHT het vertrouwen van een coach heeft gekregen. De keren dat hij het wel kreeg (Hiddink (PSV), Foppe (Jong-Oranje), Rutten (Twente), Vitesse (naam trainer even vergeten, ik denk aan Bos maar wellicht was die toen al weg), en laatste maanden Ajax, heeft hij het gewoon telkens laten zien...
Uitstekende speler. Beetje ongelukkig qua keuzes met clubs en de trainers die hij erbij kreeg.
Vind hem anders technisch het beste van de Ajax selectie. En heeft met zijn sleepactie ook een passeeractie.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:18 schreef Burrito het volgende:
[..]
Klopt. Met zo'n fysiek moet je sterk worden (door traning - is niet gedaan) of zo'n techniek hebben dat je je er omheen speelt en dat is hem ook nooit gelukt. Hij heeft een mooie pass en loopt redelijk maar verder kan hij weinig. Hij is slap, heeft geen actie, geen schot en is langzaam.
quote:Özbiliz bevestigt vertrek: 'Ik vlieg zo snel mogelijk naar Rusland'
Aras Özbiliz heeft zondag in tegen PSV om de Johan Cruijff Schaal (2-4 verlies) zijn laatste wedstrijd voor Ajax gespeeld. De aanvaller bevestigt dat hij naar het Russische Kuban Krasnodar vertrekt. De Armeen tekent er voor vier seizoenen en Ajax ontvangt naar verluidt één miljoen euro. Beide clubs bevestigen overigens nog niets op de officiële websites van de clubs.
“Ik heb lang nagedacht over de optie om naar Rusland te vertrekken”, vertelt de in Turkije geboren Özbiliz tegen het Armeense medium News. “Ik heb er met collega’s van de nationale ploeg van Armenië over gesproken: Henrikh Mkhitaryan, Yura Movsisyan en Marcos Pizzelli. Zij spraken over de voordelen van de Russische competitie en adviseerden mij om erheen te gaan.”
Bij Ajax kan de 22-jarige linkspoot niet op veel speeltijd rekenen. In Amsterdam heeft hij concurrentie van Lorenzo Ebecilio, Derk Boerrigter, Tobias Sana, Miralem Sulejmani en Jody Lukoki. “Het is belangrijk voor mij om wedstrijden te spelen en een basisplaats te hebben. Ik vlieg zo snel mogelijk naar Rusland”, aldus Özbiliz. De keuze van Kuban, dat afgelopen seizoen als achtste eindigde, voor Özbiliz is toch vrij opmerkelijk. De ploeg heeft met David Tsoraev en Aleksey Ionov al twee rechtsbuitens en bovendien zeven andere aanvallers.
Twente speelde met Röseler, Bengtsson, Breukers, Landzaat, Gutierrez en Castaignos.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:21 schreef Pedroso het volgende:
2-0 achter ? Niet best met veel A-spelers bij Ajax.
Die krant schrijft het immers. Via via viaquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wens hem succes.
Wat is je bron? het Armeense medium News.?
Het gaat vooral om de bovenste namen. Ben blij dat ze het goed deden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Eriksen, Serero, Boccara, Denswil, van der Hart en Sporkslede speelde prima.
Ebecilio, van Kessel niet goed. Boerrigter, Sulejmani, van der Wiel ook niet geweldig. Rest is me niet echt opgevallen.
Hebben wij die?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nou,nou, dat is indrukwekkend. Geen wonder dat je verliest.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Twente speelde met Röseler, Bengtsson, Breukers, Landzaat, Gutierrez en Castaignos.
Mjah, de rol die Eriksen vaak toebedeeld krijgt, of Siem de Jong. Beetje vrij achter de spits.quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nou,nou, dat is indrukwekkend. Geen wonder dat je verliest.
Ook een mooi moment (12:45), een eigenlijk nog geblesseerde van der Vaart die als spits de overwinning veilig stelt...quote:
Ik vond Leonardo altijd zo zielig kijken. Alsof hij net geslagen was ofzo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
De grootste baas blijft nog altijd Leonardo
Ik hoop op een mooie loting met toffe steden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:55 schreef MaxC het volgende:
Dit seizoen weer tijd voor epische europese momenten, kampioen worden kennen we nu wel
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 06-08-2012 om 23:20:09Ook #Ozbiliz zelf rond met #Krasnodar. Aanvaller tekent voor 4 jaar zodra medische keuring achter rug is. #Ajax vangt circa 1 miljoen euro reageer retweet
Hij kent ze persoonlijk inderdaad. Ben benieuwd wat eruit gaat komen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:40 schreef stoeltafel het volgende:
Sterk gerucht, Ajax bijna akkoord met Heerenveen over Assaidi:)
Ajax 3.1M en Heerenveen wil 3.3M
Chelsea man van AN komt met de info. Hij kent hem persoonlijk net zoals Narsingh. Gisteren was Ralioa ook in de Arena, in de bestuurskamer schijnt.
Komkommertijd![]()
3.3 is 1.7 mil goedkoper dan ik had gedacht, die 1,7 + 1 mil van Aras + de besparing van Hamlap + 2 mil van Jan en hebt johnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:01 schreef kurk_droog het volgende:
Als hij maar niet de m(ounir)entaliteit heeft vind ik hem een veel betere aankoop dan Narsingh ooit had kunnen zijn. Vind Assaidi een veel betere voetballer namelijk.
Toch wel lekker dan Assaidi - Sig - [ afbeelding ]
Die sanaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:01 schreef kurk_droog het volgende:
Als hij maar niet de m(ounir)entaliteit heeft vind ik hem een veel betere aankoop dan Narsingh ooit had kunnen zijn. Vind Assaidi een veel betere voetballer namelijk.
Toch wel lekker dan Assaidi - Sig - [ afbeelding ]
En Frankie die niet zo eigenwijs moet doen en zijn ogen moet openen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die sana. Wel blij met Assaidi ja, nu nog een LCV en we hebben gewoon een perfect team.
Frank wil echt wel kopen hoor, maar die heeft niet zoveel inspraak als wij denkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En Frankie die niet zo eigenwijs moet doen en zijn ogen moet openen.
Ik bedoel meer met het opstellen van bepaalde spelers, vorig jaar was het ook al een ramp en door blessures werden Frank en Ajax gered.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Frank wil echt wel kopen hoor, maar die heeft niet zoveel inspraak als wij denken
Hij bedoeld de juiste spelers opstellen, dus niet de wedstrijd ingaan met Janssen en de Jong als half spelers.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Frank wil echt wel kopen hoor, maar die heeft niet zoveel inspraak als wij denken
Ik ben nog niet overtuigd van zijn spel op het middenveld, in de spits vond ik hem meer dan bruikbaar in de eredivisie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |