Kom ik vanavond nog op terugquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Hoe gaat het met Paiq?
Ja?quote:
Hoe laat ben je zaterdag op station Geldermalsen?quote:
Maar hij hapt zo leukquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:10 schreef dawg het volgende:
kunnen julllie niet lekker kree afzeiken op die meet of via whatsapp of weetikwat? dit is best wel triest, altijd dat geouwehoer richting hem. dat je hem niet mag ok, maar moet dat elk keer geetaleerd worden in deze reeks?
we moeten wel het gekanker van jou en evie aanhoren?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:10 schreef dawg het volgende:
kunnen julllie niet lekker kree afzeiken op die meet of via whatsapp of weetikwat? dit is best wel triest, altijd dat geouwehoer richting hem. dat je hem niet mag ok, maar moet dat elke keer geėtaleerd worden in deze reeks?
Hoi WTquote:
niks moet. en mijn geageer jegens evie was eenmalig, jij gaat samen met nog wat anderen tot in den treure door.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
we moeten wel het gekanker van jou en evie aanhoren?
Ik zal je vast vertellen wat er nu gaat komen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:10 schreef dawg het volgende:
kunnen julllie niet lekker kree afzeiken op die meet of via whatsapp of weetikwat? dit is best wel triest, altijd dat geouwehoer richting hem. dat je hem niet mag ok, maar moet dat elke keer geėtaleerd worden in deze reeks?
Tja iedereen die hier post kan reacties verwachten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:10 schreef dawg het volgende:
Dat zei ik nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:12 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zal je vast vertellen wat er nu gaat komen.
"hij doet het zelf"
"hij begint er elke keer weer over"
lol
UhmZ??? Hij begint er zelf over hoor steedsquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:10 schreef dawg het volgende:
That's my girl!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe laat ben je zaterdag op station Geldermalsen?
Ik dacht het welquote:
En jij zegt hetquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
UhmZ??? Hij begint er zelf over hoor steeds
ik hou niet van stelselmatig pesten of persoonlijke aanvallen of wat dan ook, en ik zal daar dan ook meestal wel wat van zeggen. we zijn immers allemaal volwassen dacht ik zo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tja iedereen die hier post kan reacties verwachten.
Heerlijk vind ik dat. Doorgaan tot het bittere einde.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef dawg het volgende:
[..]
niks moet. en mijn geageer jegens evie was eenmalig, jij gaat samen met nog wat anderen tot in den treure door.
Dus hoe laat?quote:
zodra iemand in tranen is om zoiets, of dat nou terecht of zwak of wat dan ook is, vind ik dat er een grens wordt overschreven.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heerlijk vind ik dat. Doorgaan tot het bittere einde.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik dacht het wel
[..]
En jij zegt het
Feyenoord kijken bij mijn oudersquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een lekkere koude HJ!!
charmed!! Wat doe je morgenavond?
Niet om je aan te vallen!! Dit is oprechte belangstelling en interesse!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:13 schreef dawg het volgende:
[..]
ik hou niet van stelselmatig pesten of persoonlijke aanvallen of wat dan ook, en ik zal daar dan ook meestal wel wat van zeggen. we zijn immers allemaal volwassen dacht ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |