quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:38 schreef dawg het volgende:
[..]
netjes het ouderlijk bed opmaken als joy weg is heh.
Altijd tochquote:
sorry. maar veel plezier in elk geval.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:39 schreef Murdera het volgende:
[..]gadver. Ik moet er niet aan denken om te neuken in mn ouders bed. foute associaties.
Kom jij zaterdag?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:40 schreef dawg het volgende:
[..]
sorry. maar veel plezier in elk geval.
Zaterdag komt niemand meerquote:
Komt wel goedquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:40 schreef dawg het volgende:
[..]
sorry. maar veel plezier in elk geval.
IK HEB GELIJK IK HEB GELIJK IK HEB GELIJK!!!quote:
Ik hou dat niet bij hoor schatquote:
Wat doen jullie in vredesnaam dat er zoveel opgeruimd dient te worden?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Komt wel goed
Me heerlijk laten verzorgen, en zondag gamen terwijl joy als een malle het huis opruimt voor mijn ouders terug zijn.
Waarin?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK HEB GELIJK IK HEB GELIJK IK HEB GELIJK!!!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK HEB GELIJK IK HEB GELIJK IK HEB GELIJK!!!
goed bezig mur. vooral ook omdat ze zo'n end daarvoor moet reizen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Komt wel goed
Me heerlijk laten verzorgen, en zondag gamen terwijl joy als een malle het huis opruimt voor mijn ouders terug zijn.
Ik ben al 2 weken alleen thuis dan hequote:Op maandag 6 augustus 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat doen jullie in vredesnaam dat er zoveel opgeruimd dient te worden?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:44 schreef dawg het volgende:
[..]
goed bezig mur. vooral ook omdat ze zo'n end daarvoor moet reizen.
Schattig he?quote:
valt wel mee hoor, met het ongemak. en de winst aan privacy en zelf alles bepalen etc is enorm.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Schattig he?
Ik geniet er nog maar even goed van thuis, want zodra ik iets heb gevonden is het klaar met het gemak.
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben al 2 weken alleen thuis dan he
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |